چگونه اینتل همه چیز را در مورد خودش و محصولاتش ارتقا می دهد

این شرکت قابلیت‌های سیستم در بسته آینده را با حجم بالا پیش‌نمایش کرد که فوتونیک بسته مشترک قابل اتصال را برای کاربردهای مختلف فعال می کند. تحقیق و توسعه شامل تبدیل کد به پرتوهای نور در اسکاتلند در حال انجام است. این شرکت نمایشی زنده از این فرآیند را در کنفرانس نشان داد.

برداشت اینتل از پردازنده‌های گرافیکی

ما اکنون همه دسته‌های محصول را داریم: گرافیک یکپارچه، گرافیک گسسته، GPU و HPC. همه این محصولات تا پایان سال ارسال می‌شوند؛ نمونه کارها اکنون کاملاً در دسترس است و ما کاملاً متعهد به اجرای آن هستیم. گرافیک گسسته برای آن جامعه برای تعامل ISV بسیار مهم است.

این شرکت تمام تلاش خود را می کند تا توسعه دهندگان از هر نوع را جذب کند که قبلاً ممکن بود در سخت افزار کار نکرده باشند. این شرکت از Developer Cloud اصلاح‌شده خود استفاده می‌کند تا پلتفرم‌های سخت‌افزاری جدید و آینده را برای توسعه و آزمایش قبل از راه‌اندازی بلافاصله در دسترس قرار دهد، مانند پردازنده‌های نسل چهارم Xeon Scalable (Sapphire Rapids) و پردازنده‌های گرافیکی مرکز داده اینتل.

  • همانطور که گلسینگر زمانی که در فوریه 2021 سمت مدیر عاملی را از باب سوان گرفت، به سرمایه گذاران و مشتریان قول داد، اینتل در حال تلاش برای به چالش کشیدن رهبر بازار جهانی Nvidia در فضای در حال رشد واحد پردازش گرافیکی (GPU) است. این شرکت علاوه بر قیمت و در دسترس بودن اولین پردازنده‌های گرافیکی Arc برای بازی، چندین نقطه عطف را در مجموعه پردازنده‌های گرافیکی مرکز داده خود فاش کرد.

    جدید پلتفرم اینتل Geti، که امروز معرفی شد، شرکت ها را قادر می سازد تا به راحتی هوش مصنوعی بینایی کامپیوتری را توسعه داده و به کار گیرند. گلسینگر گفت که انتظار دارد با گذشت زمان اینتل قابلیت های هوش مصنوعی را در سراسر خط تولید عظیم این شرکت گسترش دهد.

  • پلتفرم هوش مصنوعی Geti که به تازگی راه اندازی شده است، به اعضای تیم سازمانی خط کسب و کار امکان می دهد مدل های هوش مصنوعی خود را توسعه دهند. به‌جای صرف ده‌ها یا صدها ساعت آموزش یک برنامه از طریق ویدیو برای انجام عملکردهای خاص، می‌تواند این کار را با وارد کردن تنها ۱۰ تا ۱۲ تصویر برای به خاطر سپردن نرم‌افزار انجام دهد – و متعاقباً تا حدود ۹۰ درصد موارد استفاده را یاد بگیرد. دقت. نیک مک کیون، معاون اینتل، به ZDNET گفت: چند تصویر دیگر اضافه کنید و درصد دقت حتی بالاتر می رود.

    اینتل اکنون به عنوان یک کارخانه ریخته گری سیستم عمل خواهد کردترکیبی از تولید ویفر، بسته‌بندی، نرم‌افزار و اکوسیستم چیپ‌لت – یک جریان کاری سخت‌افزاری که قبلاً آن را امتحان نکرده بود. این شرکت دارای 15 کارخانه در حال کار است و در حال ساختن تاسیسات جدید در مکان هایی از جمله اوهایو، آریزونا و آلمان است.

  • سان خوزه، کالیفرنیا – پت گلسینگر پس از سخنرانی اصلی خود در کنفرانس، اقتصاد جهانی آینده را در چند کلمه برای خبرنگاران و تحلیلگران خلاصه کرد. کنفرانس Intel Innovation 22 اینجا اوایل امروز

    ریک ویلارز، تحلیلگر قدیمی صنعت IDC، به ZDNET گفت: «چیزی که در مورد این رویداد برای من جذاب بود، تمرکز اینتل بر نرم افزار و ابر توسعه دهندگان بود. “اینتل باید نوآوری خود را به دست توسعه دهندگان برساند. برخی از این موارد در مورد گسترش سبد پردازنده های خود با GPU، DPU و سیستم های تخصصی بسیار واضح تر و قابل مشاهده تر است. آنچه واقعاً تغییر کرده نحوه ورود نرم افزار به بازار است، در کل. مدل به عنوان سرویس، و کل ایده مبتنی بر هواپیمای کنترلی “من راهی برای رساندن آن نرم افزار به هزاران مکان یا فرد دارم.” این همان کاری است که اینتل در حال حاضر انجام می دهد.”


  • منبع: https://www.zdnet.com/article/how-intel-is-upgrading-everything-about-itself-and-its-products/#ftag=RSSbaffb68

    غذای اصلی شامل موارد زیر بود:

    • با این حال، اینتل کارهایی برای انجام دادن در این بخش دارد. انویدیا در حال حاضر 80 درصد از کل بازار پردازنده‌های گرافیکی را در اختیار دارد و 82 درصد از بازار کارت‌های گرافیک مجزا را شامل می‌شود. از سوی دیگر، در سه ماهه اول 2022، اینتل با داشتن 60 درصد سهم، بزرگترین فروشنده در بازار پردازنده گرافیکی کامپیوترهای شخصی در سراسر جهان بود. انویدیا 21 درصد سهم بازار را به خود اختصاص داد در حالی که AMD 19 درصد سهم بازار را به خود اختصاص داد.

      بینایی کامپیوتر Geti کاربردهای جدیدی را برای هوش مصنوعی به ارمغان می آورد

      اینتل جدیدترین CPU های سطح بالای خود را معرفی کرد پردازنده‌های Core i9 نسل سیزدهم، با هدف بازارهای بازی و تولید محتوا. اینها با حداکثر 24 هسته (8 هسته P، 16 هسته E) و 32 رشته و حداکثر 5.8 گیگاهرتز در عملکرد تک رشته در دسترس هستند. به عبارت دیگر، مانند همه کنفرانس های فناوری: سریع تر، قوی تر، بهتر – طبق گفته سازنده.

    • در پایان سخنرانی اصلی خود، گلسینگر یک مهمان غافلگیرکننده را روی صحنه معرفی کرد – خالق لینوکس لینوس توروالدز (در سمت راست در عکس)، که او اولین جایزه نوآوری اینتل را به او اهدا کرد. مدیر عامل اینتل، فنلاندی فنلاندی را که در دهه 1980 پس از خواندن کتاب گلسینگر در مورد برنامه نویسی پردازنده اینتل 386 شروع به توسعه نرم افزار کرد، به عنوان “یکی از رهبران فکری واقعی در تمام تاریخ فناوری اطلاعات” توصیف کرد.

      “تنها سه نوع شرکت نیمه هادی وجود دارد: شما یا بزرگ هستید، یا مرده اید. ما باید بزرگ باشیم.”

      مدیر عامل اینتل گفت: “مهم ترین عنصر در آینده بشریت سیلیکون است.” “جایی که ذخایر نفت ژئوپلیتیک را برای پنج دهه گذشته تعریف کرده است، زنجیره های تامین فناوری و کارخانه ها برای پنج دهه آینده اهمیت بیشتری دارند. بیایید آنها را در جایی که می خواهیم بسازیم؛ بیایید به این چیزها فکر کنیم.”

      این رویداد که حدود 1000 شرکت کننده را به صورت حضوری و چندین هزار شرکت کننده به صورت آنلاین جذب کرد، در 28 سپتامبر در مرکز همایش سن خوزه مک انری به پایان رسید. مملو از اخبار مربوط به سخت افزار، نرم افزار، مشارکت، موارد استفاده، برنامه های آتی و نقشه راه محصول این شرکت محترم بود.

      این پلتفرم در حال حاضر توسط مشتریان و شرکای منتخب در حال آزمایش است. این شرکت گفت که در سه ماهه چهارم 2022 به صورت تجاری در دسترس خواهد بود.

      Geti و یکی دیگر از محصولات جدید معرفی شده در کنفرانس، OpenVINO، مکمل هم هستند زیرا نیازهای مختلف مدلسازی هوش مصنوعی را برآورده می کنند. کاربران سازمانی می‌توانند داده‌ها را آپلود کنند و مدل‌های بینایی رایانه‌ای را با Geti بسازند، سپس آن مدل‌ها را با استفاده از OpenVino در مقیاسی که روی سخت‌افزار اینتل اجرا می‌شود، مستقر کنند. McKeown گفت که Geti می تواند یک مدل OpenVINO بهینه سازی شده را که آماده استقرار است، خروجی دهد و مراحل بهینه سازی اضافی را ذخیره کند.

      اگرچه ممکن است کمی خودخواهانه به نظر برسد، اما در این بیانیه بیش از مقدار کمی حقیقت وجود دارد. با توجه به اینکه انرژی الکتریکی به وضوح آینده حمل و نقل مصرف کننده و صنعتی و سوخت های فسیلی به سرعت در بسیاری از صنایع تبدیل به یک اصطلاح کثیف می شود، فناوری با استفاده از پردازشگرهای داده مبتنی بر سیلیکون مطمئناً در مقیاس فزاینده عضله مورد نیاز برای انجام کارها را برای انسان فراهم می کند. برای دهه ها انجام می دهد.

      گلسینگر آینده نزدیک پردازنده‌های گرافیکی در اینتل را اینگونه توصیف کرد: «وقتی 12 سال پیش اینتل را ترک کردم، فهرستی از 10 کاری که می‌خواستم در تجارت مرکز داده‌ای که در آن زمان اداره می‌کردم انجام دهم، داشتم. سخنرانی اصلی “من پس از ترک اینتل مکث کردم زیرا شماره 10 تمام نشده بود – و این گرافیک مجزا و معماری توان عملیاتی بود. با بازگشت، ما آن را انجام خواهیم داد.