انواع مارک دوربین مداربسته: مارک ها و برندهای دوربین مدار بسته | arya-cctv

پلکو در خیابان ها ، بیمارستان ها، فرودگاه ها، بندرها ،شهربازی ها و… قابل نصب و راه اندازی هستند. این شرکت هم در تولید دوربین های تحت شبکه و هم دوربین های آنالوگ فعالیت می کند. تشخیص حرکت و دوربین های بی سیم ، صدای دو طرفه ، آلارم و تشخیص آتش است که دوربین های مداربسته بوش را از بقیه دوربین ها جدا می کند. و اینبار توانست از نام خود برای تولید و فروش دوربین های مداربسته استفاده کند. از آن پس شرکت هانوها توانست دوربین های مداربسته خود را با اسم سامسونگ به فروش برساند. استفاده ازسنسور مایکرو ویو.این سنسور طوری عمل می کند که به محض نزدیک شدن سارق به دوربین مداربسته آلارم می زند.

رتبه‌بندی بهترین برند دوربین مدار بسته در سال 2020 در جهان

و همچنین این برند سعی دارد با ارائه محصولات با کیفیت و به روزرسانی محصولات خود در صدر جدول بهترین برند ها باشد. در میان دوربین مداربسته بولت، مدل OR-108 از به وسیله پرتاب نور مادون قرمز قابلیت دید در شب پشتیبانی می‌کند. همچنین از سه لنز مجله خبری دوربین مداربسته آریا 3.6 میلیمتری برخوردار است که با استفاده از آن‌ها تصاویری با وضوح 3 مگاپیکسل و کیفیت 1080p ثبت و ضبط می‌کند. برند دوربین مداربسته یونی آرک در زمینه تولید دوربین‌های کاملا پیشرفته و به‌روز آی‌پی نام درخشانی برای خود پدید آورده است.

  • این محصولات سازگار با بالاترین و آخرین استانداردهای کیفی و ایمنی در دنیا طراحی شده‌اند.
  • به همین علت هم خدمات پس از فروش فوق العاده ای را در اختیار کاربران قرار داده است.
  • برند هایک ویژن یکی از 10 برند برتر دوربین مداربسته است که در بازار ایران نیز بسیار پرطرفدار و محبوب می باشد.
  • برند بوش یک شرکت الکترونیکی آلمانی بسیار معروف در سطح جهانی است که در ایران نیز محبوبیت خوبی دارد.
  • در حال حاضر این برند بیش از 13 هزار نیروی انسانی داشته و 4 هزار قسمت مختلف را در خود جای داده است.
عدم تولید دوربین های HD، این شرکت تنها در زمینه تولید دوربین های IP فعالیت دارد. دارای قابلیت POE که باعث تامین انرژی مورد نیاز دوربین، توسط کابل شبکه می شود. این دوریین مداربسته برای مکان هایی مناسب است که محدودیت بودجه دارند. واین شرکت در نقاط گوناگون جهان از جمله آمریکا،هلند،ایتالیا،روسیه،هنگ کنگ،دبی،ایران و… دارای دفاتر مستقیم فروش میباشد. اما این را در نظر داشته باشید که امکانات و کیفیت و تکنولوژی جدید در اجناس بسیار مهم تر است. برخی از دوربین ها با داشتن قابلیت IR و EIR می تواند در شرایط تاریک و نور کم نیز تصاویر با کیفیت بالا ذخیره و ضبط نماید.

تاریخچه فعالیت شرکت پارندسیستم و برند پرکسیس

همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتری فروشگاه مگادید است. همانطور که از اسم این دوربین ها پیداست، دوربین های باکس بدنه مستطیلی شکل دارند که از جنس پلاستیک هستند. از ویژگی های این دوربین ها به لنز های آنها میتوان اشاره کرد که باید به صورت جداگانه بر روی آنها نصب شود که با توجه با این امکان تصاویر با کیفیت تری نسبت به سایر دوربین ها دارند.

http://66toolkit.irبه همین خاطر میزان مقاومت آن در برابر رطوبت، گرد و غبار و ضربه بسیار بالا است. دوربین های هایک ویژن قابلیت تصحیح تصویر و ایجاد تعادل را در میزان نور دارند و در شرایط مختلف می توانند کنتراست بالای نوری را بهبود بخشیده و موجب افزایش کیفیت تصاویر شوند. دوربین های پاناسونیک دارای دید در شب بسیار قوی و تصویر برداری در 60 فرم در ثانیه است. این اختراع در سال ۲۰۱۲ باعث دگرگونی شگرفی در صنعت دوربین های مدار بسته آنالوگ شد.

پر فروش ترین برندهای دوربین مداربسته + قیمت