برنامه های کاربردی برای مسابقه 2 میلیون دلاری STEM آموزشی سامسونگ امروز باز شد

در نامه‌ای که اخیراً منتشر شده است، بیش از 600 رهبر از سازمان‌های غیرانتفاعی، دانشگاهی و دنیای فناوری خواستار افزایش علوم رایانه در مدارس شدند.

سه مجری در Samsung Solve for Tomorrow

سامسونگ

از معلمان مدارس دولتی در سراسر ایالات متحده دعوت می شود تا برای برنامه امسال سامسونگ درخواست دهند سایت اینترنتی اکنون تا 2 نوامبر

سامسونگ از طریق جایزه نوآوری پایداری خود، انگیزه پایداری 50000 دلاری اضافه می‌کند. این جایزه به تیمی تعلق می گیرد که روی اثرات مثبت کوتاه مدت و بلندمدت زیست محیطی کار کند.

با صحبت از تجربه شاگردانش، “این مسابقه حس کارآفرینی و همچنین تمایل به تغییر شکل زمینه STEM از دیدگاه نمایندگی را در آنها برانگیخته است. راهنمایی آنها در حالی که از نزدیک شاهد قدرت خود هستند باورنکردنی بوده است. پرستون گفت: برای ایجاد تغییر در جهان.

همچنین: این صدای عجیب برخورد یک شهاب سنگ به مریخ است

سامسونگ

فینالیست ها این فرصت را دارند که از دور اول تا آخر برنده شوند. در دور اول 300 متقاضی منتخب هر کدام 2500 دلار دریافت خواهند کرد. جوایز همچنان افزایش می‌یابند که مدارس در این دوره‌ها پیش می‌روند و به 100000 دلار می‌رسد که سه مدرسه برنده جایزه بزرگ ملی هر کدام در فناوری و لوازم کلاسی دریافت می‌کنند.

همچنین: مشاغل درجه علوم محیطی: همه گزینه های شما

پس از بسته شدن آثار در نوامبر، فینالیست ها انتخاب خواهند شد. همانطور که دانش آموزان در رقابت پیش می روند، فرصت های متفاوتی برای شرکت و ارتقای مهارت های خود از طریق ارسال ویدئو و حتی بازی های حضوری برای هیئت داوران خواهند داشت.

برای درخواست، تنها کاری که معلمان باید انجام دهند این است که ایده هایی را ارائه دهند که چگونه دانش آموزانشان می توانند جوامع خود را با استفاده از یادگیری مبتنی بر مشکل بهتر کنند.

میشل کراسان ماتوس، معاون بازاریابی، شهروندی و ارتباطات در شرکت، گفت: «موضوعاتی که دانش‌آموزان به آن‌ها اهمیت می‌دهند، همچنان در حال تکامل هستند و سامسونگ متعهد است تا با این تغییرات سازندگان از طریق مسابقه «حل برای فردا» سازگار شود. سامسونگ الکترونیک آمریکا.


منبع: https://www.zdnet.com/education/science-engineering/samsungs-2-million-prize-stem-contest-application-opens-to-middle-school-and-high-school-teachers/#ftag=RSSbaffb68

هری پرستون، معلم آکادمی خیابان سبز و فینالیست ملی سال 2022، گفت: «مسابقه حل فردای سامسونگ نه تنها از طریق یادگیری عملی به دانش‌آموزان من درس‌های ارزشمندی در کلاس درس داده، بلکه به تغییر مسیر زندگی آنها کمک کرده است».

راه حل سامسونگ برای فردا این مسابقه دانش‌آموزان آمریکایی کلاس‌های 6 تا 12 را به چالش می‌کشد تا از STEM (علم، فناوری، مهندسی، و ریاضی) برای ایجاد راه‌حل‌های نوآورانه و پایدار استفاده کنند که جوامع محلی را متحول کند.

تمام تیم‌های شرکت کننده در مسابقه سامسونگ که برای صعود به مرحله نهایی که ممکن است 300 مدرسه باشد، انتخاب می‌شوند، مقداری جایزه نقدی دریافت خواهند کرد. سامسونگ از طریق ابتکار حل برای فردا، مجموعاً 2 میلیون دلار فناوری و تجهیزات به کلاس‌های درس در هر ایالت اهدا می‌کند.

شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد این نوع تشویق می‌تواند به دانش‌آموزان در پذیرش STEM کمک کند. به عنوان شورای روابط خارجی اشاره شد در سال گذشته، درصد فارغ التحصیلان دارای مدرک لیسانس در رشته های علوم و مهندسی در اواخر دهه 1960، تقریباً در زمان فرود ماه به اوج خود رسید، اما پس از آن برای چندین دهه به آرامی کاهش یافت تا اینکه دولت فدرال شروع به تأکید مجدد بر اهمیت آموزش STEM کرد.