معاملات Dyson، Neato، eufy در Woot ظاهر می شود! چیزهایی که فروش را مکش می کند

77
ووت!

  • قیمت فعلی: 119 دلار
  • قیمت اصلی: 299 دلار

BoostIQ RoboVac eufy یک گزینه مقرون به صرفه برای ورود به دنیای جاروهای هوشمند است. جاروبرقی که اکنون با قیمت 119 دلار به فروش می رسد، 60 درصد تخفیف در قیمت لیست معمولی خود، محصولی جذاب برای کاربرانی است که می خواهند دستگاهی را که بتواند خاک را در طبقات شل کند، استخراج و پاک کند، برای کنترل از راه دور به وای فای متصل شود و بی سر و صدا کند. خانه خود را بدون مزاحمت تمیز کنید جاروبرقی دارای سیستم تمیز کننده سه نقطه ای با مکش 1500Pa می باشد.

ووت! همچنین برای مشتریانی که می خواهند به جاروبرقی های سنتی پایبند باشند، گزینه هایی دارد. اینها شامل جاروبرقی قائم با منشاء چند طبقه توپ سیمی دایسون است که در حال حاضر با 35٪ تخفیف از قیمت لیست معمولی آن به فروش می رسد. اکنون با قیمت 289 دلار در دسترس است، این جاروبرقی عمودی، به رنگ فوشیا، به طور خودکار بسته به منطقه ای که تمیز می شود تنظیم می شود و شامل فیلتر HEPA برای کاهش گرد و غبار و سایر ذرات که می تواند باعث ایجاد آلرژی شود، می شود.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/woot-things-that-suck-sale/#ftag=RSSbaffb68اگر در تابستان امسال به دنبال جاروبرقی جدید هستید، باید آن را بررسی کنید فروش Woot!. این شرکت تا 60٪ طیف وسیعی از جاروبرقی ها را ارائه می دهد – هم رباتیک و هم سنتی – و انتخاب های برتر ما در زیر فهرست شده اند.

برای یک جارو برقی حتی ارزان تر، Woot! دارای انبار محدودی از Neato D80 های بازسازی شده است. این ربات مقرون به صرفه با قیمت تنها 79 دلار شامل فناوری نقشه برداری و ناوبری، قدرت مکش معقول و عملکردهای توقف و شروع ساده است. جارو برقی همچنین زمانی که عمر باتری آن کم می‌شود، خود را به ایستگاه شارژ خود بازمی‌گرداند – اما ویژگی‌های هوشمند و متصل جاروبرقی‌های ربات ممتاز را ندارد.

78
ووت!

جدای از تیتر جذاب، Woot! متعلق به آمازون “چیزهایی که فروش را می کشند” مجموعه ای از معاملات جالب در مورد جاروبرقی استاندارد و ربات دارد.

79
ووت!

  • قیمت فعلی: 289 دلار
  • قیمت اصلی: 449 دلار

جاروبرقی اقلام ضروری برای حفظ یک خانه تمیز و مرتب هستند، اما بسیاری از ما به نسخه‌های مدرن‌تر و روبات‌ها روی می‌آوریم تا برخی از کارهای خانه را از روی بشقاب‌هایمان حذف کنیم. فروشندگانی از جمله Roomba، Neato، iRobot، Samsung و eufy همگی خطوط تولید ربات خلاء را توسعه داده‌اند که همه چیز را از فناوری نقشه‌برداری هوشمند برای یادگیری چیدمان خانه‌تان گرفته تا اتصال به تلفن همراه، مکش موهای حیوانات خانگی، کیسه‌های خود خالی‌شونده، موپ‌ها و موارد دیگر را ارائه می‌کنند.