دوربین مدار بسته خرید و لیست قیمت انواع دوربین مدار بسته با قیمت ارزان فرابین دوربین | arya-cctv

ما در ادامه راهنمای کاملی را در اختیارتان قرار داده و به شما کمک می کنیم تا از میان برند ها و انواع مختلف دوربین مدار بسته بهترین انتخاب را داشته باشید. نسل جدید و پیشرفته دوربین‌های مدار بسته بر بستر اینترنت و شبکه کار می‌کنند. دوربین تحت شبکه برخلاف دوربین آنالوگ، برای انتقال تصاویر از امواج دیجیتالی و شبکه استفاده می‌کند.

امکانات و قابلیت های دوربین مدار بسته

کیفیتی که برای دوربین های دام در نظر گرفته می شود متفاوت بوده و از 2 تا 12 مگاپیکسل متنوع می باشد. دوربین های لنز وریفوکال قابلیت تنظیم لنز دارند و کاربر می تواند بر اساس نیاز خود لنز و وسعت دید آنها را از راه دور مثل از روی گوشی، و یا به صورت دستی تنظیم کند. از این نوع دوربین ها به صورت معمول برای مکان هایی که نیاز به یک سیستم کوچک و ارزان دارند که امکانات بالا هم در اختیارشان قرار دهد، مناسب می باشد. تقریبا شکل ظاهری آن ها شبیه به انواع دام باشد اما اگر آن ها را در کنار یک دیگر قرار دهیم، متوجه می شویم که تفاوت های بسیاری با یک دیگر دارند.

http://66toolkit.ir

هایک ویژن، های لوک، داهوا، یونی ویو، سامسونگ، سونی، توشیبا و … انواعی از برندهای دوربین مدار بسته در بازار می باشند. پین هول نیز نمونه ای از دوربین های مدار بسته هستند که اندازه مینیاتوری دارند و به همین دلیل در مکان هایی که فضای کافی وجود ندارد و یا در مواردی که نصب دوربین به صورت مخفی نیاز است مورد استفاده قرار می گیرند. دوربین پین هول یا همان دوربین خفی به دلیل اندازه کوچکش قابلیت نصب و تصویر برداری در هر مکانی را دارد. لنز این مدل از دوربین ها ثابت است اما در طرح های مختلفی عرضه می‌شوند. دوربین های مدار بسته آنالوگ اولین نسل از دوربین ها بوده و به دلیل قیمت پایین، سادگی نصب، تنوع زیاد در بازار محبوبیت بسیاری دارند.

  • ضمن این که امکان رصد کردن تصاویر برای هر کس دیگر به راحتی فراهم می شود بنابراین هرگز نمی تواند سیستمی امن برای تامین امنیت به صورت آنالوگ باشد.
  • از مهم‌ترین قابلیت‌های این دوربین، داشتن قابلیت کنترل و زوم سوژه‌ها است.
  • رایج ترین دوربین مداربسته مخفی، دوربین پین هول است که با نام های دوربین مداربسته مینیاتوری یا سوزنی نیز شناخته می شود.
  • بسیاری از خانه ها و کسب و کارها از دوربین مداربسته برای حفظ امنیت مکان مورد نظر و محیط اطراف آن استفاده می کنند.
این دوربین ها ظریف بوده و مقاومت چندانی در برابر شرایط محیطی ندارند و در واقع برای محیط های داخلی ساختمان که مسقف هستند ساخته شده اند. بعضی دوربین های مدار بسته تنها وقتی حرکتی را در محیط تشخیص دهند شروع به ضبط تصویر می‌کنند. ضبط تصویر تنها زمانی که شخصی در محیط نصب دوربین مداربسته وجود دارد، باعث صرفه‌جویی فراوان در فضای ذخیره‌سازی و انرژی می‌شود. علاوه بر نصب آسان و بدون نیاز به کابل کشی، این دوربین های مداربسته از امکاناتی نظیر دید در شب و انتقال صدای دو طرفه نیز برخوردارند. دوربین بیبی کم یا پرستار کودک برای مکان هایی مانند اتاق خواب یا دفتر کار که به تعداد دوربین کمی نیاز دارند مناسب است. بنابراین اگر اطلاعات کافی در زمینه دوربین مداربسته و سیستم های نظارت تصویری ندارید، جای درستی آمده اید.

دزدگیر اماکن کلاسیک مدل z4 ultra

دوربین مداربسته مینیاتوری ، پین هول یا سوزنی در ابعاد یک قوطی کبریت ، رایج ترین دوربین مداربسته پنهان است. دوربین مداربسته pinhole به خاطر حجم کوچک بدنه و لنز کوچک خود حتی از یک حفره 3 میلی‏متری میتواند ، ضبط تصویر را انجام دهد. از نیمه دوم سال ۱۹۹۰ پلیس دوربین های زیادی را در سطح شهرها نصب کرد. شهر “نورفولک” انگلستان نخستین مجله خبری دوربین مداربسته آریا مکانی در این کشور بود که دوربین ها را در خود جای داد . بطور کلی در دهه میلادی بین ۱۹۹۰ تا ۲۰۰۰ استفاده از دوربین های مداربسته در بسیاری از کشورها رواج پیدا کرد . در انواع دوربین سیم کارت خور، انتقال تصویر از طریق اینترنت سیم کارت نصب شده در دوربین انجام می‌شود و به وای فای یا دستگاه مودم برای انتقال تصویر نیاز ندارند.

انواع دوربین مداربسته