یک تجربه بد تمام چیزی است که برای از دست دادن مشتری لازم است

بیش از نیمی از مصرف کنندگان – 54٪ – گفتند که بعد از مدتی استفاده از یک نام تجاری را متوقف می کنند یکی تجربه بد. اخبار بدتر است اگر بازار هدف شما هزاره ها باشد: 57٪ برند شما را رها می کنند، این بر اساس آخرین گزارش ها پژوهش از جانب نرم افزار Propel. پیام C-Suite؟ جایی برای خطا نیست

این تحقیق نشان می‌دهد که برندها باید یک خط مستقیم به روند بازار و مصرف‌کننده داشته باشند و اگر می‌خواهند در ذهن مصرف‌کننده‌ها مرتبط بمانند، سریع و مناسب پاسخ دهند.

همچنین: کارگران فنی بسیار ماهر در حال نادر شدن هستند و شرکت ها باید تصمیمات سختی بگیرند

تحقیقات Propel اهمیت داده ها و بینش های مشترک در کل تجارت را برجسته می کند. “به اشتراک گذاری داده های حیاتی و بینش های تجاری در سراسر سازمان شما منجر به سودآوری، تقویت زنجیره های تامین، افزایش ارزش سهامداران و در نهایت ارائه تجارب مشتری بهبود یافته – در حالی که اهداف مالی، نظارتی و پایداری شرکت ها را برآورده می کند. شرکت هایی که از یک استراتژی کامل محصول اداری استقبال می کنند، شکست خواهند خورد. موانع سازمانی را از بین ببرید و تجربیات مشتری قانع‌کننده‌ای ایجاد کنید. آنهایی که این کار را نمی‌کنند، به نبردی بازنده در برابر اختلالات فردا ادامه خواهند داد.”

آمار نرم افزار Propel در مورد تعامل

این مقاله توسط مشترک نوشته شده است داریو آمبروسینی، مدیر ارشد بازاریابی در نرم افزار Propel.


منبع: https://www.zdnet.com/article/one-bad-experience-is-all-it-takes-to-lose-a-customer/#ftag=RSSbaffb68آمار رضایت مشتری Propel Software

انتظارات مصرف کنندگان مهم هستند و ضروری است که شرکت های تولید کننده در صورت تغییر این انتظارات به سرعت و مناسب پاسخ دهند. پروپل برای اینکه بداند چگونه شرکت ها در حال توسعه محصولات برای مصرف کنندگان امروزی هستند، از مدیران ارشد در میان تیم های طراحی/توسعه محصول و فروش/بازاریابی نظرسنجی کرد.

بهترین شیوه های توسعه محصول فاقد تمرکز بر مشتری، درآمد و بازار است

  • محصول و همکاری تیم فروش/بازاریابی است بی اثر در بهترین حالت. هفتاد و پنج درصد اظهار داشتند که تیم های مهندسی و تحقیق و توسعه به طور مؤثر با فروش و بازاریابی همکاری نمی کنند. و 79٪ تیم های تجاری با دانش کافی از محصول را فعال نمی کنند.
  • دانش بازار است فاقد یا نادرست است با ارائه محصول هفتاد و شش درصد گفتند که تیم های محصول فاقد دانش مهم بازار درباره محل فروش محصولاتشان هستند. و 84 درصد موافق بودند که محصولات آنها با نیازهای بازار مطابقت ندارد.
  • سودآوری است نه بخشی جدایی ناپذیر از تلاش های توسعه محصول است. 80 درصد نمی دانند منابع توسعه محصول را کجا سرمایه گذاری کنند تا بیشترین تأثیر مالی را داشته باشند. و 82% تا اواخر فرآیند توسعه نمی دانند محصولات چقدر سودآور هستند.

تصور اینکه تقریباً از هر 10 هزاره، 6 نفر پس از یک تجربه بد، استفاده از یک برند را متوقف کنند، سخت است. محصولات باید یک تجربه کلی برای مشتری ایجاد کنند. این فقط در مورد ساخت محصول مناسب نیست، بلکه ساخت یک محصول سودآور است که برای مصرف کننده امروزی مناسب باشد، بازاریابی آن در کانال های مناسب، استفاده از بسته بندی قانع کننده، اطلاعات آنلاین محصول که از کیفیت و انطباق با مقررات صحبت می کند، و خدمات رسانی مناسب به آن محصول. و همه اینها باید درست انجام شود – اولین زمان.

داریو آمبروسینی مدیر ارشد بازاریابی در نرم افزار Propel، یک ارائه دهنده SaaS که به شرکت های کالاهای با فناوری پیشرفته، پزشکی و کالاهای مصرفی کمک می کند تا محصولات جذاب و سودآوری بسازند.

با توجه به اینکه تقاضاهای بازار دائماً در حال تغییر هستند، و مشتریان دائماً از برندها انتظار بیشتری دارند، شرکت ها باید به اندازه کافی زیرک باشند تا با ایجاد محصولات سودآور که با مصرف کنندگان امروزی طنین انداز می شود، پاسخ دهند. خبر خوب این است که برخی از برندها هستند. خبر بد، زیاد نیست. دو سوم از پاسخ دهندگان اشاره کردند که انتظار دارند برندها پس از فروش با آنها تعامل خوبی داشته باشند، نیازهای آنها را پیش بینی کنند و تجارب بد را به سرعت اصلاح کنند. شرکت هایی که این حق را به دست می آورند در مسیر سریعی برای به دست آوردن و حفظ مشتریان بیشتری نسبت به رقبای کندتر خود هستند.

کل دفتر بزرگتر از مجموع سیلوهای آن است

مدیریت یک شرکت محصول موفق امروز دلهره آور است. ما قبلا هر سه تا چهار سال یک بار با یک اختلال عمده در زنجیره تامین مواجه می شدیم، اکنون به نظر می رسد که هر سه تا چهار سال یک بار ظاهر می شود. هفته ها. در میان همه اختلالات – تورم، استعفای بزرگ، بی ثباتی ژئوپلیتیکی و غیره – تمرکز ثابتی که باید حفظ کنیم، رابطه ما با مشتری است، که در نهایت فقط یک محصول و تجربه عالی می خواهد. شرکت هایی با بینش، همکاری و تعامل مناسب می توانند با ایجاد محصولات مناسب و تجارب مشتری قانع کننده بر بسیاری از موانع امروزی غلبه کنند. اما، قبل از شروع، آنها باید مشتری را درک کنند و بفهمند که چه چیزی باعث خرید می شود.

تحقیقات Propel Software 2022: بیش از نیمی از مصرف کنندگان اخیراً بر اساس یک تجربه بد، از برندی که دوست داشتند به رقیب آن تغییر کرده اند.

تعجب می کنید که چگونه شرکت های موفق توانایی پاسخگویی موثر و سازگاری فعالانه با نیازهای بازار با محصولات و تجربیات مناسب را دارند؟ آنها به عملیات تجاری در سیلوها فکر نمی کنند، “آفیس جلو” و “پشت آفیس” وجود ندارد. یک “کل دفتر” وجود دارد. دفتری که در آن همه در موفقیت محصول سهیم هستند – از طراح گرفته تا نماینده پشتیبانی مشتری و همه افراد در این بین. کل این استراتژی اداری تضمین می کند که همه برای هدف مشترک ایجاد محصولات موفق و سودآور با هم کار می کنند. کل محیط اداری شامل:

  • تیم‌های تجاری (فروش/بازاریابی/پشتیبانی) و محصول (مهندسی/طراحی/توسعه) با همکاری در نتایج موفق محصول.
  • دید کامل همراه با فرآیندهای کل شرکت که به تیم ها اجازه می دهد سریع تر و هوشمندتر کار کنند.
  • فرآیندهای کیفیت، نظارتی و پایداری به طور کامل در محصولات از مفهوم طراحی تا زمانی که به دست مشتری می رسد و فراتر از آن بافته می شوند.
  • تلاش های استراتژی محصول که رشد درآمد، حاشیه های بیشتر و افزایش سهم بازار را به عنوان معیار واقعی موفقیت محصول در اولویت قرار می دهد.
داریو آمبروسینی

داریو آمبروسینی

انتظارات برند مصرف کننده جای کمی برای خطا باقی می گذارد

Propel Software اخیراً یک مصرف کننده آمریکایی را انجام داده است نظر سنجی درک اینکه چگونه مصرف کنندگان وفاداری به برند را در بازار امروز تعریف می کنند و اخبار برای شرکت های محصول متفاوت است. مصرف‌کنندگان احتمالاً به برندهایی که همچنان نیازهایشان را برآورده می‌کنند وفادار می‌مانند، اما همچنین سریعاً برندها را برای یافتن محصولات و تجربیات مورد نظر خود تغییر می‌دهند. مانند بسیاری از تغییرات در رفتار مصرف کننده، این هم یک فرصت و هم یک تهدید برای شرکت های محصول است.

داریو میزبان پادکست قوانین پلتفرم و مشارکت کننده در Converged است، جایی که او چگونگی تأثیر روندهای بازار و فناوری بر شرکت ها و تولیدکنندگان محصول را پوشش می دهد.

هنگامی که Propel بیشتر به دنبال کشف دلایل مصرف کنندگان برای تغییر نام تجاری بود، متوجه شدیم که 67٪ مایل به تغییر هستند اگر تجربه اولیه با یک نام تجاری جدید برش داده شود – مانند ارائه منابع آموزشی برای حمایت از خرید محصول. در حالی که 24 درصد گفتند که اطلاعات آنلاین متناقض یا منسوخ شده دلیل اصلی رها شدن است.

کل این رویکرد اداری بر بینش، همکاری و تعامل برای حذف نقاط کور داده ها و جرقه همکاری سازمانی، کوتاه کردن چرخه های توسعه محصول برای ساخت، بازاریابی و فروش محصولات متکی است.

تحقیقات Propel Software 2022: دو سوم مصرف کنندگان اکنون انتظار دارند که برندها پس از فروش با آنها تعامل خوبی داشته باشند، نیازهای آنها را پیش بینی کنند و تجارب بد را به سرعت اصلاح کنند.

سه مرحله برای ایجاد محصولات سودآور و متمرکز بر مشتری

  1. بینش، بصیرت، درون بینی: تصمیم گیری را با بینش داده های مشترک در میان تیم های محصول و تجاری بهینه کنید. تیم‌های مهندسی که نیازهای بازار را درک می‌کنند، می‌توانند محصولات را بهتر تعریف کنند، آن‌ها را به طور موثر در طول عمر خود تکامل دهند و به‌سرعت به مشکلات کیفیت رسیدگی کنند. و وقتی هم تیم تجاری و هم تیم محصول از یک راه حل استفاده می کنند، به لطف هوش تجاری جامع، تصمیم گیری سریع تر و روشن تر است. نتیجه نهایی رشد سریع درآمد و افزایش سهم بازار است.
  2. همکاری: راندمان فرآیند را در بین همه ذینفعان محصول افزایش دهید. تیم های محصول، تیم های تجاری و شرکای خارجی با زمینه و ارتباطات مورد نیاز برای بهینه سازی برای نتایج موفق می توانند بدون اصطکاک با یکدیگر همکاری کنند. کارایی و پاسخگویی حاصله به شرکت ها کمک می کند تا بهترین تصمیم ها را بگیرند و به سرعت به تغییرات واکنش نشان دهند، که به نوبه خود رضایت مشتری بیشتری ایجاد می کند و انعطاف پذیری کسب و کار را ایجاد می کند.
  3. نامزدی: قرار گرفتن زودهنگام در معرض ویژگی‌های محصول، تضمین می‌کند که محصولات سریع‌تر در بازار عرضه می‌شوند – با ارزش پیشنهادی قانع‌کننده. نامزدی پس از فروش رابطه را حفظ می کند. با وجود تقریباً 70٪ مشتریانی که پس از تجربه مثبت با یک برند رقیب، برندهای موجود را ترک می کنند، آیا نمی خواهید آن برند جدید و جایگزین باشید؟ مشارکت بازار تضمین می‌کند که تیم‌های فروش و بازاریابی اطلاعات محصول را زودتر دریافت می‌کنند تا بتوانند ویژگی‌های محصول و مزایای مشتری را از طریق اطلاعات بسته‌بندی دقیق، نسخه‌برداری بهبودیافته وب‌سایت، و بسیاری از راه‌های دیگر که مصرف‌کنندگان ممکن است با پیش‌فروش محصول درگیر شوند، طراحی و برجسته کنند. علاوه بر این، تعامل در بازار پس از فروش – ستونی از مدل‌های اشتراک پایدار – می‌تواند به همان اندازه مهم و احتمالاً قدرتمندتر در ایجاد روابط بلندمدت با مشتری باشد. مدیران محصول نیاز به دید در استفاده از محصول و شکاف‌ها دارند تا بتوانند پیشنهادات را تکامل دهند و اطمینان حاصل کنند که مشتریان برای پرداخت‌های تکراری خود ارزش دریافت می‌کنند.