فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته واردکننده دوربین مداربسته | arya-cctv

این نور مادون قرمز توسط چشم انسان قابل رویت نیست و فقط توسط دوربین قابل تشخیص است. برد دوربین های مداربسته دید در شب معمولا 20 متر است اما در برخی مدل ها تا 50 متر هم می رسد. نسل جدید دوربین های دید در شب که به وارم لایت معروف هستند، دید در شب رنگی دارند و تصاویر را همانند روز به صورت رنگی و روشن نشان می دهند.

  • همانطور که میدانید بسیاری از دوربین های مدار بسته در محیط های خارجی به کار گرفته می شوند.
  • دی وی آر که تعداد ورودیهای تصویر آن 4 عدد باشد را دی وی آر 4 کانال می‌نامند.
  • اسناد مالی وحقوقی شرکت ها و ادارات مهمترین رکن ادامه حیات هر شرکتی به حساب می آید و در نتیجه تمام مدیران شرکت ها برای حفاظت از این اسناد از روش های مختلفی استفاده می کنند.
  • برای وصل کردن این میکروفون ها به دستگاه دی وی آر و سیستم دوربین مداربسته باید مطابق دوربین یک کابل تصویر و یک کابل برق به میکروفون برسانید.

احراز هویت فیلم‌های ویدئویی تولید شده توسط دوربین‌های مدار بسته بسیار مهم است، دقیقاً مانند تأیید پروفایل دستگاه‌ها و برنامه‌های متصل با استفاده از روش اعتماد صفر. موارد اصلاح تصویر و فیلم پس از گرفتن آنها و اعتبار آنها را مورد تردید قرار می دهد. ضرر بعدی و بسیار مهم شما از بین رفتن آرشیو فیلم های دوربین مدار بسته تان است. بعد از گذشت حدود 20 سال، اکنون کمپانی Dahua Technology نامی آشنا در صنعت نظارت تصویر و بازار دوربین مدار بسته است و در 17 کشور دنیا نماینده دارد. چشم انسان به طور طبیعی این توانایی را دارد که در منابع نوری مختلف با محیط خودش را تطابق داده و بالانس نور سفید را تنظیم نماید.

انواع دوربین مداربسته و خصوصیات آن ها

همچنین پیشنهاد می شود دوربین مداربسته به کار رفته در فضای آسانسور را رو به آینه نصب نمایید تا انعکاس تصویر آینه به سمت لنز دوربین، حداکثر پوشش دهی را از دوربین مداربسته خود داشته باشید. دوربین را در ارتفاعی نصب نمایید که دسترسی به آن مقدور نباشد و سارقان نتوانند به سیستم دوربین مداربسته شما آسیبی وارد نمایند. آیتم بعدی در تعداد دوربین مداربسته اولویت های کار فرما در جانمایی دوربین ها می باشد.

ویژگی های دوربین:

یا دوربین مدار بسته ارزان، دوربین مدار بسته بی سیم، پکیج دوربین مداربسته، دوربین مداربسته با دید در شب و یا انواع دیگر دوربین مد نظر شما باشد. دسته بندی آنها بر اساس سیستم های مختلف انتقال تصویر است که باید با آنها آشنایی داشته باشید تا بتوانید محصول مورد نظرتان را انتخاب نمایید. اکنون با گذشت بیش از یک دهه از فعالیت گروه فرافن و به ثمر رساندن حدود 2500 پروژه موفق، مفتخریم که با اولویت قرار دادن رضایت مشتری، همواره با‌کیفیت‌ترین کالاها را تقدیم شما کرده‌ایم.

دوربین 5 مگاپیکسلی هایک ویژن دارای کیفیت تصویر بسیار بالایی بوده و تصاویر با جزئیات بالایی ارائه می دهد. دوربین 4 مگاپیکسلی هایک ویژن از نوع دام و دوربین 4 مگاپیکسلی مجله خبری دوربین مداربسته آریا هایک ویژن از نوع بولت در این لیست به چشم می خورند. دوربین 4 مگاپیکسلی هایک ویژن دارای کیفیت تصویر بالایی بوده و تصاویر با جزئیات بالایی ارائه می دهد.

http://66toolkit.ir