آموزش نصب دوربین مداربسته کافه آموزشگاه

هر اطلاعاتی که درمورد دوربین مداربسته نیاز دارید رو در این قسمت برای شما عزیزان یک جا گردآوری کردیم. مانیتور یا نمایشگر یکی دیگر از تجهیزات مهم دوربین‌های مداربسته است تا بتوانید به‌واسطهٔ آن تصاویر دوربین را مشاهده کنید. برای تأمین برق دوربین‌های مداربسته نیاز به یک فیش نر اریا سی سی تی وی و مادگی دارید که به آن سوکت اتصال برق نیز گفته می‌شود. برای ضبط هر چه‌بهتر تصاویر بیش از هر چیزی به دستگاه دی وی آر نیاز دارید. با استفاده از این دستگاه می‌توانید مدیریت دوربین‌ها را به‌راحتی انجام دهید. این وسیله برای دوربین‌های آنالوگ یا آی اچ دی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

برای نصب دوربین مداربسته باید به موارد متعددی توجه کرد و تمام آنها را رعایت کرد . از جمله تعداد و نوع دوربین ها ، قیمت آنها ، هزینه نصب و راه اندازی ، محل دقیق نصب ، نوع کابل مصرفی ، نحوه کابل کشی و انتخاب مسیر های درست و استفاده از فیش هاب و پاور های با کیفیت و مناسب . دوست دارید تا نصب دوربین مداربسته را مانند نصابان حرفه ای دوربین یاد بگیرید؟ . می خواهید نکاتی را که نصابان دوست ندارند شما بدانید را یاد بگیرید؟ . نصب دوربین یک کار بسیار ساده و در عین حال کمی زمان بر است که با یادگیری آن می توانید به صورت کاملا” بهینه دوربین های خانه و محل کار خود را مدیریت کنید و از حداکثر منابع آن استفاده کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا به صورت کامل آموزش نصب دوربین های مداربسته را یاد بگیرید.

دوره آموزش تعمیر هش برد ماینر – آموزش تعمیر پاور ماینر

برخی پیچیده هستند، برخی دیگر از نظر طراحی و اجرا نسبتاً ساده هستند. با این حال، در همه موارد، هنگام اتصال یک یا چند دوربین مداربسته به رایانه‌ای که قصد دارید از طریق آن فایل‌های ویدیویی را نظارت کنید، مراحل کلی یکسانی انجام می‌شود. دوربین های تحت شبکه توانایی ارائه تصاویر با وضوح بسیار بالاتر نسبت به دوربین های آنالوگ را دارند و اغلب دارای قابلیت های انتقال تصویر بدون دستگاه ذخیره ساز هستند. برخی از این دوربین ها دارای رم داخلی (کارت Micro SD) هستند که می توانند تصاویر را بدون نیاز به ذخیره سازی در این رم ذخیره کنند، اگرچه فضای این رم ها محدود است و برای همه دوربین ها متفاوت است. در حال حاضر دوربین های شبکه هایک ویژن، داهوا، تیاندی، ناظر، مکسرون، آلباترون و آپتینا از پرطرفدارترین انواع دوربین مدار بسته تحت شبکه در بازار هستند.

در شبکه های اجتماعی منتظرتان هستیم.

پس از آنکه کار کابل کشی به پایان رسید نوبت اتصال دوربین به منبع تغدیه می رسد. برای اینکار بایستی دوربین را با فیش های خاصی به دستگاه های DVR و NVR با توجه به نوع دوربین متصل کنید. از آنجایی که آموزشگاه زیر نظر سازمان فنی حرفه ای فعالیت میکند، بعد از پایان دوره به کارآموزان مدرک معتبر ارائه میشود تا بتوانند با آن جواز کسب دریافت کنند. این ، به نوبه خود ، با سنسور CCD تداخل می کند و می تواند منجر به اعوجاج شود – مانند خطوط افقی در تصاویر دوربین مداربسته. برای سیستم‌ها و دوربین‌های نظارتی Reolink مداربسته و بی‌سیم، باید حساسیت تشخیص حرکت و همچنین نواحی مشخصِ تشخیص حرکت را تنظیم کنید تا بتوانید اخطارهای دقیقی را بر روی نرم‌افزار مجانی Reolink دریافت کنید. ایمیل‌ها و نوتیفیکیشن‌ها به محض ورود یا اتفاق افتادن هرچیز غیرمنتظره به شما فرستاده خواهد شد.

  • انجام تنظیمات دوربین ها و دستگاه های گیرنده نیز از مواردی است که در نهایت باید توسط نصاب انجام گیرد.
  • نرم افزارهای CMS در دوربین های شبکه معمولا دارای قابلیت های خاص پردازش تصویر نیز هستند که استفاده از انها را بسیار رایج کرده است.
  • نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته نیاز به برخی آموزش‌ها داشته و باید بتوانید با نحوه عملکرد و کار با دستگاه‌هایی همچون DVR آشنا شوید.

اتصال بی سیم به دوربین های IP می تواند یک راه حل بسیار کاربردی در مناطقی باشد که کابل کشی بسیار دشوار یا گران است. علاوه بر این، حالت بی سیم را می توان در ساختمان هایی که سیم کشی غیرعملی یا غیرممکن است، مانند ساختمان های تاریخی، استفاده کرد. برای نصب دوربینآنالوگ دوربین ها باید به یک ضبط کننده فیلم دیجیتال متصل شوند که تمام داده ها را ضبط ، پردازش و ذخیره می کند. دوربین های IP به یک ضبط کننده ویدیوی شبکه نیاز دارند که تقریباً همان هدف را دارد.

در رشته مربوط به برق، سیم سیاه‌رنگ منفی و سیم قرمزرنگ مثبت است. اولین قدم تهیه لیستی از نیازهایی است که در زمینه نظارت تصویری دارید. این بدین معناست که مشخص کنید در چه مکانهایی نیاز به کنترل و نظارت تصویری دارید. به شما کمک میکنم که متناسب با نیاز و بودجه خود ،محصول مناسب را انتخاب کنید.