با این برنامه مراقبه ذهن آگاهی خود را تیز کنید و به یک هدف بزرگ کمک کنید

مهارت هایی را بیاموزید که می تواند به شما کمک کند از زندگی با آرامش بیشتری لذت ببرید اشتراک مادام العمر در طرح Mindfulness.com Plus، به قیمت 69.99 دلار در طول رویداد بازگشت به آموزش ما (که در 24 اوت به پایان می رسد) به فروش می رسد. بخشی از خرید شما به نفع دانش آموزان و کودکان نیازمند است. پس از پایان این رویداد برنده را اعلام خواهیم کرد.


منبع: https://www.zdnet.com/article/sharpen-your-mindfulness-and-donate-to-a-great-cause-with-this-meditation-app/#ftag=RSSbaffb68 جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce

تمرین‌های مدیتیشن Mindfulness.com توسط تیمی از روانشناسان، راهبان، اساتید و سایر معلمان مورد اعتماد طراحی شده است. راهنمایی های تخصصی آن می تواند برای مبتدیان و متخصصان باتجربه به طور یکسان مفید باشد. شما در مورد مهارت های مبتنی بر علم بیاموزید که کارشناسان برجسته بهداشت جهانی آن را برای ابزار مدرن سلامت روان ضروری می دانند. اینها شامل ایجاد عادات خواب خوب، ارتباط بیشتر با خود و موارد دیگر است که به شما در بهبود دیدگاه کلی شما کمک می کند.

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

اگر به دنبال یک برنامه مدیتیشن با رتبه برتر هستید، Mindfulness.com را در نظر بگیرید. اگر در طول تبلیغ بازگشت به آموزش ما که تا 24 آگوست ادامه دارد، یک طرح پلاس مادام العمر را به قیمت 69.99 دلار خریداری کنید، از دیگر سفرهای تحصیلی دانش آموزان مشتاق نیز پشتیبانی خواهید کرد. ما 0.50 دلار از هر طرح فروخته شده را به خیریه اهدا خواهیم کرد و ایمیلی که پس از خرید دریافت می‌کنید به شما امکان می‌دهد به سازمانی که به آن پول ارسال می‌کنیم رأی دهید.

بیش از 2000 تمرین برای شما وجود دارد که می توانید با یک مراقبه ذهنی جدید برای هر روز از سال امتحان کنید. صدها ابزار برای کمک به خواب شما وجود دارد، از داستان‌ها گرفته تا لیست‌های پخش شب بارانی. علاوه بر این، شامل صدها تمرین دیگر است که می‌توانید در زندگی پرمشغله خود جای دهید، از مدیتیشن‌های کوتاه یک دقیقه‌ای تا تمرین‌های تنفس سریع.

وقتی نتایج نظرسنجی از بیش از 400 کاربر پرداخت کننده نشان می دهد که 99.3٪ آن را به دوستان خود توصیه می کنند، 91٪ کمتر احساس استرس می کنند و 85٪ احساس اضطراب کمتری می کنند، هیچ شکی در مورد اینکه Mindfulness.com چقدر موثر است. در عین حال، بیش از 75٪ از کاربران بهتر می خوابند و تمرکز، صبر، شادی کلی و موارد دیگر بهبود یافته اند. امتیاز 4.6 از 5 ستاره در گوگل پلی استور و 4.8 از 5 در اپ استور. به علاوه، Mindfulness ضمانت 30 روزه را ارائه می دهد. اگر آن را دوست ندارید، پول خود را پس می گیرید.

اگر احساس می کنید زندگی یکی پس از دیگری توپ های منحنی را برای شما پرتاب کرده است، تنها نیستید. بسیاری از ابزارها می توانند به شما یاد دهند که چگونه با شرایطی که خارج از کنترل شما هستند کنار بیایید، با این حال، حتی هنگام برخورد با آنها آرامش را برای شما به ارمغان می آورند. درست همانطور که از ابزاری برای مشکلات عملی استفاده می کنید، می توانید تمرین های تمرکز حواس را بیاموزید تا به آرامش و لذت بردن از زندگی کمک کنید.