با خرید برترین برنامه اسکن اپ استور به امور خیریه کمک کنید

تلفن های هوشمند مدرن بسته به نحوه استفاده از آنها می توانند یک نعمت یا یک نفرین باشند. از یک طرف، رسانه های اجتماعی و بازی ها می توانند بهره وری شما را از بین ببرند. اما اگر هوشمندانه از تلفن خود استفاده کنید، در واقع می تواند به یک ابزار یادگیری ارزشمند تبدیل شود، به خصوص اگر از آن برای یادگیری مهارت های جدید یا ساده کردن کارهای روزمره استفاده کنید.

در همین حال، ویرایشگر سند دارای عملکردهای حذف نویز و تصحیح رنگ است. مدیر فایل iScanner نیز بسیار امن است. می توانید با استفاده از یک پین برای قفل کردن داده های محرمانه از آنها محافظت کنید. و به اشتراک گذاری سند نمی تواند آسان تر باشد. فقط اسناد اسکن شده خود را در حساب های ابری خود مانند Google Drive و Dropbox آپلود کنید.

تو می توانی عکس ها و اسناد خود را اسکن کنید به فرمت های مختلف مانند JPG، TXT یا PDF. برنامه iScanner همچنین از OCR برای تشخیص متن درون اشیایی که اسکن می کنید استفاده می کند و به شما امکان می دهد کدهای QR را با دوربین گوشی خود بخوانید. در صورت لزوم، حتی می توانید عناصر حساس را برای امنیت بیشتر محو کنید.

iScanner یک ابزار قدرتمند هوش مصنوعی برای دستگاه‌های iOS است که می‌تواند آموزشی، تجاری و شخصی را تکمیل کند. به عنوان مثال، می توانید اسناد را ویرایش، امضا، فکس و مهر کنید. یا می‌توانید چندین صفحه را در یک سند اسکن کنید و آن را برای دانش‌آموزان و معلمان و همچنین متخصصان مشاغل کوچک مانند وکلا، مشاوران املاک و حسابداران ارزشمند کند.

اما چیزی که iScanner را متمایز می‌کند این است که به شما کمک می‌کند خیلی بیشتر از مدیریت اسناد انجام دهید. برای مثال، با نشان دادن iScanner به سمت آنها، یک راه حل فوری برای مسائل ریاضی دریافت کنید. یا از برنامه برای اندازه گیری طول یک جسم برای محاسبه مساحت کل اتاق استفاده کنید.

دارای رتبه 4.8 از 5 ستاره با بیش از 70 میلیون بارگیری، iScanner اولین برنامه اسکن اپ استور است. به علاوه، نشریات مهم مانند Gizmodo و 9to5Mac شمارش اشیاء مبتنی بر هوش مصنوعی خود را ستود. اخبار18 دلیل آن را به شما می‌گوید: «این ویژگی با موارد استفاده گسترده ارائه می‌شود، زیرا ثابت می‌کند که هم در کارهای روزمره مفید است و هم در یک محیط تجاری مانند موجودی، تجارت و موارد دیگر.»

توانایی آیفون خود را برای حل مشکلات روزانه به طور سرسام آوری ارسال کنید. گرفتن یک اشتراک مادام العمر در iScanner فقط با 39.99 دلار قبل از پایان تبلیغ بازگشت به آموزش ما در 24 اوت.


منبع: https://www.zdnet.com/article/with-iscanner-youll-have-a-powerful-scanner-that-uses-ai-to-perform-various-functions-including-solving-math-problems/#ftag=RSSbaffb68

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

پس چرا با استفاده از تلفن همراه خود روی خودتان سرمایه گذاری مجدد نکنید؟ به عنوان مثال، برنامه iScanner به شما این امکان را می دهد اسکنر اداری خود را با آیفون جایگزین کنید، به شما این امکان را می دهد که در هر مکانی تجارت کنید. در طول فروش بازگشت به آموزش ما، که در 24 آگوست به پایان می رسد، می توانید iScanner را به قیمت 39.99 دلار خریداری کنید. به علاوه، 0.50 دلار از این خرید صرف امور خیریه خواهد شد. پس از خرید، ایمیلی برای رای دادن به یک موسسه خیریه یا مدرسه برای دریافت کمک مالی خود دریافت خواهید کرد و پس از پایان تبلیغات، برنده را اعلام خواهیم کرد!

جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce