بهترین معاملات تلفن بی‌سیم Verizon در حال حاضر: فوریه 2022

ما تعدادی از بهترین تبلیغات را برای طیف وسیعی از مشتریان جمع آوری کرده ایم. تقریباً مطمئن هستید که در لیست معاملات عالی ما، یکی را که برای شما مناسب است پیدا کنید.

به معاملات و بررسی های فنی بیشتر علاقه مندید؟ در خبرنامه ZDNet Recommends مشترک شوید و به بازبینان متخصص ما اجازه دهید اینترنت را فقط برای بهترین محصولات، خدمات و معاملات برای شما جستجو کنند.


منبع: https://www.zdnet.com/article/best-verizon-wireless-phone-deals/#ftag=RSSbaffb68

ورایزون نسخه‌ای از همان قراردادی را که در گلکسی اس 22 اولترا در مقرون‌به‌صرفه‌ترین مدل امسال ارائه کرده است، ارائه می‌کند. در حال حاضر، اگر یک دستگاه بخرید و اپراتور را تغییر دهید، می‌توانید یک Galaxy S22 رایگان دریافت کنید.

1-09-galaxy-s22-plus-group-image1-design-hi.jpg
تصویر: سامسونگ

ورایزون همچنین یک کارت هدیه پیش‌پرداخت 200 دلاری ویزا را ارائه می‌کند تا به شما کمک کند از رقبای خود جابجا شوید.

مانند سایر معاملات، می‌توانید بسته خود را با افزودن یک Samsung Google Watch4 یا Watch4 Classic به صورت رایگان، با طرح‌های منتخب، شیرین کنید.

بررسی Samsung Galaxy Z Flip 4 |  بهترین گوشی سامسونگ

Galaxy Z Fold 4 برای خرید کفش و کیف پول
تصویر: سامسونگ

طرفدار جدیدترین محصولات سامسونگ نیستید؟ بدون عرق. ورایزون همین معامله را در مورد آیفون 13 پرو انجام داده است. علاوه بر دریافت 800 دلار تخفیف در هنگام خرید یک دستگاه، می‌توانید دستگاه‌های واجد شرایط را تا 800 دلار تخفیف دهید.

علاوه بر این، مشتریان جدید هنگام سفارش می‌توانند تا 75 دلار در Samsung Buds2 Pro صرفه‌جویی کنند و همچنین می‌توانند ساعت هوشمند Samsung Galaxy Watch4 یا Watch4 Classic را به صورت رایگان دریافت کنند و 250 دلار اعتبار تبلیغاتی در مدت 36 ماه دریافت کنند.

شاید تصمیم گرفته باشید برای استفاده از شبکه 5G میان باند جدید و به سرعت در حال رشد آن، به Verizon تغییر دهید، یا شاید شما یک کهنه کار Verizon Wireless هستید که فقط به دنبال تازه کردن آن گوشی قدیمی است. در هر صورت، Big Red قراردادی برای دستگاه جدیدی دارد که یا شما را وارد بازار می کند یا شما را در آنجا نگه می دارد.

آیا قصد دارید طرح خانواده خود را به Verizon بیاورید؟ شاید بخواهید یک عضو جدید را به برنامه فعلی خود اضافه کنید و یک جفت دستگاه جدید داغ برای هر دوی خود را به هم بزنید؟ در هر صورت، Verizon در حال حاضر یک معامله BOGO را در مورد جدید Galaxy S22+ ارائه می‌کند که هنگام خرید یکی از دستگاه‌ها و تعویض از اپراتور دیگر، یکی از دستگاه‌ها را رایگان می‌کند. این اعتبار تبلیغاتی به مدت 36 ماه روی صورتحساب VZW شما اعمال خواهد شد.

وقتی خط جدیدی را به طرح 5G خانواده خود اضافه می‌کنید، می‌توانید Google Pixel 6a را رایگان دریافت کنید. اعتبار تبلیغاتی در طول 36 ماه اعمال خواهد شد. آخرین گوشی گوگل 499 دلار ارزش گذاری شده است، بنابراین در مورد پس انداز شما مبلغ کمی نیست.

البته، به عنوان یک شرکت حامل، معاملات ورایزون نسبت به یک درصد ساده از قیمت خرید شما واضح تر است. با این اوصاف، اجازه ندهید کمی پیچیدگی شما را از امکان به ثمر رساندن برخی ارتقاهای رایگان باورنکردنی، اعتبارات قبض با ارزش، یا گوشی های با تخفیف بسیار دور کند.

برای مدت محدودی، اپراتور همچنین با خرید شما، یک ارتقاء فضای ذخیره‌سازی رایگان در قاب‌های 256 گیگابایتی Fold 4 و همچنین 50 درصد تخفیف برای قاب‌های گوشی سامسونگ، 25 درصد تخفیف برای شارژرهای سامسونگ و 75 دلار تخفیف دیگر برای جفت Galaxy Buds2 Pro ارائه می‌دهد.

Verizon تا 800 دلار تخفیف برای گوشی هوشمند جدید سامسونگ Galaxy Z Flip 4 با معاملات واجد شرایط ارائه می دهد. این معامله برای طرح‌های نامحدود 5G و 5G+ اعمال می‌شود، و پس از دریافت معامله واجد شرایط، اعتبار 800 دلاری برای صورت‌حساب ماهانه شما در مدت 36 ماه اعمال می‌شود. خرده فروش تلفن همچنین پس از ثبت نام و دریافت تلفن، یک کارت الکترونیکی Verizon 200 دلاری ارائه می دهد.

حتی اگر قبلاً مشترک Verizon هستید، همچنان می‌توانید همان ارزش مبادله را اعمال کنید، و همچنین می‌توانید یک iPad را با حداقل 7 دلار در ماه اضافه کنید تا معامله را شیرین کنید.

گوگل پیکسل 6a
گوگل

اپل آیفون 13 پرو
تصویر: اپل

مانند معاملات ذکر شده قبلی، این مورد نیز از طریق اعتبار قبوض 36 ماهه ارائه می شود.

برای مدت زمان محدودی، اپراتور همچنین ارتقای فضای ذخیره‌سازی رایگان در قاب‌های 256 گیگابایتی Fold4 و همچنین 50 درصد تخفیف قاب‌های گوشی سامسونگ، 25 درصد تخفیف برای شارژرهای سامسونگ و 75 دلار دیگر برای یک جفت Galaxy Buds2 Pro ارائه می‌کند.

اگر هیچ یک از معاملات بالا علاقه شما را جلب نکرد، نترسید. Verizon همیشه یک لیست معاملات موجود برای جذب مشترکین بهترین پیشنهادات فعلی عبارتند از:

samsung-galaxy-s22-purple-flat
تصویر: سامسونگ

در حال حاضر، ورایزون تا 800 دلار تخفیف برای گوشی هوشمند جدید سامسونگ گلکسی Z Fold4 با مدل‌های منتخب عرضه می‌کند. این معامله برای طرح‌های نامحدود 5G اعمال می‌شود و 800 دلار اعتبار به صورت‌حساب ماهانه شما اعمال می‌شود. خرده فروش تلفن همچنین پس از ثبت نام، یک کارت الکترونیکی 200 دلاری Verizon ارائه می دهد.