برچسب‌های QR جدید Tile ردیابی بدون بلوتوث را برای علاقه‌مندان به فناوری پایین ارائه می‌کنند

می‌توانید یک ایمیل اضافی ایجاد کنید یا از شماره تلفن دیگری مانند شماره Google Voice برای تنظیم برچسب Tile خود استفاده کنید. به این ترتیب، یک غریبه با کالای گم شده شما هیچ یک از اطلاعات تماس شخصی شما را ندارد اما همچنان می تواند در مورد کالای گم شده با شما تماس بگیرد.

lostandfound.png

کاشی
دیدن: ردیاب های بلوتوث برای هالووین مفید هستند، اما AirTag تنها ردیاب نیست

Tile این برچسب‌ها را برای موارد کمتر ضروری که ترجیح می‌دهید گم نکنید، توصیه می‌کند، اما بدون آن‌ها زندگی شما لزوماً از هم نمی‌پاشد. برای برچسب های گم شده و پیدا شده، چیزهایی مانند لیوان قهوه مورد علاقه شما یا جعبه AirPods مناسب هستند.

پس از فعال کردن استیکر و قرار دادن آن بر روی کالای مورد نظرتان، وقتی گم شد، شخصی که آن را پیدا کرده است کد را اسکن می کند. پس از اسکن کد، یاب شماره تلفن یا ایمیل ارائه شده شما را دریافت می کند و با شما تماس می گیرد تا فرصتی برای بازگرداندن کالای شما ایجاد کند.

در یک بیانیه مطبوعاتیکریس هالز، مدیرعامل Life360 گفت: “این اولین قدمی است که Life360 و Tile با هم انجام می دهند تا با راه هایی برای سازماندهی، ارتباط با اعضای خانواده و ایمن بودن، هر روز را آسان تر کنند.”

از آنجایی که برچسب‌های گمشده و یافت شده با بلوتوث سازگار نیستند، شخصی که مورد شما را پیدا کرده است، مکان شما را نمی‌داند. اما این بدان معنی است که اگر چیز خود را گم کنید، مکان آن را نیز نمی دانید.

برچسب های “گمشده و پیدا شده”. از کدهای QR برای کمک به کسی که کالای گمشده ای را پیدا کرده است، آن را به صاحبش بازگرداند، استفاده کنید. از اپلیکیشن Tile برای فعال کردن استیکرها استفاده کنید، استیکر را روی یک سطح صاف و خشک قرار دهید و اکنون آماده هستید که لیوان قهوه خود را در جای مناسب قرار دهید.

برچسب‌های گمشده و یافت شده Tile برای سه برگه ۱۵ دلار قیمت دارند که هر کدام حاوی ۵ برچسب است که قیمت هر برچسب ۱ دلار است.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/tiles-new-qr-stickers-offer-bluetooth-free-tracking/#ftag=RSSbaffb68پس از اینکه Life360 سال گذشته Tile را تصاحب کرد و اپل با AirTags وارد بازار ردیاب بلوتوث شد، Tile در مورد چگونگی بازیابی اقلام توسط ردیاب ها تجدید نظر کرده است. این بار، آنها این کار را با تکنولوژی کمتری انجام می دهند. این برچسب های ردیابی کد QR ممکن است بهترین گزینه برای افرادی باشد که به دنبال راه های بیشتری برای حفظ اطلاعات شخصی خود هستند.

این هفته، Tile برچسب‌هایی با کد QR منتشر کرد که به شما کمک می‌کنند تا بدون به خطر انداختن اطلاعات شخصی‌تان، چیزهایتان را «ردیابی» کنید. استیکرها برای یافتن مورد گمشده شما نیازی به اتصال بلوتوث ندارند.

دیدن: 5 بهترین ردیاب و دستگاه GPS برای کودکان: فرزند خود را پیدا کنید

در اوایل سال جاری، Tile “Scan and Secure” را منتشر کرد، قابلیتی که به کاربران امکان می دهد بدانند آیا ردیاب بلوتوث کاشی آنها را دنبال می کند یا خیر. نرم‌افزارهایی مانند Scan و Secure پس از شکایت کاربران از افرادی که از دستگاه‌های ردیابی برای تعقیب دیگران استفاده می‌کنند، در میان شرکت‌هایی که دستگاه‌های دارای بلوتوث تولید می‌کنند، محبوب شد.