خرید و فروش انواع دوربین مداربسته بیسیم ، AHD و دزدگیر اماکن | arya-cctv

این برق رسانی به این دوربین ها از طریق مبدل PoE از بستر کابل شبکه انجام می شود و نیازی به سیم کشی برق نخواهد بود که این امر منجر به کاهش هزینه های جانبی شما خواهد شد. PTZ در واقع مخفف Pan (چرخش)، Tilt (دوران)، Zoom (بزرگنمایی) مجله خبری دوربین مداربسته آریا می باشد. دوربین PTZ یا همان Speed Dome دارای قابلیت چرخش 360 درجه ای، دوران 180 درجه ای، و بزرگنمایی تا 10 برابر حد معمول می باشد. این ویژگی ها باعث شده که این مدل دوربین را به بهترین دوربین مداربسته تبدیل کرده است.

http://66toolkit.irبه تازگی برای برخی از دوربین‌های مداربسته آنالوگ دام گنبدی از کاور استفاده می‌کنند. استفاده از این کاورهای خاص سبب شده تا میزان خرابی در اثر رطوبت و ضربه به حداقل ممکن برسد. البته ممکن است در چنین شرایطی میزان مقاومت دوربین مداربسته بررسی شده باشد.

  • با ما در ادامه همراه باشید تا انواع دوربین مدار بسته را بر اساس معیارهای مختلف مورد بررسی قرار دهیم.
  • به طور قطع نام دوربین مدار بسته را به وفور شنیده اید یا خودتان نیز از این تجهیز ویژه و بسیار مناسب استفاده کرده اید.
  • دوربین ها با مانیتور ها مرتبط هستند و تصاویر فقط برای افرادی که برای مشاهده آن تعیین شده اند (اپراتور) نمایش داده می شوند.
  • سوئیچ شبکه، ارتباط بین دوربین‌ها و سایر سیستم‌های اتصالی شبکه را برقرار می‌کند.
  • به صورت معمول تعداد محدودی برای استفاده توسط محققان ارشد جهت توسعه نرم افزار بینایی رایانه ذخیره خواهد شد و در اختیار افرادی خاص قرار خواهد گرفت.

علاوه بر آن از نظر ظاهری و نحوه نصب آنها نیز انواع مختلفی از دوربین ها شامل دوربین های دام، اسپید دام، دوربین های صنعتی، مینیاتوری، مادون قرمز، پین هول، وایرلس، زوم و … وجود دارد که در ادامه به معرفی هر یک پرداخته شده است. دوربین‌های با کیفیت بالا برای استفاده در محیط‌هایی که دزدی در آن ه‍ا زیاد است، کاربردی هستند. استفاده آن ها در کارهایی مانند بانک‌ و موسسات جواهر فروشی بسیار مفید است. این کسب و کار ها باید دوربین‌های ‏HD را انتخاب کنند تا از افرادی که مرتکب جرم شدند با وضوح بالا عکس بگیرد. خرید و فروش تخصصی انواع دوربین های امنیتی و نظارتی بصورت باسیم و بی سیم .

دوربین مداربسته آنالوگ هایلوک مدل THC-T140-P

در واقع، در برابر حملات سایبری آسیب پذیر شده است و باعث توسعه به نام شبکه های بدون اعتماد شده است. مورد اول انتخاب نادرست کاربران است که به دلیل عدم داشتن اطلاعات فنی در مورد انتخاب صحیح نوع هاردی که باید برای دستگاه ذخیره ساز خود داشته باشند اغلب باعث می شود که هارد مذکور باعث سوختگی شود. ۱-در این شبکه کل سیستم غیر متمرکز است در واقع یک نفر نمی تواند تنظیمات قابلیت دسترسی کل شبکه را تعیین کند. در آخر، تکنولوژی DNR ، تمایز میان حرکت درست و نویز تصویر را برای شما آسان تر کرده و به DVR این امکان را می دهد که در تشخیص حرکت-مخصوصا در شرایط نور کم ، موثر تر عمل کند. یکی از قابلیت هایی که در سیستم هوشمند دورین­های IP پشتیبانی می­شود، تشخیص نفوذ یا همان Intrusion detection است.

HIKVISION DS-2CD2T63G2-4I 6MP Bullet Network Camera

اما در دوربین های EXIR این گونه نیست و بخاطر ساختار ال ای دی های آن تصویر شفافی ارائه می کند. AWB یک ویژگی در دوربین های مدار بسته است که طی آن بالانس رنگ سفید در حضور منابع نوری مختلف تنظیم شده و رنگ های غیر طبیعی و غیر واقعی از تصویر حذف می گردند. یک WDR بالا مانند 120DB، دوربین مدار بسته را قادر می‌سازد عکس‌هایی با تناسب سطح روشنایی بهتری بگیرد. طراحی استفاده شده در دوربین‌های اسپید دام یا PTZ به صورت چرخشی افقی و عمودی است.

پک دوربین مداربسته 4 کانال 2 مگاپیکسل AHD دید در شب رنگی کد 1497