آموزش نصب دوربین مداربسته شبکه نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه

همچنین با توجه به اینکه امروزه در اکثر مکان های داخلی و خارجی از دوربین مدار بسته استفاده می شود. قاعدتاً نصب دوربین از جمله مشاغل خدماتی است که پیمانکاران را مجاب می کند که با مهندسین خبره و تکنسین های مجرب این کار وارد قرارداد شوند. علاوه بر پیمانکاران خیلی از مردم نیز متقاضی نصب دوربین مدار بسته در محیط کار و منزل خود هستند. شما باید بدانید که چه نوع سیستم امنیتی را می خواهید برای یک مکان راه اندازی کنید، زیرا بسته به اینکه سیستم دوربین مدار بسته سیمی یا بی سیم را انتخاب کنید، فرآیند نصب متفاوت خواهد بود. اگر اولویت شما سیستم انعطاف پذیر و سهولت در راه اندازی است، از سیستم های دوربین مدار بسته بی سیم استفاده کنید. چه سوالاتی را باید هنگام نصب دوربین مدار بسته از نصاب بپرسیم؟ برای جلوگیری از سوء استفاده برخی از نصاب های دوربین مدار بسته سودجو، باید بدانید چه سوالاتی را از آنها بپرسید.

حتما به نکاتی که نصاب به شما ارائه می دهد و هزینه هایی که در قبال زیبای و امنیت به شما گوشزد می کند توجه نمایید و هزینه ها را مدیریت نمایید . نصب دوربین مدار بسته در منزل باعث افزایش ایمنی و اطمینان خاطر از امنیت منزل در هنگام عدم حضور در منزل مثل زمانی که به مسافرت رفته اید و یا نیاز به مراقبت دائم از شی و یا فردی را به صورت زنده و مکرر دارید را موجب می شود . نصب دوربین مداربسته در داخل ساختمان معمولا توسط کارشناسان متخصص در نمایندگی های فروش آن انجام میگیرد.

همچنین باید میزان بودجه خود را برای خرید دوربین و تجهیزات جانبی آن مشخص کنید. هدف از داشتن سیستم های امنیتی و نصب آن ها در اماکن و به ویژه منازل مسکونی، برقراری آرامش و امنیت برای ساکنین است. دوربین های مدار بسته یکی از اصلی ترین بخش های سیستم امنیتی هستند. افراد با استفاده از این دوربین ها از عزیزان و اموال خود حفاظت می کنند.

اغلب دوربین های تحت شبکه تولیدی برند هایک ویژن دارای قابلیت POE هستند. استفاده از کابل های POE این امکان را خواهد داد که کابل منبع تغذیه دوربین ها یا همان برق، و کابل انتقال تصاویر، یکی باشد که این اریا سی سی تی وی مسئله نیز به نوبه خود حجم کابل کشی مورد نیاز را کاهش می دهد. اولین و مهمترین مرحله برای داشتن سیستم دوربین مدار بسته، انتخاب یک برند دوربین مداربسته پیشرفته و مناسب برای هدفی است که در نظر داریم.

  • حالا نوبت آن است که با توجه به نقشه طراحی شده دوربین را در بهترین مکان نصب نمایید.
  • همین حالا برای اموزش نصب دوربین مداربسته در تهران با ما تماس بگیرید و در کلاس آموزش نصب و تعمیر دوربین مداربسته ثبت نام کنید.
  • کابل RG دوربین (کابلی که به دو سر آن فیش BNC متصل می باشد) را باید به دستگاه DVR متصل کنید.
  • مفهوم کلیاستارلایت، در یک مقاله در وبسایت داتیس با همین نام قرار گرفته است.

پس از گذراندن کلا سها و شرکت در کارگاه ها و فراگیری فن لازم در جهت نصب و تعمیر و نگهداری دوربین مداربسته، فن آموز در امتحان عملی و تئوری سازمان فنی و حرفه ای شرکت کرده و در صورت کسب نمره مورد تایید سازمان فنی و حرفه ای،مدرک مربوطه را کسب می کند. همچنین فن آموز می تواند اقدام به کسب مدرک بین المللی این دوره نیز نماید. سرفصل های آموزشی دوره آموزش دوربین مدار بسته را در زیر مشاهده کنید و از تقویم آموزشی دوره آموزش دوربین مدار بسته مطلع شوید.

چهارمین مرحله: تنظیمات نرم افزاری!

در این پارت شما یاد می گیرید برای کانفیگ دوربین ip با چه روش هایی به آن متصل شوید و همه تنظیمات ضروری برای کانفیگ یک دوربین مداربسته تحت شبکه را انجام دهید. سپس اجزای مختلف یک سیستم شبکه (از جمله سیستم دوربین مداربسته تحت شبکه) معرفی می شود. در این روش نیازی وارد شدن به تنظیمات مودم و سایت سازنده DVR نیست. پس از نصب نرم‌افزار، در بخش P2P در منو اصلی دستگاه، Qr Code مربوط به انتقال تصویر را اسکن کرده تا تصاویر در نرم‌افزار شما نمایش داده شوند. توضیحات تکمیلی در بخش مقالات،”مقاله شبکه نظیر به نظیر چیست؟” موجود است.

شغلی که با یادگیری مهارت های مورد نیاز آن می توان در مدت زمانی کوتاه به درآمدی بالا دست یافت. مدت زمان ذخیره تصاویر بر روی دستگاه مدیریت تصاویر بستگی به ظرفیت هارد نصب شده روی دستگاه و همچنین فرمت ذخیره سازی تصاویر دارد. معمولا دستگاه های دوربین مدار بسته بعد از پر شدن هارد داخلی, قدیمی ترین تصاویر را پاک کرده و تصاویر جدید را ضبط می کنند.

تهیه لیستی از نیازها برای نصب دوربین مدار بسته :

حتی اگر تغذیه مداوم ندارید، تهیه UPS نیز برای شما مفید خواهد بود. پس از نصب دوربین مداربسته سیم برق آن را به منبع تغذیه وصل می کنیم. ۶- در صورتی که مایل نیستید خودتان دوربین مدار بسته نصب کنید و یا خانه شما بزرگ بوده و سیم کشی برایتان سخت است، می توانید با متخصصان نصب دوربین مدار بسته تماس بگیرید و از آنها کمک بخواهید. یکی از تجهیزات برای ایمنی و رفاه استفاده از دوربین مداربسته است.