قرارداد AirPods: Apple AirPods Max در آمازون 120 دلار تخفیف دارد

حتی اگر امروز اپل آیفون 14 پرو جدید را پیش‌سفارش می‌دهید، می‌توانید برای تکمیل نیازهای فنی خود، تخفیف‌های عالی برای لوازم جانبی اپل دریافت کنید. مورد مورد نظر: هدفون Apple AirPods Max. آنها در حال حاضر در فروش هستند 120 دلار تخفیف از قیمت اصلی آنها، به این معنی که می توانید یک جفت را برای فقط 429 دلار.

شما به راحتی می توانید صدا را بین دو مجموعه AirPods در iPhone، iPad یا Apple TV خود به اشتراک بگذارید و آنها علاوه بر جابجایی یکپارچه بین دستگاه ها، از تشخیص روی سر استفاده می کنند.

airpods-max.png

موجود در پنج رنگ — آبی آسمانی، رنگ صورتی، سبز، خاکستری فضایی، و نقره — این هدفون بلوتوث از درایورهای پویا طراحی شده توسط اپل استفاده می کند تا صدایی با کیفیت بالا را برای شما به ارمغان بیاورد. این تا حدی به لطف تراشه و نرم افزار Apple H1 است که از صدای محاسباتی و ترکیبی از آکوستیک سفارشی در درایورها استفاده می کند.

به عنوان یکی از علاقه مندان به اپل، مدتی است که این هدفون را تماشا می کنم. آخرین باری که این قیمت ها به این قیمت پایین کاهش یافت، در جریان فروش روز یادبود بود. ما انتظار نداریم که فروش زیاد طول بکشد، و ما انتظار نداریم که در آینده قابل پیش بینی کاهش یابد. به عبارت دیگر از پیشنهاد استفاده کنید و امروز 22 درصد پس انداز کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/apple-airpods-max-deal-coupon-promo-code-sale/#ftag=RSSbaffb68

در نمای بیرونی، می‌توانید انتظار داشته باشید که یک سایبان توری بافتنی با بالشتک‌های مموری فوم، تجربه گوش دادن راحت را برای ساعت‌های طولانی، چه در خانه باشید و چه در حال سفر در فرودگاه باشید. و اگر به سفر می‌روید، خبر عالی این است که این دستگاه‌ها با حذف نویز فعال ارائه می‌شوند، که صدای بیرون را مسدود می‌کند تا به شما کمک کند روی موسیقی یا پادکست خود تمرکز کنید. این هدفون می تواند تا 20 ساعت با حذف نویز فعال و صدای فضایی روشن نیز دوام بیاورد.