رئیسان واقعا چه می خواهند؟ چهار راه برای جلب توجه در دنیای در حال تغییر کار

کاوی یک برنامه جهانی پروژه های فناوری را رهبری می کند و به افرادی نیاز دارد که بتوانند به ارائه طیف وسیعی از ابتکارات در طیف وسیعی از استراحتگاه ها، هتل ها و جاذبه های مرلین کمک کنند.

جلب توجه در کار آسان نیست، Harvard Business Review را پیشنهاد می کندبه خصوص زمانی که در آستانه شروع حرفه حرفه ای خود هستید و منابع و ارتباطات محدودی دارید.

ژیرو می‌گوید یکی دیگر از عوامل مهم – به‌ویژه زمانی که در نردبان مدیریتی ارتقا پیدا می‌کنید – این است که به افرادی که اهمیت دارند نشان دهید که ایده‌های عالی دارید و آگاهی از این که چگونه این ایده‌ها برای کسب‌وکار فواید ایجاد می‌کنند.

ببینید: چگونه جلسات را مؤثر و مفید کنیم: 6 راه برای انجام واقعی کارها

کریستیان مولر، مدیر بازاریابی دیجیتال در Midea، می گوید یکی دیگر از ویژگی های مهم برای حرفه ای های موفق، توانایی جستجوی راه حل های خلاقانه برای چالش های غیرقابل حل است.

“فضایی در دستور کار خود داشته باشید تا با تامین کنندگان و شرکت های جدید صحبت کنید. مهم نیست که آنها را استخدام می کنید یا نه. بگذارید آنها به شما بگویند چه چیز جدیدی است، چه چیزی برای ارائه دارد، چه چیزی ارائه می دهد، و چه چیزی برای استفاده در بازار شما در دسترس است. بنابراین، وقتی مردم چیزهای جدیدی می آورند، من را تحت تاثیر قرار می دهد.”


منبع: https://www.zdnet.com/article/what-do-bosses-really-want-four-ways-to-get-noticed-in-a-changing-world-of-work/#ftag=RSSbaffb68بنابراین، چگونه متخصصان – که ممکن است تجربه محدودی از نحوه عملکرد دنیای کار داشته باشند – می توانند اعتبار خود را ثابت کنند و در محل کار مورد توجه قرار گیرند؟ چهار رهبر کسب و کار بهترین نکات خود را به ما می دهند.

1. تصاحب مالکیت یک پروژه

این واقعیت می‌تواند به این معنا باشد که کارکنان جوان اغلب احساس می‌کنند که نادیده گرفته می‌شوند، به‌ویژه در سازمان‌هایی که کار در یک اداره مانند گذشته رایج نیست. تحقیقات نشان می‌دهد که بسیاری از کارگران احساس می‌کنند که قدرت تصمیم‌گیری ندارند و نقش‌هایشان فاقد هدف هستند. نتیجه نهایی می‌تواند خبر بدی برای همه باشد: روسای تحت فشار به لطف انبوهی از پروژه‌های تحول دیجیتال، وظایف زیادی را بر عهده می‌گیرند، در حالی که اعضای پایین‌تر کارکنان احساس می‌کنند نادیده گرفته شده‌اند – و کسب‌وکار شروع به رکود می‌کند.

مولر به جای ماندن در محدوده بخش یا دیوار آتش سازمانی، تحت تأثیر افرادی قرار می گیرد که به دنبال ارتباطات و همکاری های جدید خارج از سازمان هستند، مانند شرکای شخص ثالث و استارت آپ ها.

“و این کاری است که من همیشه در نقش های قبلی انجام داده ام. وجود افراد باهوش در اطراف شما که می توانند ابتکار عمل را به دست بگیرند چیزی است که مرا تحت تاثیر قرار می دهد. بنابراین، در نهایت به دنبال شروع کننده هایی هستم. این فشار را نیز از من دور می کند.” “

3. صداقت خود را نشان دهید

“و اگر آنها در طول مسیر با مشکل مواجه شوند و درخواست کمک کنند، اشکالی ندارد. من ترجیح می دهم کسی به من مراجعه کند و بگوید، “من این مشکل را دارم و واقعاً گیر کرده ام. آیا می توانید به من کمک کنید تا آن را حل کنم؟” نسبت به کسی که می گوید، “این خیلی سخت است. من منتظر می مانم تا نفر بعدی این مشکل را حل کند”https://www.zdnet.com/article/what-do-bosses-really-want-four- راه‌هایی برای جلب توجه-در-دنیای-کار-درحال تغییر/.”

2. برای تحمل فشار آماده باشید

ببینید: یک تیم شاد در محل کار می خواهید؟ مطمئن شوید که این ماده حیاتی را فراموش نکنید

او می‌گوید: “من فکر می‌کنم مالکیت کاملاً حیاتی است و این چیزی است که افراد واقعاً بزرگ را از افراد کمتر خوب متمایز می‌کند. همه چیز مربوط به آن دسته از افرادی است که واقعاً یک مشکل را به دل می‌گیرند، آن را از آن خود می‌کنند – و مالک آن هستند.”

“آنچه که من را تحت تاثیر قرار می دهد این است که کسی چیزی را بیان می کند که دیدگاهی است که قبلاً به آن فکر نکرده بودم – دیدگاه متفاوتی در مورد همان موقعیت. یا زمانی که آنها قادر به ایجاد نوآوری هستند. این به ویژه مهم است – زمانی که آنها تازه به ارمغان بیاورند. ایده ها و راه های جدید برای رفتن به بازار.”

مولر می‌گوید اغلب این تمایل وجود دارد که افراد به روش‌های آزمایش شده و قابل اعتماد پایبند باشند. او تحت تأثیر افرادی قرار می گیرد که آماده فکر کردن خارج از چارچوب هستند.

او می گوید: “نه تنها با یک رئیس، بلکه با هر کسی، باید با شفافیت، آسیب پذیری و همدلی کار کنید. بنابراین، اگر از این سه عامل استفاده می کنید و می دانید در مورد چه چیزی صحبت می کنید، فکر می کنم معمولاً کار می کند.”

او می‌گوید: “من فکر می‌کنم موفقیت مدیران ارشد همه مربوط به افرادی است که در اطراف شما هستند. در نهایت، شما هرگز نمی‌توانید همه این کارها را به تنهایی انجام دهید. فکر می‌کنم به کارگیری افراد باهوش بهترین کاری است که می‌توانید انجام دهید.”

شما باید بتوانید نشان دهید که یک چشم انداز دارید – شرکت به کجا می رود یا با تیم یا بخش خود به کجا می روید. سپس می توانید آن را به اهداف فعلی خود برگردانید.”

ایان راباگلیاتی، مدیر محصول و تجربه در Eurotunnel، یکی دیگر از رهبران تجاری است که مشتاق است تا اعضای تیم مورد اعتماد قدم بردارند و ابتکار عمل را به دست بگیرند.

لی کووی، مدیر ارشد فناوری Merlin Entertainments، می‌گوید بهترین راه برای تحت تأثیر قرار دادن این است که آماده باشید تا مالکیت یک ابتکار را به دست بگیرید.

افرادی که قدرت تصمیم گیری های بزرگ را دارند، اغلب باورها و مفروضات خود را در مورد نحوه انجام کسب و کار بر اساس آنچه در گذشته برای آنها کار کرده است – و نکرده اند – دارند.

با قبول مسئولیت‌های جدید، متخصصان اعتبار خود را ثابت می‌کنند و نشان می‌دهند که توانایی رهبری پروژه‌ها و تیم‌های بزرگ‌تر را در طولانی‌مدت دارند. راباگلیاتی می گوید که نشان دادن این قابلیت ها به همه کمک می کند، از جمله رئیس.

“من تشبیهی به شما می دهم که به تیمم ارائه می کنم. وقتی در تئاتر هستید، یک ارکستر و یک بالکن دارید – از خود بپرسید کجا هستید: آیا در ارکستر هستید یا در بالکن؟ اگر شما” اگر در بالکن هستید، می‌توانید به جلو نگاه کنید. اگر در ارکستر هستید، فقط فعالیت‌های روزمره را انجام می‌دهید. من سعی می‌کنم تیم‌هایم را بیشتر به حضور در بالکن تشویق کنم تا آنها در ارکستر.”

4. روی پای خود فکر کنید

Loïc Giraud، رئیس جهانی پلتفرم دیجیتال و تحویل محصول Novartis، می‌گوید بهترین راه برای تحت تأثیر قرار دادن رئیس خود این است که با صداقت کار کنید. در واقع، او می‌گوید که برای مؤثر بودن در همه زمینه‌های کاری ضروری است، هرگز مهم نیست که افراد بالاتر از خود را در سلسله مراتب تحت تأثیر قرار دهید.

shutterstock-1043108527.jpg

تصویر: Shutterstock / fizkes

“من فکر می کنم زمانی که در نقش رهبری هستید چیزهای مختلف و چالش های زیادی برای مقابله با آنها دارید که برای موفقیت شما واقعاً مهم است که وقتی از کسی می خواهید کاری انجام دهد، ابتکار عمل را به دست بگیرد. و تحویل دهید” او می گوید.