صفحه کلید کوتوله ارباب حلقه ها دراپ هدیه ای به طرفداران تالکین است


صفحه کلید Drop's Dwarvish روی میز کنار یک کلنگ کوچک

چی؟ آیا همه یک کلنگ برنزی ریز روی میز خود ندارند؟

مایکل گاریفو/ZDNET

Drop چند وقتی است که کلیدهای با مضمون Lord of the Rings را ارائه می دهد ست کلاهک الویش، به یک کلاه کلیدی صنعتگر که شامل حلقه یک خود در رزین اسیر شده است، به مجموعه ای که این تابلو را زینت می دهد. اما، زمان بسیار مناسبی را در حوالی اولین نمایش آمازون انتخاب کرد سری Rings of Power برای اولین بار با مضمون کامل خود. هر کسی که برای مدتی در اطراف صفحه کلیدهای مکانیکی (یا هر وسیله جانبی مضمونی) بوده است احتمالاً می تواند به شما بگوید که آنها به ندرت ظریف هستند. با این حال، Drop موفق شد در اینجا تابلویی ایجاد کند که حتی ساده‌ترین مدیران اجرایی نیز نباید از داشتن آن روی میز خود خجالت بکشند.

این ظرافت و کیفیت ساخت، بسیاری از ویژگی‌های آن را مدیون این واقعیت است که دراپ تصمیم گرفت تخته را بر اساس مدل اثبات شده ENTR خود قرار دهد. این بدنه تمام آلومینیومی پایه محکمی برای برد فراهم می کند که تجربه تایپ محکمی را در آزمایش من ارائه می دهد. ارتعاش ناخوشایند یا صدای ناله فنری کلیدی کمی داشت یا اصلاً نداشت، و عملکرد قابل اعتمادی داشت، چه صاف دراز بکشد یا بر روی پاهای تاشو خود.

نمای نزدیک از Holy Panda X در صفحه کلید Dwarvish Drop تغییر می کند

سوئیچ Drop’s Holy Panda X

مایکل گاریفو/ZDNET

تجربه تایپ کردن نیز با گنجاندن آن توسط Drop کمک کرد سوئیچ Holy Panda X. اینها آخرین تکرار شرکت از سوئیچ افسانه ای است که از ابتدا به عنوان یک محصول منحصر به فرد بازسازی شد، نه مجموعه ای از چندین سوئیچ دیگر که منشا نام پاندا بودند. سوئیچ های از پیش روان کاری شده تجربه تایپ بسیار نرم و لمسی را ارائه می دهند و هیچ یک از احساس شن و ماسه ایجاد نمی کنند. با این حال، آنها در سمت سنگین تر در 60 گرم هستند. فقط چیزی که اگر از سوئیچ‌های خطی سبک‌تر استفاده می‌کنید، ممکن است کمی به آن عادت کنید.

طرح حکاکی Doors of Durin از صفحه کلید Drop's Dwarvish

این طرح هم چاپ شده و هم کمی حکاکی شده است و این اطمینان را می دهد که حتی پس از استفاده طولانی مدت دوام خواهد آورد.

مایکل گاریفو/ZDNET

بارزترین ویژگی فیزیکی زمانی که برای اولین بار روی تخته نگاه می کنید احتمالاً طراحی “Doors or Durin” روی دسته کلیدهای جهت دار است. این یک نمایش مستقیم از درگاه جادویی است که یاران در مسیر خود به معدن موریا در باز کردن قفل آن مشکل داشتند. این یک گرافیک دست کم گرفته شده است، و چیزی که باعث احترام یکی از طرفداران افسانه تالکین می شود.

نمای نزدیک از کلیدهای Drop's Dwarvish

چاپ روشن است و بافت در برابر درخشش روغنی، حتی پس از روزها استفاده، بسیار مقاوم است.

مایکل گاریفو/ZDNET

جدای از صفحه‌ی صفحه‌ی صفحه، موضوع‌بندی بیشتر حول مجموعه کلاه‌کلید موجود است. کلیدهای PBT از شکل MT3 خود Drop استفاده می کنند، اگرچه چیزی در مورد آنها کمی متفاوت تر از دیگر کلاه های MT3 که من تست کرده ام. تورفتگی بالایی برای من احساس تقریبا مستطیلی داشت. در ابتدا کمی گیج کننده بود، اما من به سرعت به آن عادت کردم و متوجه شدم که از این احساس لذت می برم که چگونه نوک انگشتانم روی آنها قرار می گیرد.

در حالی که این کلید‌ها چاپ می‌شوند، نه دوتایی، من متوجه شدم که افسانه‌ها روشن، بسیار اشباع شده‌اند و در طول هفته‌های آزمایش من هیچ نشانه‌ای از سایش زودرس نشان نمی‌دهند.

لوازم جانبی همراه با صفحه کلید Drop Dwarvish

تمام لوازم جانبی و کلاه های تاکیدی همراه با برد

مایکل گاریفو/ZDNET

جدا از خود برد، بسته ای از کلیدهای برجسته (نارنجی)، یک کلید گیر و یک کابل لاستیکی USB-C به USB-A را نیز دریافت خواهید کرد. کابل قابل سرویس بود، اما قطعا ضعیف ترین قسمت بسته از نظر کیفیت و تاثیرگذاری است. خوشبختانه، درگاه USB-C روی سطح به این معنی است که می توانید به راحتی آن را با هر کابل سفارشی که دوست دارید جایگزین کنید.

صفحه کلید Drop's Dwarvish با نور پس زمینه روشن

نور پس زمینه در روشنایی کامل تحت نور نسبتاً متوسط

مایکل گاریفو/ZDNET

جدای از این یک ایراد جزئی، تنها مشکل دیگر من با برد از نور پس زمینه آن ناشی می شود. حتی در حداکثر روشنایی، نسبتا ضعیف بود. این احتمالاً به دلیل قاب بسیار مات Holy Panda X و کلاهک‌های PBT ضخیم است، اما من دیده‌ام که بردهای دیگر هنوز هم در شرایط مشابه موفق به ارائه نور پس‌زمینه روشن‌تر می‌شوند. اگر در دفتری با نور خوب کار می‌کنید، این موضوع بسیار بحث‌انگیزی است، اما اگر دوست دارید همه چیز را به اندازه معادن قوم کوتوله‌ها کم‌نور نگه دارید، این موضوع بسیار مورد بحث است.

صفحه کلید کوتوله است اکنون از قیمت 199 دلار در دسترس است.

طرفداران آن جنگل نشینان گوش دراز نیز ممکن است بخواهند بدانند که صفحه کلید الویشی Drop + Lord of the Rings این شرکت را نیز می توانید در سایت شرکت پیدا کنید، و در زیر لینک داده شده است.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/smart-office/drop-the-lord-of-the-rings-dwarvish-keyboard-a-gift-to-tolkien-fans/#ftag=RSSbaffb68