قرارداد HBO Max: اکنون 40٪ در اشتراک یک ساله صرفه جویی کنید

معاملات HBO Max فوق‌العاده نادر هستند – به قدری نادر که در تمام مدتی که دنبال معاملات بودم، این اولین بار است که مشاهده گردید قراردادی برای HBO Max. مطمئناً، قبلاً می توانستید یک اشتراک سالانه دریافت کنید و 30 دلار از هزینه ماهانه صرفه جویی کنید. این یک معامله نیست زیرا این قیمت عادی اشتراک سالانه سرویس پخش است.

در حالی که تا 30 اکتبر فرصت دارید تا این قرارداد را انتخاب کنید، منتظر نمانید – «خانه اژدها» مطمئناً قبل از اکران در 21 آگوست منتظر نیست. می توانید یک سال دریافت کنید 70 دلار با تبلیغات، یا 105 دلار بدون آگهی. پس از پایان سال، به قیمت اصلی خود یعنی 99 دلار برای یک سال با تبلیغات و 149 دلار بدون آگهی باز خواهد گشت.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/home-entertainment/hbo-max-deal-promo-code-coupon/#ftag=RSSbaffb68

به عنوان یک مشترک شخصی، متوجه شدم که از بین تمام سرویس‌های استریم که در آن ثبت‌نام کرده‌ام، HBO Max بیشتر از همه روی Roku کلیک می‌کنم. محتوای باکیفیت با آثاری مانند «عصر طلایی»، «شوق خود را محدود کنید»، «بری» و «هک» دارد. مانند سایر سرویس‌های پخش جریانی، می‌توانم نمایه‌هایم را با سایر بینندگان خانگی تقسیم کنم تا توصیه‌هایمان را نیز مطابق با اولویت‌های تماشای خود نگه دارم.

صفحه تلویزیون که پوسترهای فیلم و برنامه تلویزیونی را روی صفحه نمایش می دهد

HBO Max

اگر خوابیده اید HBO Max اکنون زمان اشتراک در سرویس پخش است. مشترکین سال اول می توانند نسخه مبتنی بر آگهی را دریافت کنند فقط 70 دلار برای کل سال یا نسخه بدون آگهی برای فقط 105 دلار برای یک سال. این معامله به معنای پس انداز 40 درصدی است.

برنامه‌های بسیار زیادی برای بچه‌ها نیز وجود دارد، و می‌توانید از قطعات خانوادگی لذت ببرید و «خیابان کنجد» تا کلاسیک‌هایی مانند «بچه‌های جاسوس» را تماشا کنید. همچنین به «Adventure Time» و «Teen Titans Go» دسترسی خواهید داشت.

آنچه با اشتراک سالانه به دست می آورید، کتابخانه ای از محتوای عالی است. چه در حال تماشای وسایل آسایش قدیمی‌تر مانند «دوستان» یا تماشای پرطرفدار جدیدترین سریال‌های موفق مانند «Euphoria» یا «The Rehearsal» باشید – یا حتی سریال جدید Game of Thrones «House of the Dragon» که این یکشنبه منتشر می‌شود.