با تخفیف در این شبیه‌ساز گلف، لینک‌ها را در هر کجا که هستید بزنید

توجه داشته باشید، این خیلی بیشتر از یک بازی است. TruGolf Mini می‌تواند به بازیکنان جدی تحلیل‌های جامعی از جمله زاویه صورت باشگاهی و پتانسیل چرخش به عقب ارائه دهد. این یک راه عالی برای ماندن در تمرین زمانی است که نمی توانید در دوره حضور داشته باشید.

اگر قبلاً سیم کارت گلف را امتحان نکرده‌اید، این یکی از تکه‌های کمیاب فناوری سرگرمی است که واقعاً می‌تواند برای تمام خانواده لذت ببرد. همراه با یک سنسور، یک مربی ضربه ای که حس یک چوب گلف واقعی را تقلید می کند، به علاوه تمام نرم افزارهایی که برای شروع به آن نیاز دارید ارائه می شود. شما فقط به یک دستگاه iOS یا رایانه شخصی نیاز دارید تا به عنوان صفحه نمایش شما عمل کند و به پیوندها می روید.

اگر از طرفداران گلف هستید اما نه به گرمای تابستان، زمان شما از راه های بیشتری فرا رسیده است. نه تنها این است TruGolf Mini یک شبیه‌ساز بصری که برخی از بهترین دوره‌های آموزشی جهان را مستقیماً در اتاق نشیمن شما به ارمغان می‌آورد، اما اکنون نیز در فروش است. نه، نه برای Prime Days: به لطف تبلیغات Deal Days که در همین سایت اجرا می‌شود، می‌توانید TruGolf Mini را تا 14 ژوئیه با 22 درصد تخفیف کامل دریافت کنید — بدون نیاز به کوپن.

هنگامی که مربی را روی حسگر می‌چرخانید، شبیه‌ساز حرکت شما را بر روی صفحه نمایش ترجمه می‌کند و می‌توانید پرواز توپ خود را همانطور که در زندگی واقعی به آن ضربه می‌زنید تماشا کنید. نه تنها می توانید در دوره های واقعی مانند گلنیگلز و پلیکان هیل بازی کنید، بلکه مینی گیم هایی نیز وجود دارد که به بازیکنان جوان اجازه می دهد تا توپ های خود را به کشتی های جنگی دشمن یا گالری های تیراندازی کارناوال برانند.

جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce

در حال حاضر، TruGolf Mini بخشی از تبلیغات Deal Days در سراسر سایت است که از هم اکنون تا 14 جولای اجرا می شود. برای دریافت آن نیازی به کوپنی نیست. بسته کامل شبیه ساز به قیمت 189 دلار.


منبع: https://www.zdnet.com/article/hit-the-links-anywhere-with-a-discount-on-this-golf-simulator/#ftag=RSSbaffb68

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.