فروشگاه تهران نت دوربین مداربسته , دستگاه حضور و غیاب , دزدگیر

همچنین کیفیت و امتیازاتی که بسیاری از محصولات LG دارند، دلیل خوبی برای توجه و خرید محصولات این شرکت است. رونمایی اولیه از دوربین مداربسته در اماکن عمومی آمریکا در سال ۱۹۷۳ بود . هنگامیکه در میدان تایمز نیویورک اولین دوربین مداربسته برای پیشگیری از جرایم در محدوده نصب گردید ، نقش چشمگیری در کاهش جرایم ایفا نکرد ، تا اینکه در سال ۱۹۸۰ دوربین های مداربسته در سطح گسترده ای در سراسر آمریکا بکار گرفته شد . بنظر می آمد استفاده از دوربین مداربسته راهی ارزان تر در مقایسه با بکارگیری نیروهای پلیس برای شناسایی جرایم باشد . جهت مقایسه قیمت دوربین مداربسته صنعتی در انواع برند موجود در بازار دوربین باکس، روی نام برند مورد نظرتان کلیک نمایید.

  • این دوربین ها مزیت های زیادی دارند مثل کیفیت بالا، سرعت انتقال تصویر بالا، امکان پردازش های مختلف بر روی تصاویر و ….
  • همان طور که ذکر شد ساختار مستطیلی LED ها در فناوری EXIR باعث پوشش دهی کامل و مناسب روشنایی در تمامی تصویر خواهد شد.
  • شرکت تیاندی توانسته طیف گسترده ای از دستگاه های ضبط تحت شبکه را برای هر نوع پروژه دوربین مداربسته و پردازش تصاویر طراحی و تولید نماید ا…
  • دوربین های مدار بسته در مقایسه با سایر اقدامات نظارتی و امنیتی، ظرفیت عملیاتی بالا و هزینه پایین تری دارند و از این رو، بسیار مورد استفاده قرار میگیرند.

فاکتور رسمی دوربین مداربسته تصدیق و تأییدی بر کالای فروخته شده به شما است و با توجه به وجود شرکت‌ها و فروشگاه‌هایی که جنس و کالای قاچاق به فروش می‌رسانند، خرید دوربین مدار بسته همراه با فاکتور رسمی خیال خریدار را راحت می‌کند. انواع دوربین مداربسته بر اساس قابلیت هایی که دارند در کاربری ها و سطوح مختلف جامعه مورد استفاده قرار می گیرند. از مکان هایی مانند خانه گرفته تا مکان های عمومی همگی برای ارتقا سطح ایمنی محیط به دوربین مداربسته و سایر تجهیزات امنیتی نیازمندند. دوربین های مداربسته بیسیم برای انتقال تصویر و صدا به کابل کشی احتیاج ندارند و انتقال از طریق سیگنال ها و فرکانس های رادیویی صورت می گیرد، حتی کاربر برای اینکه از کابل برق هم استفاده نکند، می تواند از دوربین مداربسته باتری خور استفاده نماید. بنابراین اگر به دنبال نصب سریع، آسان و کم هزینه هستید قطعا دوربین های مداربسته وایرلس گزینه مناسبی برای شماست. امروزه با توسعه و رشد جمعیت نیاز به نظارت بر روی کارمندان، کسب و کارها، مراکز نظامی، بانک ها و غیره روز به روز بیشتر شده است.

دستگاه ضبط کننده ویدئویی DVR

فیلم کامل حادثه تروریستی شاهچراغ شیرازکه غروب چهارشنبه 4آبان اتفاق افتاد را از دوربین مدار بسته حرم مظهر احمدبن موسی ببینید. دستگاه DVR دوربین مداربسته را به‌وسیله کابل VGA یا HDMI به مانیتور متصل کنید. از سوی دیگر، دوربین های گنبدی که معمولاً در مراکز تجاری و دفاتر شرکت ها دیده می شوند ، پوشش 360 درجه ای را در محیط اطراف خود ایجاد می کنند. دوربین ها باید بر اساس نوع پوشش مورد نیاز و نوع کیفیتی که ارائه می دهند انتخاب شوند.

دزدگیر اماکن ویزیترون مدل VZ-5

هم اکنون استفاده از دوربین های مدار بسته در مکان هایی مانند سالن های ورزشی و استادیوم ها که تعداد زیادی از افراد در آن حضور پیدا می کنند، رواج یافته است. شایان ذکر است بدانید دوربین‌های مادون قرمز به دلیل طیف امواجی که دارند توسط چشم انسان اریا سی سی تی وی قابل رویت نیستند و سنسورهای تعبیه شده در دوربین‌های دید در شب به گونه‌ای است که تصویر را برای چشم انسان قابل شناسایی می‌کند. تا تهیه، خرید و نصب و راه اندازی دوربین‌های مداربسته بخشی از خدماتی است که یکتا سرویس به شما ارائه خواهد داد.

دیدگاه برای “راهنمای خرید دوربین مداربسته”

یکی از این تجهیزات دوربین مداربسته است که به طور گسترده در بسیاری از ساختمان‌ها، ادارات، کارگاه‌ها و کارخانجات از آن به منظور فراهم کردن امکان نظارت مستقیم بر محیط استفاده می‌شود. مشخص کردن تعداد دوربین های مداربسته مورد نیاز آن مجموعه که چه نوع دوربین مداربسته ای استفاده شود . دوربین‌ مداربسته دید در شب با استفاده از ال‌ای‌دی‌های مادون قرمز قادر به تصویربرداری در روز و شب هستند. دوربین‌های دید در شب برای استفاده در فضای بیرونی و شب که نور تقریباً وجود ندارد، ایده‌آل هستند.