قیمت دوربین مدار بسته 18 بهمن + خرید اینترنتی مبیت | arya-cctv

کلمۀ Bullet به معنای گلوله و فشنگ است و به دلیل شباهت ظاهری این دوربین های با گلوله آنها را بولت مینامند. انواع رایج این نوع دوربین مدار بسته با لنز ثابت و زاویه دید ۲۵، ۵۰ و ۷۰ درجه و همچنین لنز متغیر با زاویه دید ۳۵تا۸۰درجه و ۲۵تا ۸۵ درجه موجود میباشند. این دوربین مدار بسته قابلیت پردازش تصویر با وضوح مجله خبری دوربین مداربسته آریا بسیار بالا را دارند. با توجه به این موضوع که محیط کارخانه در گرد و غبار زیادی قرار گرفته است، استفاده از دوربین هایی توصیه می شود که IP استاندارد دارند و گرد و غبار به آنها آسیب نمی رساند. مقاومت بالا مهمترین مسئله ای است که تمامی کسانی که می خواهند دوربین مدار بسته نصب کنند باید به آن توجه داشته باشند.

  • وقتی صحبت از دسته بندی دوربین مدار بسته به لحاظ ظاهر می شود بی شک مدل دیگری که به ذهن خطور می کند دوربین بولت است.
  • تعداد دوربین هایی که در یک محیط به کار برده می شوند به موارد مختلفی بستگی دارد.
  • در واقع تنها نیاز است که در پشت دستگاه ضبط کننده شما یک خروجی LAN وجود داشته باشد که اکثر دوربین ها این مورد را دارند و بعد شما باید اپلیکیشن مرتبط با دوربین مورد نظرتان را روی گوشی خود نصب کرده و تصاویر را مشاهده نمایید.
  • ۳-نرم افزار های مخرب میتوانند به راحتی در طراحی این سیستم p-2-p انتقال یابند.

در این دوربین ها امکان انتقال تصویر از طریق کابل RG59 نیز فراهم شده است. همچنین ویژگی اصلی آن امکان دسترسی به رزولوشن 1080 و 720 پیکسل می باشد. تفاوت اصلی میان سیستم HDTVI با سیستم TVL یا آنالوگ در ضبط اطلاعات است. اطلاعات پس از گد گذاری از طریق کابل کواکسیال یا کابل دو زوج منتقل می شوند. اگر به دنبال خرید یک دوربین با برند معتبر جهانی هستید، دوربین HDTVI هایک ویژن می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. دوربین مداربسته چشم ماهی نوعی دوربین 360 درجه با تصاویر پانوراماست که به دلیل واید بودن لنز می تواند وسعت دید بالایی را پوشش دهد.

مدل DS-7716NI-Q4/16P

ضمن اینکه توصیه می شود از نمایندگی های رسمی نسبت به خرید دوربین مدار بسته اقدام کنید تا در صورت بروز مشکل بدون نگرانی بتوانید از گارانتی و خدمات پس از فروش محصول استفاده کنید. همچنین دوربین های مدار بسته نظارت تصویری موجب صرفه جویی در هزینه ها و پول شما خواهند شد و حتی به بهبود استراتژی های تجارت شما یاری می‌رسانند. سرقت، خسارت های مالی و پرونده های ناعادلانه، همگی می‌توانند میلیون ها یا میلیاردها تومان هزینه به بار آورند و باعث اختلافات عمده ای شوند. بنابراین با توجه به نوع کسب و کار شما همه این عوامل در هنگام تعیین بودجه جهت انتخاب سیستم نظارت تصویری و امنیتی بسیار مهم است.

قیمت دوربین هایک ویژن تحت شبکه

دوربین داهوا یکی از محصولات پر فروش در بازار ایران می باشد و دارای محبوبیت ویژه ای در بین کاربران می باشد. انواع برند معروف و پرطرفدار دوربین مداربستهاگر قصد خرید دوربین مداربسته را داشته باشید و جستجویی در بازار کرده باشید متوجه این موضوع خواهید شد که این محصول دارای برند ها و اسم های گوناگون و متنوعی می باشند. اساس کار دید در شب در دوربین مداربسته دید در شب بر مبنای IR cut می باشد و کم شدن نور محیط دید در شب دوربین به صورت اتوماتیک فعال می شود. دوربین بدنه پلاستیکی معمولا در فضاهای داخلی نصب می شوند و با توجه به بکار گیری پلاستیک از لحاظ قیمت دوربین مدار بسته جز دوربین های ارزان قیمت به شمار می آید.

دوربین چشم ماهی نوعی از دوربین مداربسته است که معمولا به شکل دایره ای بوده و به صورت سقفی و در محیط‌های داخلی نصب می‌گردد. اصطلاح FishEye به معنای چشم ماهی است که علت نام گذاری دوربین شکل ظاهری دوربین می‌باشد. دوربین بالت به دسته‌ای از دوربین های مداربسته می‌گویند که معمولا به صورت استوانه ای یا مکعب مستطیل که به صورت دیواری و در محیط های بیرونی نصب و راه اندازی می‌شوند. اصطلاح بالت به معنای گلوله یا لوله است و علت این نام گذاری شکل ظاهری دوربین می‌باشد. جنس بدنه دوربین های مداربسته بالت عموما فلزی است و همین موضوع وجودشان را در برخی از محیط‌ ها با مشکل مواجه می‌کند. CCTVیا همان Closed Circuit Television به معنای واقعی کلمه، یعنی “تلویزیون برای کاربران بسته” است.

http://66toolkit.ir