قیمت دوربین مداربسته فروشگاه اینترنتی هوبانو خرید دوربین مداربسته | arya-cctv

یکی از مهم‌ترین عواملی که باید در هنگام خرید یک سیستم امنیتی مدار بسته در نظر بگیرید فضای ذخیره سازی یا هارد است. تمام ضبط کننده‌ ها یا رکوردر ها برای ذخیره سازی فیلم ‌های ضبط‌شده به هارد دیسک نیازمند هستند. دوربین مداربسته کیوب نوعی دوربین رومیزی است که قابل نصب روی دیوار و سقف نیز می باشد. این دوربین به دلیل شکل مکعبی خود Cube نامیده می شود که برای کاربری های خانگی و تجاری بسیار مناسب است.

  • دوربین های مداربسته هایک ویژن در دو تکنولوژی آنالوگ HD و تحت شبکه طراحی و تولید می شوند.
  • وجود منبع نور باعث خواهد شد دیافراگم دوربین بسته شود و قسمت های کم نور تر به صورت کاملا تاریک به نمایش در خواهند امد.
  • در انتقال تصویر امکان مشاهده تصاویر توسط دستگاه هایی مانند کامپیوتر ، لپ تاپ ، موبایل ، تبلت و … وجود دارد.

به کارگیری دوربین مداربسته در فضاهای شخصی مثل حمام و سرویس بهداشتی اخلاقی نیست و جرم محسوب میشود و نیاز به اخذ مجوز قانونی دارد. قبل از خرید دوربین مداربسته نور محیط را بدقت در شب و روز بررسی نمایید و اگر به تصاویر در تاریکی و شب نیاز دارید دوربین مداربسته دید در شب و مادون قرمز را انتخاب کنید. دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HFW1400RP-VF-IRE6 یک دوربین با کیفیت ۱۰۸۰p یا Full HD از شرکت داهوا است.در حال حاضر شرکت داهوا طیف گسترده ای از محصولات را متناسب با نیازهای مشتری برای سطوح مختلف امنیتی و مقیاس های پروژه تولید می کند. دوربین های مداربسته لامپی دارای زاویه دید وسیع و 360 درجه هستند و برای ذخیره تصاویر و فیلم ها از کارت حافظه بهره می برند.

دوربین لامپی گردان برند snc | قیمت دوربین لامپی چرخشی

وضوح تصویر 720p تا 4K Ultra HD ایده آل است ، اما هزینه آنها بسیار بیشتر است و همچنین حافظه بیشتری مصرف می کنند. به این ترتیب امکان برداشت، ضبط و ارسال تصاویر HD و Full HD در بستر کم هزینه کواکسال (کواکسیال)، با کمترین پیچیدگی میسر شد. زیرا انکدر یا رمزکننده با مشاهده نویزهای تصویر بعنوان اجسام متحرک سعی می نماید آنها را نیز در رمزنگاری و فشرده مجله خبری دوربین مداربسته آریا سازی در نظر بگیرد. مشاهده نویز در تصاویری که جزئیات بسیار خوبی را نمایش می دهند(که بازهم بهتر از وقتی است که از Gain استفاده نمی شود و تصویر کاملا تیره شوند). هرچه حساسیت بالاتر باشد، ورود کوچکترین اجسام هم باعث فعالیت هشدارها خواهد شد. با تنظیم میزان حساسیت می­توان هشدارهای بی­موردی را کاهش داد که نتیجه ورود اجسام کوچک و غیرضروری هستند.

دسته‌های محصولات

اما برخی کاربران، مخصوصا کسانی که بیشتر طرفدار سادگی سیستمها و نیاز کمتر به نیروی آموزش دیده IT و هزینه کمتری هستند، دوربینهای مدار بسته آنالوگ HD را انتخاب می کنند. یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت دوربین مداربسته تکنولوژی به کار رفته در این دوربین هاست. جای تعجب نیست، هر چقدر تکنولوژی‌های پیشرفته‌تری در دوربین‌های مدار بسته به کار رفته باشند، به همان اندازه قیمت دوربین مدار بسته بیشتر می شود. به طور مثال، هوش مصنوعی یکی از برترین تکنولوژی های حال حاضر است که می تواند قابلیت های دوربین را به شدت ارتقا دهد. همچنین، برخی از دوربین های مدار بسته دارای قابلیت دید در شب هستند و برخی مسافت بسیار بالایی را برای ثبت تصاویر پوشش می دهند.

پکیج دوربین مداربسته بندانگشتی 2 عددی

بعنوان مثال به کار گیری دوربین های نظارتی و امنیتی در خط تولید یک کار خانه می تواند علاوه بر اینکه خطای انسانی را کاهش می دهد، نظارت بر تولید به صورت جامع و با هزینه بسیار کمتری با خرید و قیمت دوربین مداربسته صورت می گیرد. نقش بازدارندگی دوربین های نظارتی و امنیتییکی از آیتم های که در هنگام خرید دوربین مدار بسته در نظر کاربران می باشد نقش بازدارندگی است که یک سیستم دوربین های نظارتی ایجاد می کند. و علت خرید و قیمت دوربین مداربسته آشنا می کنیم و سعی می کنیم تا شما در انتخاب یک سیستم دوربین های نظارتی و امنیتی به صورت کامل راهنمایی کنیم. بنابراین برای اینکه بهترین دوربین مداربسته دام را انتخاب کنید باید به تمامی موارد ذکر شده توجه کنید. پیش از خرید می توانید با کارشناسان فرافن مارکت تماس گرفته تا ضمن اطلاع از قیمت محصولات، از مشاوره آنها استفاده کنید. ضمن اینکه علاوه بر خرید تکی دوربین های دام می توانید پکیج های دوربین مداربسته دام را با قیمت مناسب تری خریداری کنید.

http://66toolkit.ir