هدست جدید ThinkReality VRX لنوو یک دروازه همه‌کاره برای شرکت متاورس است.


زنی که از هدست ThinkReality VRX لنوو با استفاده از کنترل‌کننده‌های دستی استفاده می‌کند

می توانید کنترلرهای موجود در حال استفاده را اینجا ببینید.

لنوو

هدست جدید ThinkReality VRX لنوو تلاشی است برای انجام همان کاری که خط Meta’s Quest برای بازار مصرف انجام داده است: ایجاد یک اکوسیستم واقعیت مجازی با کاربری آسان و مستقل که هر کسی می تواند مستقیماً به آن بپرد.

نمای جانبی هدست ThinkReality VRX لنوو

اپتیک “پنکیک” اجازه می دهد تا قسمت نمایشگر هدست نازک تر و سبک تر از لنزهای قبلی و انواع نمایشگر باشد.

لنوو

این واحد جدید دارای یک بند سر به سبک هاله ای بسیار قابل تنظیم است که برای راحتی آن برای هر کاربری طراحی شده است، و همچنین ویژگی هایی مانند اپتیک پنکیک که به کاهش وزن و اندازه آن کمک می کند. پس از بستن آن، کاربران می توانند از ردیابی ThinkReality VRX از داخل به بیرون بهره ببرند که 6 درجه آزادی را از طریق چهار دوربین ردیابی رو به بیرون ارائه می کند.

همچنین: عینک هوشمند Lenovo ThinkReality A3: زمان با کیفیت در واقعیت ترکیبی

هدست ThinkReality VRX لنوو از جلو

چهار دوربین نصب شده در گوشه به ردیابی کمک می کنند، در حالی که دو دوربین رو به جلو برای عکسبرداری از طریق عبور استفاده می شوند.

لنوو

دو دوربین اضافی همچنین امکان عبور “تمام رنگی با وضوح بالا” از محیط اطراف کاربر را فراهم می کنند و به شما امکان می دهند از برنامه های AR (واقعیت افزوده) یا MR (واقعیت ترکیبی) استفاده کنید که دنیای واقعی اطراف شما را ادغام می کند و برای پیمایش در بدون نیاز به برداشتن هدست، با خیال راحت در اطراف خود قرار دهید. لنوو گفت که پتانسیل این سخت افزار برای موارد استفاده مختلف توسط پلتفرم Snapdragon XR که هدست را تامین می کند، تقویت می شود.

این شرکت بر این باور است که عملکردهایی مانند این ها ThinkReality VRX را برای کارهایی مانند آموزش کارکنان و همکاری مجازی مفید می کند.

هدست ThinkReality VRX لنوو برای آموزش در یک انبار استفاده می شود

یکی از اهداف اصلی لنوو از این هدست استفاده از آن به عنوان راهی امن برای آموزش کارگران است.

لنوو

لنوو ادعا می‌کند که کسب‌وکارهایی که از واقعیت مجازی برای آموزش استفاده می‌کنند، «تا ۴ برابر سریع‌تر آموزش مهارت‌های نرم را در مقایسه با آموزش کلاسی تجربه می‌کنند و ۲۷۵ درصد اعتماد بیشتری در به کارگیری مهارت‌ها دارند». این شرکت همچنین می گوید: “آموزش واقعیت مجازی می تواند خطر آسیب دیدگی در محل کار را تا 43٪ کاهش دهد.”

در حالی که هدست ThinkReality VRX می‌تواند به‌عنوان یک دستگاه کاملاً مستقل کار کند، لنوو انعطاف‌پذیری آن را به‌عنوان یک «روی رمپ برای شرکت متاورس» با نشان دادن اینکه می‌توان آن را برای استفاده در صورت نیاز به رایانه شخصی متصل کرد، تبلیغ کرد. این شامل پشتیبانی از راه‌حل‌های رندر مبتنی بر ابر، مانند فناوری CloudXR انویدیا، برای تقویت «برنامه‌های گرافیکی فشرده XR» است که به عملکرد مبتنی بر GPU سطح بالا نیاز دارند.

از دیدگاه مدیریت دستگاه، لنوو قصد دارد ThinkReality VRX را برای بخش‌های فناوری اطلاعات نیز بهینه‌سازی کند. از قابلیت‌های مدیریت پیکربندی و استقرار داخلی، در مقیاس، از جمله به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار و بازخورد کارگران از طریق تجزیه و تحلیل فردی پشتیبانی می‌کند.

هدست Lenovo ThinkReality VRX برای نشان دادن چیزی در AR استفاده می شود

این هدست می‌تواند برای کمک به برنامه‌ریزان در تصور نقشه‌های طبقه مبتنی بر واقعیت افزوده و نمونه‌های اولیه مجازی استفاده شود.

لنوو

برای سفارشی‌سازی بیشتر واحد برای هر مشتری، ThinkReality VRX در کنار مجموعه‌ای از خدمات سرتاسر، از جمله مشاوره و ایجاد محتوا، با استقرار ابری و پشتیبانی مشتری داخلی راه‌اندازی می‌شود. لنوو می‌گوید این به سازمان‌ها کمک می‌کند تا در واقعیت های جدید محیط کسب و کار.”

همچنین: واقعیت بعدی: مقیاس AR در سازمانی

ویشال شاه، جنرال موتورز XR و Metaverse برای لنوو، گفت که مشتریان شرکت او “به دنبال دروازه های قابل اعتماد، انعطاف پذیر و مقیاس پذیر برای ورود به شرکت در حال رشد Metaverse هستند.” او معتقد است که ThinkReality VRX “راه حل VR انتخابی برای آموزش و همکاری در سه بعدی همهجانبه خواهد بود.”

هدست ThinkReality VRX لنوو از بالا دیده می شود

پد بزرگ و مقعر در پشت به نظر می رسد به شکل بالشتک پشت سر پوشنده است.

لنوو

زمانی که شرکای دسترسی اولیه شروع به دستیابی به هدست ThinkReality VRX در اواخر سال 2022 کنند، واقعیت این پیش‌بینی باید واضح‌تر شود. در حال حاضر در دسترس بودن عمومی برای بازارهای جهانی در اوایل سال 2023 برنامه‌ریزی شده است. لنوو گفت که قیمت آن را نزدیک به تاریخ در دسترس بودن محصول اعلام خواهد کرد. اطلاعات بیشتر و مشخصات فنی را می توان در این سایت مشاهده کرد صفحه محصول ThinkReality VRX.


منبع: https://www.zdnet.com/article/lenovos-new-thinkreality-vrx-headset-is-an-all-in-one-gateway-to-the-enterprise-metaverse/#ftag=RSSbaffb68