معرفی انواع دوربین مداربسته مشخصات+مزایا و معایب+عکس و قیمت

صرفا می‌تواند تصاویر دوربین‌هایی را که در محل نصب کرده‌اید به شما نشان دهد. از نظر شکل ظاهری و نوع کاربرد هم دوربین‌های مداربسته به دوربین مداربسته دام ، لامپی، گردان PTZ، باکس ، C-mount، بولت ، هایک ویژن، حرارتی، صنعتی و مخفی تقسیم می‌شود. دوربین مدار بسته بسته و امنیتی از حدود ۱۰ سال قبل تا کنون در ایران گسترش روز افزون و فزاینده ای پیدا کرده است . هر صنفی که اقبال مشتریان به آن زیاد شوند قیمت هم در آن نقش اساسی پیدا میکند . به علت تعدد بسیار بالای مدل های دوربین مدار بسته و شرایط نصب و راه اندازی لازم است در ارتباط با قیمت انواع دوربین مدار بسته آشنایی لازم را پیدا کنید.

  • تمام ضبط کننده‌ ها یا رکوردر ها برای ذخیره سازی فیلم ‌های ضبط‌شده به هارد دیسک نیازمند هستند.
  • ممکن است پس از تعمیرات دوباره با مشکلات و نقص فنی در دوربین خود مواجه شوید.
  • از جمله مهم ترین انواع دوربین می باشند که برای خرید دوربین مداربسته بهتر است ویژگی های اصلی هر کدام را بدانید.
  • با افزایش و تغییر نیازهای مصرف کنندگان، شرکت های ارائه دهنده خدمات دوربین مدار بسته با تولید محصولات بهتر توانسته اند عملکرد و قابلیت اطمینان را برای مشتریان افزایش دهند.
  • همچنین فاکتور های دیگری نیز وجود دارد از جمله فرمت ذخیره سازی ؛ در دستگاهایی که قابلیت فشرده سازی قوی تری دارند می توانند تصاویر را برای مدت زمان بیشتری سیو کنند.

یک تکنولوژی دیجیتال در دوربین های مداربسته پاناسونیک که همانطور که از نام آن مشخص است وظیفه کاهش نویز در تصویر را برعهده دارد. اما رایج ترین آن نویز مربوط به کم بودن نور محیط بوده که خود را به صورت نقطه های کوچک در تصویر نشان می دهد. مکانیزم DNR با شناسایی دیجیتالی این نویز ، در کاهش آن تاثیر گذار می باشد. کاهش نویز دیجیتال یا DNR همان طور که از اسمش پیداست میزان نویز موجود در تصاویر دوربین مداربسته در نور کم را کاهش می دهد. این نویز درواقع بخاطر تکنولوژی AGC و میزان Gain در دوربین مداربسته بوجود می آید. این تکنولوژی قابلیت عکس برداری و تصویر برداری دوربین مداربسته در نور کم را تقویت می نماید ولی عملا همانطور که شدت نور تصویر را تقویت می کند، نویز را نیز افزایش می دهد.

این دوربین ها که به دوربین های دیواری نیز معروف هستند بیشتر در محیط های بیرونی و به دیوار متصل می شوند. البته این به این معنا نیست مه این دوربین ها را نمی توان به سقف متصل نمود. با تغییر زاویه پایه های اریا سی سی تی وی میتوان از این دوربین به عنوان یک دوربین سقفی نیز استفاده نمود. دوربین مداربسته بولت بهترین گزینه برای ضبط تصاویر در محیط بیرونی است.

اگر قصد خرید دوربین داهوا یا AHD داشتید، من می تونم بهتون مشورت بدهم. شما می تونید با آی دی اکانت تلگرامی من به آدرس @ANSARI9060 در ارتباط باشید. به نظرم اگر دیدید که در کاتالوگ دوربین زده این دوربین تا ۴۰ متر IR اش متراژ داره، شما روی حدود ۲۰ متری حساب کنید.

مشاجره عجیب مجریان شبکه خبر روی آنتن زنده!

حتی بتواند بدون اینکه هزینه سنگینی برای خرید دوربین‌های بسیار باکیفیت پرداخت کند، با خرید دوربین‌هایی با قیمت پایین‌تر هم، کار را به‌درستی انجام دهد. DWDR تفاوت های زیادی با WDR ندارد اما همین اندک تفاوت ها، اختلاف های نسبتاً فاحشی را پدیدار کرده است. همانطور که گفته شد WDR از ویژگی اسکن دوگانه بهره می برد که وابستگی به سنسور اصلی دوربین دارد اما DWDR از ویژگی تغییر در پیکسل های تصویر استفاده می کند که سبب می شود هر پیکسل تصویر بررسی شده و نوردهی لازم برای آن محاسبه شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به مطلب تفاوت سیستم مداربسته آنالوگ و آی پی مراجعه نمایید. برای اینکه بتوانید این اتصال را انجام دهید، علاوه بر مودم و اینترنت، باید برنامه اتصال دوربین مداربسته به گوشی را نصب کنید. دوربین مداربسته بالت، به‌صورت دیواری و برای فضاهای بیرون قابل استفاده هستند. یکی از برندهای خوب که همه می‌شناسند برندهای هایک ویژن و داهوا هست. اگر ساختمان شما درای درب پشتی هست، حتماً برای آنجا حتماً یک دوربین مداربسته نصب کنید.

نرم‌ افزار مدیریت تولید – معرفی پنج سیستم کاربردی

ماندگاری و عمر طولانی در ذخیره سازی اطلاعات حتی در محیط های سخت . چشم انسان نسبت به این تشعشع حساس است و فرکانس‌های مختلف را به عنوان رنگ انتخاب می‌کند. تشعشع الکترومغناطیسی بدیهی است که در تمام فرکانس‌ها، یا معادل طول‌موج، که در قسمت پایین دیده می‌شود، وجود دارد. شواهد ویدئویی به حل جنایت کمک کرده و مدارک مورد نیاز برای نهادهای امنیتی و پلیس را تهیه می‌کنند.

دوربین مداربسته ورتینا VERTINA VHC-3240N

این نوع از دوربین ها به کابل کشی بسیار کمتری احتیاج دارند و نیازی به نوارهای حجیم و تمام تجهیزات مدل های آنالوگ نیز نخواهند داشت. بتدریج برخی از حرفه‌ها و مشاغل بخصوص آنهایی که بیشتر در معرض سرقت قرار داشتند، نیز به دوربین مداربسته روی آوردند. در سال ۱۹۹۰ دستگاه‌های ضبط تصاویر دوربین‌ها تنها با قابلیت “ضبط بعد از شناسایی حرکت” وارد بازار شدند که استفاده از دوربین مداربسته را در این کشور بسیار بیشتر کرد. تا قبل از آن، دستگاه‌های ضبط تصاویر تا حد زیادی از نظر میزان حجم ذخیره و قابلیت‌ها بسیار محدود بود. از نیمه دوم سال ۱۹۹۰ پلیس دوربین‌های زیادی را در سطح شهرها بخصوص مراکز عمومی، مدارس و پروژه‌های ساختمانی نصب کرد.