نیاز به صداهای مجهز به هوش مصنوعی دارید؟ Micmonster 50% تخفیف دارد

برنامه های تبدیل متن به گفتار چیز جدیدی نیستند، اما کیفیت صداهای پیش فرض در این مورد هستند ابزار وزوز قابل توجه است، و این قبل از اینکه به سراغ گزینه های سفارشی سازی متعدد بروید، است. در واقع، Micmonster 5 ستاره در AppSumo و 4.5 از 5 در BloggersIdeas کسب کرد. اگر به تازگی با این پلتفرم شروع کرده اید، به اندازه کافی آسان است که به “استعداد صدا” در پرواز برسید.

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

به سادگی کلمات خود را وارد کنید یا بلوک های متن را در موتور کپی و جایگذاری کنید و گفتار تمیز و به راحتی قابل درک دریافت خواهید کرد. شما می توانید صداهای صوتی تا 12000 کاراکتر را در یک زمان تولید کنید، سپس فایل های صوتی خود را در صورت لزوم ادغام کنید تا روایت خود را برای هر محتوا ایجاد کنید. به همان اندازه برای پادکست، کتاب های صوتی، فیلم های آموزشی شرکت ها و روایت ها در یوتیوب و سایر رسانه ها خوب کار می کند. شما به آن می گویید!

علاوه بر این، می‌توانید صدا را متناسب با پیام خود تنظیم کنید. شما می توانید از بین 500 صدا در بیش از 120 زبان انتخاب کنید، و الگوها طیف گسترده ای از جنسیت و سن را با لهجه های ملی و حتی منطقه ای در بر می گیرند. هنگامی که صدایی را که دوست دارید پیدا کردید، می‌توانید سبک صدایی را انتخاب کنید که به آن حس احساسی مانند غم، هیجان‌انگیز یا عصبانیت می‌دهد. حتی می‌توانید کلمات یا بخش‌های جداگانه را با تنظیم زیر و بم، تأکید و سرعت تنظیم کنید.

جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce
اگر محتوای آنلاین ایجاد می کنید، دیر یا زود، به نقطه ای خواهید رسید که DIY کافی نیست. فیلمبرداری، انیمیشن و ویرایش بدون نیاز به ارائه تمام دیالوگ ها کار کافی است. به علاوه، صداگذاری با کیفیت بالا می تواند گران باشد. بنابراین اگر به استفاده از آن فکر نکرده اید صداگذاران هوش مصنوعی، باید بدانید که فناوری راه درازی را پیموده است. مورد اصلی: Micmonster.

بازاریابان، به ویژه، تعداد زیادی برنامه برای این ابزار پیدا خواهند کرد. همین الان، Micmonster دسترسی مادام العمر به صداهای مبتنی بر هوش مصنوعی را با 59 دلار یا نصف تخفیف ارائه می دهد. این بهترین قیمتی است که آنلاین پیدا می کنید!


منبع: https://www.zdnet.com/article/need-ai-powered-voiceovers-micmonster-is-50-off/#ftag=RSSbaffb68