دوربین مدار بسته لیست قیمت انواع دوربین مداربسته | arya-cctv

در این کاربری ها نمی توان از دوربین های مداربسته معمولی استفاده کرد، زیرا بدنه دوربین ها باید به گونه ای باشد که در برابر رطوبت مداوم، نمک و… مقاوم باشد. برخی از برندهای مطرح دارای دوربین مدار بسته ضد خوردگی و زیر آب هستند. در صورت بروز یک حادثه مانند آتش سوزی یا سرقت، کارشناسان شرکت های بیمه بدون تحقیق و مشاهده های میدانی، با شما برای پرداخت خسارت همکاری نخواهند کرد.

  • نتیجه عملکرد تمام اجزایی یک سیستم امنیتی نظارتی مدار بسته در هارد دیسک ذخیره می شود.
  • در دوربین های IP یا همان تحت شبکه دستگاه ذخیره کننده اطلاعات و تصاویر NVR است .
  • در حال حاضر سیستم های مدار بسته آفلاین یا آنلاین کار چندین نفر را به خودی خود انجام می دهد که به کاهش هزینه و نیروی انسانی منجر شده است.
  • در طراحی و ساخت انواع دوربین مدار بسته فناوری های مختلفی به کار می رود.

اما دوربین های مداربسته این توانایی را ندارند و اغلب در تشخیص گرید رنگ سفید دچار مشکل می شوند و در بسیاری از مواقع نیز آن را در غالب رنگ های دیگر اعم از سبز، نارنجی و آبی نمایش می دهند. این مساله باعث می شد که تا حدود ۳۰ درصد از کارائی دوربین مداربسته پاناسونیک از بین برود و از طرفی روشن کردن محیط در بعضی از مکان ها به دلایل حفاظتی همیشه مقدور نیست و یا بسیار هزینه بر است . نورپردازی دوربین های مداربسته پاناسونیک در گذشته نه چندان دور، از اهمیت زیادی برخوردار بود و با ورود پروژکتور های مادون قرمز ، و یا دوربین هایی که دارای ” ال ای دی ” مادون قرمز بودند ، این مشکل تا حدودی حل شد . اگر نظارت و کنترل محلی شبیه حیاط خانه، مدرسه، وغیره را بر عهده دارید، که می­خواهید هشدارها زمانی فعال شود که کسی از روی دیوار وارد خانه می­شود، استفاده از قابلیت تشخیص نفوذ کارآمد نخواهد بود. شما می­خواهید گذر افراد از روی دیوار مشخص شود، اما همانطور که در تصویر مشاهده می­کنید، اگر از قابلیت تشخیص نفوذ Intrusion Detection استفاده کنید ممکن است رفت و آمد افراد در داخل حیاط یا محوطه­ی مورد نظر هم باعث فعالیت هشدارها شوند.

استفاده از دوربین های مدار بسته در مکان های مختلف بسیار ضروری می باشد. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوربین های مدار بسته به وب سایت اسمارت کو مراجعه فرمایید. در گذشته رزولوشن دوربین مداربسته را با واحدی به نام تی وی لاین می شناختند که بعد از ورود تکنولوژی های جدید و تغییر نیاز مصرف کنندگان، رزولوشن ها با واحدی به نام مگا پیکسل شناخته می شوند. در حمل و نقل برای جلوگیری از بروز حوادثی در خارج از دید، از دوربین مداربسته استفاده میشود. شناسایی خودکار پلاک خودروها از جمله دستاوردهای دوربین‏ مداربسته می باشد.

دوربین مدار بسته IP هایک ویژن DS-2CD2043G0-I

استفاده از دوربین های مدار بسته در جوامع مختلف بسیار جا افتاده است. بسیاری از کشورها برای آن که بر رفتار مردم در جامعه نظارت داشته باشند و بتوانند جلوی سارقین را بگیرند از دوربین های مدار بسته در کوچه ها و خیابان های شهر بهره می برند. اولین دوربین مدار بسته در سال ۱۹۴۲ توسط ارتش آلمان نازی برای نظارت بر چگونگی شلیک موشک V2 در ایستگاه پرتاب این موشک نصب شد. حدود ۷ سال بعد در آمریکا سیستم‌های مدار بسته تجاری به بازار آمد با نام Vericon و جالب توجه است که استفاده از این دوربین‌ها نیازی به مجوز دولتی نداشته‌است. بهتر است از این نوع دوربین در محیط‏ داخلی اداری ، تجاری یا مسکونی استفاده شود.

دوربین مداربسته باکس یا صنعتی Box

طلا و جواهر فروشی ها، فروشگاه های زنجیره ای و سایر فروشگاه های بزرگ می توانند اقدام به نصب انواع دوربین مدار بسته نموده و به امنیت محل کار خود کمک بسیاری نمایند. از مزایای دوربین های مدار بسته دام می توان به طراحی منحصر به فرد آن که منطبق با محیط اطراف است اشاره کرد. این دوربین ها با قابلیت چرخشی که دارند امکان مشاهده زوایای گسترده ای را فراهم می کند و می توان از آنها در فضاهای داخلی و مجله خبری دوربین مداربسته آریا خارجی مورد استفاده داد. اما از معایب دوربین های مدار بسته دام می توان به برد کمتر آنها نسبت به دوربین های دیگر اشاره کرد. روند نصب آنها نیز به نسبت سایر دوربین ها از پیچیدگی بیشتری برخوردار بوده و قرارگیری مجدد آنها نسبتا مشکل می باشد. دوربین های مداربسته دام در نسخه های کوچک و میکرو نیز برای استقرار گسسته در دسترس می باشند و در انواع خانه ها متناسب با سبک های مختلف معماری موجود هستند.

http://66toolkit.ir