آموزش نصب دوربین مداربسته صفر تا صد نصب انواع دوربین مداربسته 118فایل

شما دو انتخاب برای نصب دوربین مدربست دارید اولین مورد که پیشنهاد ما هم به شما میباشد دوربین های باسیم هست که استاندارد های کامل امنیتی رو در بر میگیره. مورد دوم دوربین های بی سیم و وایرلس هست که به صورت تکی یا پکیج های 4 و 8 تایی موجود هستند. پس از آموزش، دانش پذیران، باید توانایی نصب و راه اندازی و جانمایی انواع سیستم های مداربسته برای پروژه های مختلف را داشته باشند. نرم افزارهای CMS در دوربین های شبکه معمولا دارای قابلیت های خاص پردازش تصویر نیز هستند که استفاده از انها را بسیار رایج کرده است.

برای مثال روند کابل کشی می بایست به طور دقیق انجام گیرد همچنین تنظیمات مربوط به دوربین مداربسته و دستگاه ان وی آر می بایست مطابق با محیط و نیاز کاربر انجام گیرد. دوربین های مداربسته آی پی نیازمند استفاده از برنامه های خاصی هستند. درمقابل دوربین های آنالوگ پروسه نصب و راه اندازی ساده تری دارند به گونه ای که نیازمند تخصص خاصی نخواهد بود. کارآموزان در دوره آموزش نصب دوربین مداربسته آنالوگ در اصفهان تمام آموزش های لازم برای نصب دوربین مداربسته آنالوگ را به صورت صفر تا صد فرا میگیرند. تمام آموزش های آموزشگاه فن آموزان اصفهان برای دوره آموزش نصب دوربین مداربسته براساس نیازهای بازار کار بوده بطوریکه کارآموزان بعد از پایان دوره آموزش نصب دوربین مداربسته انالوگ به راحتی وارد بازار کار شوند و کسب و کار خود را راه بندازند.

  • دستگاه NVR، هارد دیسک، منبع تغذیه، سوئیچ شبکه، کابل شبکه، کابل برق، اتصالات شبکه برخی از اجزای این دوربین است.
  • برای تغذیه دوربین ها باید از کابل برق مناسب استفاده کرد.(البته اگر از اداپتور مرکزی استفاده میکنیم باید از کابل های کواکسیال ترکیبی استفاده کنیم کابلی با ضخامت 0.75 سانتی متر برای تغذیه یک دوربین کافی است.
  • همان ‌گونه که گفته شد، اولین مرحله آموزش دوربین مداربسته، مربوط به آشنایی با انواع دوربین‌های مداربسته است.
امن الکترونیک نماینده رسمی هایک ویژن، هایلوک، آر دی اس، ویدیوپارک، تی وی تی، جی ام کی و انواع دوربین مداربسته در رشتاست. در ادامه روش نصب هریک از این انواع دوربین مداربسته را شرح می دهیم. پس از انتخاب دوربین مداربسته متناسب با کاربرد و محیط مورد نظر، باید arya-cctv.ir تجهیزات نصب آن را خریداری کنیم. اولین رونمایی از دوربین های مداربسته در اماکن عمومی آمریکا در سال 1973 بود. زمانی که در میدان تایمز نیویورک اولین دوربین مداربسته به منظور جلوگیری از جرایم در محدوده نصب شد؛ اما نقش چشمگیری در کاهش جرایم ایفا نکرد.

همانطور که مشاهده میکنید کاربرد دوربین ها در بخش دولتی و خصوصی هر روزه در حال افزایش است. نمونه بالا در واقع ان وی آر ی را به نمایش گذاشته است که در آن برای اتصال دوربین ها به آن نیازی به سوییچ نمی باشد. به این نمونه از NVR ها در اصل POENVR گفته می شود که برای اتصال دوربین با آن می توان توسط یک کابل شبکه مستقیما ارتباط را برقرار ساخت. همچنین این ان وی آر قابلیت تامین تغذیه دوربین شبکه با استفاده از همان تک کابل شبکه ای که جهت نمایش تصویر و کنترل دوربین تحت شبکه بکار می رود را در اختیار قرار می دهد.

دانلود PDF آموزش گام به گام انتقال تصویر دوربین مداربسته (تصویری)

پس از پایان دوره نصب دوربین مدار بسته شما با شرکت در آزمون فنی و حرفه ای و پس از کسب نمره قبولی مدرک اعطا می‌شود. بله در دوره نصب دوربین مدار بسته آموزش بازاریابی نیز به مهارت آموز داده می‌شود. حالا نوبت آن است که با توجه به نقشه طراحی شده دوربین را در بهترین مکان نصب نمایید.

این به این معنی است که شما پس از اطمینان از انجام صحیح پروژه حتما هزینه انجام کار را دریافت می کنید. اگر دانشجو هستی و برای انجام پروژه هات با مشکل مواجه هستی یا نیاز داری یه نفر مباحثی رو بهت آموزش بده جای درستی اومدی. هر نوع نیاز برنامه نویسی که داشته باشی می تونی توی پارسکدرز مطرحش کنی. این یعنی اینکه می تونی مطمئن باشی که پیشنهادات خوبی برای نیازت دریافت می کنی. در پارسکدرز کارفرمایان سفارش پروژه می دهند تا توسط متخصصین عضو با قیمتی رقابتی انجام شود. اینجور که پیداست و گزارش‌ها به عمل آمده است، گویا تا کنون 3 نفر در این خصوصبازداشتشده اند که 2 نفر به دلیل ارائه دلایل مثبت بی گناه و با رفع ظن آزاد شده و یک نفر کماکان در بازداشت به سر می‌برد.

وارد برنامه شده و کشور ایران را به عنوان منطقه خود انتخاب کنید. در آخر میتوانید تصاویر زنده دوربین های خود را در قسمت Main View مشاهده نمایید. 2.پس از نصب وارد برنامه شده و نام کاربری و رمز عبور برای آن تعیین کنید.

تغذیه هر دوربین از یک محل امکان نصب UPS مجزا برای دوربین‌ها را در آینده از شما خواهد گرفت. اگر یک ضربه مستقیم رعد و برق به دوربین مداربسته و تجهیزات نظارتی شما وارد شود هیچ راهی برای جلوگیری از آسیب دیدن تجهیزات به صورت کامل وجود ندارد. با این حال این سیستم دوربین مدار بسته بسیار ارزان بود و نصب آن هیچ پیچیدگی نداشت. هر چند کیفیت در سیستم های دوربین های آنالوگ و توربو اچ دی کاملا متفاوت است اما سیگنال تولیدی در هر دو سیگنالی آنالوگ است. همه دوربین های از این دست حداقل دارای دو پورت برق و پورت تصویر هستند. آموزشگاه برق گستران با سال ها تجربه در زمینه برگزاری دوره های تخصصی برق و الکترونیک مفتخر است که سالانه بیش از 2000 نیروی انسانی متخصص را وارد بازار کار برق و الکترونیک می نماید.

محصولات سایت