پیشنهاد فروش برگشت به مدرسه: 350 دلار تخفیف برای لپ تاپ HP ENVY

HP ENVY برای کار و تحصیل مناسب دانش‌آموزان است و بیش از حد توانایی انجام کلاس‌ها و تماس‌های از راه دور را دارد. علاوه بر این، این دستگاه همچنین به اندازه کافی قدرتمند است که بتواند بازی، پخش جریانی و سرگرمی را مدیریت کند و دارای فضای ذخیره سازی کافی برای ذخیره تکالیف، موسیقی، ویدیوها و موارد دیگر است.

14

HP

آخرین فروش اچ پی در مدرسه شامل لپ تاپ، مانیتور و غیره است. نکته قابل توجه HP ENVY، یک لپ‌تاپ مدرن است که معمولاً به قیمت 1199.99 دلار به فروش می‌رسد، اما اکنون می‌توان آن را با قیمت 849.99 دلار خریداری کرد، یعنی 350 دلار صرفه‌جویی می‌شود.

در نتیجه، بیشتر اوقات، والدین باید برای فرزندان خود یک رایانه شخصی یا لپ تاپ تهیه کنند – و این پیشنهاد بازگشت به مدرسه می تواند چند صد دلار برای آنها صرفه جویی کند.

با پایان یافتن تابستان، ذهن والدین و دانش آموزان به طور یکسان به سال تحصیلی بعدی و اینکه چه وسایلی برای بازگشت به مدرسه نیاز دارند معطوف می شود.

در کلاس های امروزی، فناوری اغلب جایگزین تکالیف دست نویس، قلم و کاغذ و حتی خود کلاس ها می شود. پس از همه‌گیری، دانش‌آموزان اکنون به یک لپ‌تاپ و اتصال به اینترنت پایدار برای تکمیل وظایف، شرکت در جلسات آموزشی از طریق Zoom یا تیم‌های مایکروسافت، ارتباط با همکلاسی‌های خود و انجام تحقیقات نیاز دارند.

این لپ تاپ بر روی Windows 11 Home کار می کند – قابل ارتقا به Pro – و به طور پیش فرض دارای صفحه نمایش لمسی 17.3 اینچی Full HD (1920 x 1080) است. مشخصات HP ENVY شامل پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i7؛ Intel Iris Xe Graphics، 16 گیگابایت رم، 512 گیگابایت حافظه SSD، دوربین HP Wide Vision 720p HD، بلندگوهای Bang & Olufsen، صفحه کلید با نور پس زمینه کامل، پد لمسی و کارت خوان SD.

اگر علاقه مند به بررسی فروش مجدد HP در مدرسه و معامله فعلی لپ تاپ HP ENVY هستید، آن را در زیر بررسی کنید:


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/hps-back-to-school-sale-offer-350-off-the-hp-envy-laptop/#ftag=RSSbaffb68