هدفون AKG Pro Audio K702 را دریافت کنید و 77% صرفه جویی کنید

پیدا کردن یک هدست مناسب برای استودیو می تواند یک کار طاقت فرسا باشد – و می تواند بسیار گران باشد. اگر به دنبال یک هدست با ارزش هستید، آن را بررسی کنید هدفون AKG Pro Audio K702. اکثر خرده فروشان آنلاین آنها را با قیمت 409 دلار درج می کنند، اما می توانید همین الان در آمازون به آنها امتیاز دهید فقط 137 دلار، با صرفه جویی 272 دلاری.

همچنین: بهترین هدفون های بی سیم کدامند و آیا ارزش آن را نسبت به هدفون های هدفون دارند؟

هدفون Pro Audio K702 با یک مرجع باز کار می کند که اجازه می دهد مقداری صدا از طریق هدفون بیاید. امپدانس آنها 62 اهم است و با فرکانس های 10 تا 39800 هرتز کار می کنند.

ما نمی دانیم این معامله چقدر دوام خواهد داشت، بنابراین اگر ساعت های طولانی را با صدا کار می کنید، حتما این کار را انجام دهید امروز آنها را به سبد خرید خود اضافه کنید. اعضای پرایم همچنین ارسال رایگان دو روزه را قبل از فروش اولیه دسترسی زودهنگام دریافت خواهند کرد.


منبع: https://www.zdnet.com/article/akg-headphones-deal/#ftag=RSSbaffb68

این هدفون از پدهای فوم سه بعدی گوش و یک هدبند چرمی استفاده می کند. این هدفون سبک وزن کمتر از 1 پوند وزن دارد و برای استفاده راحت در ساعات طولانی طراحی شده است. هر هدفون به صورت جداگانه تست شده و با شماره سریال مشخص می شود تا اطمینان حاصل شود که دستگاهی با کیفیت بالا دریافت می کنید.

در حالی که بیشتر هدفون ها از سیم های گرد برای ارائه صدا استفاده می کنند، این هدفون ها از فناوری سیم مسطح برای ارائه صدا با دقت و پاسخ پالس بیشتر استفاده می کنند. به علاوه، به سبک‌تر شدن هدست کمک می‌کند.