چگونه با این افزونه خرید کروم در خرید لباس صرفه جویی کنیم

صنعت مد تولید می کند مقدار زیادی زباله (اگر چیزی از آن اغلب نگویم شیوه های کار وحشتناک). خرید جدید چرخه ای از تولید و مصرف را تغذیه می کند که از منابع وسیعی برای کالاهای غیر بادوام استفاده می کند که عموماً به محل دفن زباله ختم می شوند.

از سال 2020، مد فروش مجدد آنلاین در ایالات متحده رشد کرده است 20% و انتظار می رود تا سال 2025 به 67 میلیارد دلار برسد. بنی از این روند استفاده می کند.

این بخش آسان است … فقط از روشی که معمولاً انجام می دهید خرید کنید. برای استفاده از Beni، به سادگی وب‌سایت‌های خرده‌فروشی مورد علاقه خود (به عنوان مثال Nordstrom) را مرور کنید و محصولاتی را پیدا کنید که می‌خواهید برای خود یا دیگران بخرید. برای اینکه افزونه به درستی کار کند، مهم است که روی صفحه محصول یک مورد خاص کلیک کنید. بنی با انواع خرده فروشان بزرگ از جمله پاتاگونیا، نوردستروم، مادول و بیش از 600 خرده فروش دیگر همکاری می کند.

این افزونه با ارائه جایگزین های دست دوم برای جستجوهای خرید آنلاین شما کار می کند. کاربران را به سمت محصولات مشابه یا مشابه در بازارهای فروش مجدد مانند The RealReal، Rent the Runway، Vestiaire Collective، eBay، Kidizen و دیگران هدایت می کند. ایده این است که یافتن و خرید اقلام دست دومی که ارزش بهتری دارند و ردپای محیطی کمتری دارند تا حد امکان برای کاربران ساده شود.

همچنین: 5 بهترین برنامه صرفه جویی آنلاین برای لباس

خودشه! فقط کافی است به سراغ کالای استفاده شده بروید، توضیحات را بررسی کنید و اگر قیمت و شرایط مورد پسند شماست، با جایگزین استفاده شده بروید.

اول از همه، وقت آن است که انگ زدایی از خرید اجناس مستعمل، و این شامل خرید هدیه می شود. کاهش ضایعات و بسته بندی باعث می شود خرید دست دوم (یا خرید دایره ای، همانطور که شناخته می شود) جایگزین آینده نگرتری برای محصولات جدید باشد. وقتی صحبت از بسیاری از اقلام، از جمله لوازم الکترونیکی و لباس به میان می‌آید، خرید کم استفاده شده می‌تواند ارزش فوق‌العاده‌ای با نکات منفی داشته باشد.

نکته ای که باید به آن توجه کنید، حتماً مفاهیم حریم خصوصی را بخوانید و تنظیمات افزونه خود را بر اساس آن تنظیم کنید. برای اینکه به درستی کار کند، بنی باید بتواند تمام داده های شما را در وب سایت ها بخواند و تغییر دهد. گزینه ای برای اجازه دادن به آن در حالت ناشناس نیز وجود دارد، اگرچه ما این را برای هیچ افزونه ای توصیه نمی کنیم زیرا Google Chrome نمی تواند از ثبت سابقه مرورگر شما توسط برنامه های افزودنی جلوگیری کند. این گزینه را غیرفعال بگذارید.

کاملا! وارسی دپاپ و بازار Asos. و Ebay هنوز هم برای انواع چیزها، از جمله وسایل الکترونیکی و وسایل، که در بسیاری از موارد طول عمر بسیار بیشتری نسبت به آنچه انتظار دارید، عالی است. برای جایگزین های محلی Craigslist را امتحان کنید، OfferUp، و گروه های محلی فیس بوک که کالاهای دست دوم رایگان یا برای خرید را ارائه می دهند.

خرید دست دوم چه چیز خوبی دارد؟

معنی آن این است که می‌توانید افزونه را مطابق با مشخصات دقیق خود تنظیم کنید، که امکان جستجوی آسان‌تر در بازارهای مورد استفاده محبوب را فراهم می‌کند.

در نهایت، می‌توانید بر اساس قیمت مرتب‌سازی کنید و اطمینان حاصل کنید که بهترین معامله را در مورد لباس‌های فوق‌العاده دریافت می‌کنید و در عین حال کالاها را از محل دفن زباله دور نگه می‌دارید و از افزودن کالاهای نرم جدید به زنجیره منسوخ شدن خودداری می‌کنید.

سوالات متداول

آیا Beni برای همه مرورگرها در دسترس است؟

بنی

اسکرین شات توسط گرگ نیکولز

Beni دارای برخی ویژگی های اضافی است که آن را حتی قدرتمندتر می کند. به عنوان مثال، شما می توانید بر اساس اندازه، رنگ، نام تجاری، و پلت فرم فروش مجدد فیلتر کنید. شما همچنین می توانید آیتم های مورد علاقه خود را ذخیره کرده و پروفایل اندازه خود را ایجاد کنید.

خود را آماده کنید، تعطیلات دوباره در راه است. برای بسیاری، این به معنای غلبه بر بسته‌ای از پول نقدی است که می‌خواهید از دست بدهید.

چنگ زدن به افزونه در اینجا. این افزونه در حال حاضر فقط برای کروم در دسترس است، بنابراین کاربران سایر مرورگرها فعلاً شانسی ندارند. هنگامی که پلاگین را برای دسترسی آسان با یک کلیک پین کردید.

beni-2

اسکرین شات توسط گرگ نیکولز

خرید دست دوم، چه برای خود یا دیگران، یک جایگزین عالی است. نه تنها باعث صرفه جویی در پول می شود، بلکه کاهش می دهد زباله و محصولات را از محل دفن زباله دور نگه می دارد. اکنون یک پلاگین مرورگر از خرده فروش خرید دست دوم Beni وجود دارد که هر جستجوی محصول را به یک فروشگاه ارزان قیمت دیجیتال تبدیل می کند.

نحوه استفاده از افزونه مرورگر خرید دست دوم Beni

خوب، پس شما محصول خود را در نظر دارید. اکنون کافیست روی افزونه مرورگر Beni کلیک کنید و فوراً لیستی از گزینه های دست دوم را از بیش از 25 پلتفرم فروش مجدد ببینید. شما اقلام مورد استفاده خاصی را برای فروش می بینید که با محصول مطابقت دارند در صفحه برند اصلی.

اینبار نه. در حال حاضر، Beni فقط برای Chrome در دسترس است. این افزونه به تازگی راه اندازی شده است، بنابراین مطمئناً در دسترس بودن و سازگاری آن افزایش خواهد یافت.

آیا سایت‌ها، برنامه‌ها یا افزونه‌های دیگری وجود دارند که می‌توانند به من در خرید دست دوم کمک کنند؟

علاوه بر این، فرهنگ در حال تغییر است. با 93 درصد از خریداران ایالات متحده تمایل به خرید دست دوم دارند (از 45 درصد در سال 2016)، صنعت فروش مجدد مد محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. خریداران اکنون به تعداد زیادی از گزینه‌های فروش مجدد که به سرعت در حال گسترش هستند، از جمله پیشنهادهای فروش مجدد متعلق به برند، دسترسی دارند.


منبع: https://www.zdnet.com/article/how-to-save-money-on-clothes-with-this-chrome-shopping-extension/#ftag=RSSbaffb68