هشدار معامله Apple Pencil: 30 دلار در مدل نسل دوم صرفه جویی کنید

اگر در بازار یک مداد اپل بوده اید، این معامله برای شما مناسب است. ما به شدت توصیه می کنیم که این را در اسرع وقت انتخاب کنید زیرا ما نمی دانیم چه زمانی معامله 99 دلاری به پایان خواهد رسید. اگر بخواهید ارسال رایگان آمازون، در آنجا نیز موجود است والمارت و هدف، هم.

اگر دانشجو هستید یا فقط با تبلت‌های اپل کار می‌کنید، اپل پنسیل برای نیازهای شما ضروری است. این دستگاه کوچک و در عین حال مفید به صورت مغناطیسی به iPad شما متصل می شود تا بتوانید در حین حرکت آن را با خود ببرید و با محصولات اپل زیر سازگار است:

  • Apple iPad Pro 11″ (نسل دوم 2020)،
  • اپل آیپد پرو 12.9 اینچی (نسل سوم 2018)
  • اپل آیپد پرو 12.9 اینچی (نسل چهارم 2020)
  • اپل آی‌پد مینی (نسل ششم 2021)
image-2018-10-30-at-10-56-03-am.jpg

علاوه بر این ابزار مفید، با خرید مداد، شش ماه از آن را دریافت خواهید کرد اپل موزیک، Apple News+، و Apple TV+، بنابراین هنگامی که در حال کار بر روی پروژه های مدرسه یا طراحی در اوقات فراغت خود هستید، می توانید اخبار را دریافت کنید یا نمایش هایی مانند Severance یا Ted Lasso را تماشا کنید.

علاوه بر سازگاری، هنگامی که آن را به iPad خود وصل می کنید به صورت بی سیم شارژ می شود تا دیگر نگران آماده نگه داشتن آن برای یادداشت برداری نباشید.

من هفته هاست که دنبال یک معامله خوب اپل پنسل هستم. یا بهتر بگویم هفته هاست که شکار می کنم هر معامله اپل مداد. بنابراین، هنگامی که بهترین خرید تخفیف داده شده است نسل دوم مداد اپل امروز، من در فروش پریدم. در حال حاضر، شما می توانید آن را دریافت کنید فقط 99 دلار، که 30 دلار از برچسب قیمت اصلی 129 دلاری خود کاسته است.

و اگر در بازار هستید تا محصولات اپل خود را بسازید، حتماً بهترین معاملات مک بوک برای بازگشت به مدرسه و همچنین بهترین معاملات اپل را بررسی کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/apple-pencil-deal-coupon-promo-code-sale/#ftag=RSSbaffb68