این نوار صوتی TaoTronics PC فقط 10 دلار است

نوار صوتی کوچک، جمع و جور است و گزینه ای بدون حاشیه و صرفه جویی در فضا برای رایانه های شخصی برج است. برای مثال می توانید از این نوار صوتی به جای یک جفت بلندگو استفاده کنید و آن را از طریق اتصالات AUX یا بلوتوث تنظیم کنید.

در حالی که دستگاه در حال حاضر فوق‌العاده ارزان است، مشتریان می‌گویند که ساندبار آن احساس قیمت پایین خود را ندارد – با بیس و صدای با کیفیت که در بسیاری از بررسی‌های درخشان ذکر شده است.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/this-taotronics-pc-soundbar-is-only-10/#ftag=RSSbaffb68

یک دکمه وجود دارد که کنترل‌هایی از جمله صدا، جفت کردن دستگاه‌های بلوتوث و پخش یا توقف موسیقی را مدیریت می‌کند. همچنین می توانید از یک کابل USB برای اتصال نوار صوتی به لپ تاپ خود استفاده کنید. به عنوان یک امتیاز اضافی، به عنوان یک دستگاه بلوتوث، می‌توانید گوشی هوشمند خود را برای پخش موسیقی با نوار صوتی جفت کنید.

نوار صوتی TaoTronics PC به طور معمول با قیمت 49.99 دلار به فروش می رسد، اما زمانی که قیمت فروش فعلی TaoTronics 29.99 دلار را ترکیب می کنید و از کوپن الکترونیکی استفاده می کنید. DNLSK28 در پرداخت، قیمت تنها به 10.95 دلار کاهش می یابد (شامل مالیات). به عبارت دیگر، 78 درصد از RRP معمول دستگاه صرفه جویی می کنید.

نوارهای صوتی به ندرت ارزان هستند، اما ZDNET یک معامله را مشاهده کرده است (از طریق Dealnews) برای راه اندازی رایانه شخصی شما نوار صوتی TaoTronics PC است — دزدی با قیمت بیش از 10 دلار.