مک بوک شما به یک کیف کاملا جدید نیاز دارد


طرفداران

  • مواد با کیفیت بالا و مقاوم
  • ساخت و ساز عالی
  • گزینه های رنگی دوست داشتنی
  • آستر طلایی برای یافتن محتویات
  • دست ساز در سانفرانسیسکو

منفی

  • دستگیره پایه
  • برای برخی گران است

بخشی از رفت و آمد کاری من شامل چند مایل دوچرخه سواری است، بنابراین وسایلم را در یک کیف پیام رسان یا یک کوله پشتی جمع آوری و حمل می کنم. در چند هفته گذشته، من رویکردی مینیمالیستی را در پیش گرفته ام و وسایلم را در سبز تیره بسته بندی کرده ام. کیف لپ تاپ WaterField Essential Messenger.

WaterField جدید خود را راه اندازی کرد مجموعه ملزومات در آگوست 2022 با چهار کیف جدید سبک وزن، که در ایالات متحده ساخته شده بودند، و قیمت مقرون به صرفه تری نسبت به گزینه های پرچمدار آن داشتند. کیف لپ تاپ Essential Messenger است با قیمت 179 دلار موجود است در چهار گزینه رنگ برجسته: مشکی، سبز، آبی و قرمز. همچنین می توانید یک بند تثبیت کننده متقاطع را به قیمت 10 دلار خریداری کنید که بخشی از نمونه آزمایشی من نبود.

waterfield-essential-messenger-2

رنگ لهجه سبز در این کیف پیام رسان فوق العاده به نظر می رسد.

متیو میلر/ZDNET

گشت و گذار در کیف لپ تاپ Essential Messenger

WaterField در امتداد ارسال شد کیف لپ تاپ WaterField Essential Messenger با رنگ برجسته سبز رنگ برجسته در بالای کیف ظاهر می شود و مواد پارچه ای دوست داشتنی Forza به خوبی به نایلون بالستیک مشکی کیف دوخته شده است.

در قسمت جلوی کیف یک جیب جلویی زیپ دار تعبیه شده است که در تمام طول کیف امتداد دارد. دو جیب بزرگ و یک محفظه اصلی به همراه یک بند کلید در داخل این قسمت وجود دارد. آن روکش طلای سنتی دوست داشتنی WaterField نیز وجود دارد، بنابراین یافتن وسایل خود سریع و آسان است.

waterfield-essential-messenger-1

اتاق برای تلفن و لپ تاپ.

متیو میلر/ZDNET

محفظه دریچه جلویی از طریق سگک های Fidlock مغناطیسی روی کیف محکم می شود. در طول سال‌ها چند سگک محکم از WaterField دیده‌ایم و Fidlock یکی دیگر از طراحی‌های منحصربه‌فرد است. سگک ها از پلاستیک بادوام ساخته شده اند و به کمک آن به طور ایمن به هم می لغزند خیلی آهنرباهای قوی سگک ها دارای طراحی زاویه دار هوشمندانه ای هستند که از باز شدن سگک جلوگیری می کند. در مورد مکانیسم لغزش، در قسمت بالایی یک توقف وجود دارد، بنابراین آنها فقط یک طرف بسته می شوند. به طور کلی، شما می توانید سگک را به راحتی با یک دست مانور دهید.

waterfield-essential-messenger-3

فلپ جلویی را با آهنرباهای قوی محکم نگه دارید

متیو میلر/ZDNET

پس از بلند کردن فلپ جلو، محفظه حمل بزرگ اصلی با یک آستر طلایی در محفظه اصلی و در دو جیب داخلی موجود در جلوی کیف قابل مشاهده است. در امتداد تمام عرض قسمت پشتی یک جیب لپ تاپ پد دار قرار دارد که برای دستگاه های متوسط ​​مانند مک بوک پرو 14 اینچی اپل، مایکروسافت سرفیس پرو 8، و لپ تاپ سرفیس 4. من اتفاقی یک سرفیس پرو 8 دارم و می توانم تأیید کنم که به خوبی در آن فضا قرار می گیرد. الف را هم تست کردم آیپد پرو 12.9 اینچی با صفحه کلید Brydge 12.9 Max Plus و اندازه مناسب برای کار با موبایل را پیدا کرد.

همچنین: بررسی کوله پشتی سفر هوایی WaterField: کیف مناسب برای سفرهای کاری بدون هندزفری

کف محفظه اصلی تا حدود سه اینچ باز می شود تا بتوانید بطری آب، هدست، شارژر و سایر وسایل را به راحتی حمل کنید. قسمت پشتی کیف کاملاً با پارچه بالشتک پوشانده شده است و باید به راحتی در پشت کیف قرار گیرد. یک دستگیره تکی در بالای پشت وجود دارد، اما برای حمل کیف در مدت زمان طولانی ایده آل نیست. بند شانه راهی برای رفتن است.

waterfield-essential-messenger-4

سرفیس پرو 8، آمازون کیندل اوسیس، و هدست سونی داخل محفظه پایینی قرار گرفته اند.

متیو میلر/ZDNET

در نهایت، یک بند نرم دوچرخه با کمربند ایمنی وجود دارد که روی حلقه‌های پشتی محکم شده است. یک سگک قفل فلزی بادامک دو سر بند را محکم می کند و هنگامی که بند روی سینه شما قرار دارد از تنظیمات سریع و آسان پشتیبانی می کند.

خط پایین

WaterField Designs برخی از کیف‌های مورد علاقه من را می‌سازد و طوری طراحی و ساخته شده‌اند که سال‌ها (یا دهه‌ها) دوام داشته باشند و ظاهر و فرم خوبی داشته باشند. کیف Essential Messenger مقرون به صرفه ترین و در دسترس ترین کیف این شرکت است. بهترین بخش این است که کیفیت، مواد و ویژگی های طراحی ساخت ایالات متحده را به خطر نمی اندازد. من شخصاً از ظاهر برجسته سبز خوشم می‌آید و روکش طلایی متمایز هم شیک است و هم برای مرتب کردن وسایل داخل آن مفید است.

جایگزین هایی که باید در نظر گرفته شوند

در حالی که من کیف های WaterField Designs را به شدت توصیه می کنم زیرا آنها بسیار خوش ساخت هستند و سال ها دوام می آورند، در اینجا گزینه های دیگری وجود دارد که باید در نظر بگیرید:


منبع: https://www.zdnet.com/article/waterfield-essential-messenger-laptop-bag-review/#ftag=RSSbaffb68