چگونه هر گیاهی را با یک اپلیکیشن 20 دلاری شناسایی کنیم؟


جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

در حالی که گیاهان می توانند یک حیاط را به یک پناهگاه تبدیل کنند، اما نگهداری از آنها در خانه شما نیز عالی است. آنها نه تنها می توانند یک عنصر دکوری خیره کننده باشند، بلکه به سالم ماندن هوای بدون هیچ تلاشی کمک می کنند. اما در داخل یا خارج از خانه، کمی مراقب هستند. با این حال، اگر گوشی هوشمند دارید، می توانید یک متخصص گیاهان را در جیب خود قرار دهید با یک اشتراک مادام العمر در NatureID.

NatureID می تواند به عنوان دستیار شخصی شما در حین مراقبت از گیاهان شما عمل کند. این می تواند بیش از 14000 گونه گیاه را با بیش از 95 درصد دقت در سه ثانیه شناسایی کند و تمام اطلاعات مورد نیاز برای مراقبت از آنها را در اختیار شما قرار دهد. چه شست سبز داشته باشید و چه کاملاً تازه کار باشید، دیگر هرگز نگران بیماری گیاهان خود نخواهید بود.

علاوه بر این، این برنامه می تواند بیماری ها را تشخیص دهد، شدت آنها را به شما بگوید و سریع ترین راه را برای کمک به بهبودی آنها نشان دهد. حتی یک مجله گیاهی داخلی دارد. بنابراین می‌توانید یادآورهایی را برای تغذیه، مه‌پاشی و آبیاری تنظیم کنید، حتی برای گیاهانی که برنامه‌های چرخشی دارند.

NatureID همچنین مقالات و ویدئوهایی را منتشر می‌کند که گیاه‌شناسان متخصص در آن همکاری کرده‌اند و توصیه‌هایی درباره خاک، کود، دما، آب و موارد دیگر به شما ارائه می‌دهند. NatureID حتی یک نورسنج برای اندازه گیری میزان نور خورشید دارد تا شما می توانید بهترین مکان را برای همه گیاهان خود انتخاب کنید.

استفاده از برنامه نیز آسان است! به سادگی آن را روشن کنید و روی نماد دوربین خود ضربه بزنید. سپس می توانید از گیاه خود عکس بگیرید یا از کتابخانه عکس خود یکی را انتخاب کنید. هنگامی که برنامه گیاه را شناسایی کرد، با ضربه زدن روی «بیشتر بدانید» اطلاعات بیشتری پیدا خواهید کرد.

جای تعجب نیست که NatureID با هشت میلیون بار دانلود، رتبه 4.6 از 5 ستاره را در اپ استور کسب کرده است. همچنین با بیش از 23 هزار نقد امتیاز 4 از 5 را در Google Play کسب کرد و یکی از Well+Good’s بود. 5 اپلیکیشنی که گیاهان شما را شناسایی می کند و به شما کمک می کند آنها را از آستانه مرگ نجات دهید.

گیاهان خود را بدون نگرانی رشد دهید. اشتراک مادام العمر را دریافت کنید طرح حق بیمه شناسایی گیاه NatureID در حالی که با بهترین قیمت در وب فقط 19.99 دلار به فروش می رسد که از 59 دلار کاهش یافته است.


منبع: https://www.zdnet.com/article/how-to-identify-any-plant-and-learn-why-it-might-be-sick-with-a-20-app/#ftag=RSSbaffb68