دوربین مدار بسته خرید و لیست قیمت انواع دوربین مدار بسته با قیمت ارزان فرابین دوربین | arya-cctv

رونمایی اولیه از دوربین مداربسته در اماکن عمومی آمریکا در سال ۱۹۷۳ بود . هنگامیکه در میدان تایمز نیویورک اولین دوربین مداربسته برای پیشگیری از جرایم در محدوده نصب گردید ، نقش چشمگیری در کاهش جرایم ایفا نکرد ، تا اینکه در سال ۱۹۸۰ دوربین های مداربسته در سطح گسترده ای در سراسر آمریکا بکار گرفته مجله خبری دوربین مداربسته آریا شد . بنظر می آمد استفاده از دوربین مداربسته راهی ارزان تر در مقایسه با بکارگیری نیروهای پلیس برای شناسایی جرایم باشد . در این مناطق امکان کابل کشی برای اتصال دوربین‌ها به مرکز کنترل و سیستم ضبط و پردازش تصاویر وجود ندارد. از اینرو، تجهیزات شبکه کابلی برای این سیستم‌ها قابل استفاده نیستند.

  • اما بر حسب توان مالی و نیاز خود می‌توانید از دیگر کابل‌ها نیز استفاده کنید.
  • انواع دوربین خودرو با قابلیت نصب در انواع ماشین‌های سواری، اتوبوس، کامیون، قطار، واگن مترو و هواپیما.
  • ضمن اینکه توجه داشته باشید که برای خرید دستگاه dvr و nvr تعداد دوربین اهمیت دارد.
  • کلمه “دوربین مدار بسته” برگردان فارسی به انگلیسی “Closet Circuit television” یا به اختصار CCTV است.
  • دوربین های بولت در فضای باز کارایی بیشتری دارند و به طور قطع مقاومت آن ها نسبت به نوع اول بیشتر است و از نوع دوربین مداربسته ضد آب به شمار می آیند.

یک از رشته کابل‌ها برای انتقال تصویر و صدا است و دیگری برای کاهش میزان پارازیت‌های ناشی از عوامل مختلف، به کار گرفته می‌شود. رایج‌ترین کابل تصویر برای دوربین‌های آنالوگ، کابل کواکسیال rg59 است. اما بر حسب توان مالی و نیاز خود می‌توانید از دیگر کابل‌ها نیز استفاده کنید. این نوع دوربین ها در سقف نصب می شوند و می توانند تصویری 360 درجه از مکان را در اختیار کاربر قرار دهند.

انواع دوربین مدار بسته چیست ؟

برندهایی که نه تنها در کشور ما ایران بلکه در سراسر دنیا شناخته شده و مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از انواع دوربین های مدار بسته، مدل Dome‏ یا همان گنبدی شکل است. این مدل نام خود را از بدنه گنبد مانندی که دوربین در آن قرار می‌گیرد گرفته است.

http://66toolkit.irدوربین‌های مداربسته آنالوگ حتی اگر بهترین نوع آنها با تکنولوژی بالا انتخاب شوند کیفیت بالایی نخواهند داشت. بدین ترتیب تصاویر به کیفیت آنالوگ تبدیل شده و بر روی مانیتور مشاهده می‌شود. ارائه دادن کیفیت FULL HD با قیمت مناسب سبب شده تا این تکنولوژی مخاطب را به خود جذب کند. به همین خاطر جزو رقیبان دوربین‌های مداربسته تحت شبکه به شمار می‌روند. در واقع این دوربین ها جزو نسل جدیدی از دوربین های مداربسته آنالوگ به حساب می‌آیند. عبارت AHD مخفف Analoge High Definition هست؛ که به معنی آنالوگ بودن با رزولوشن بالا است.

دوربین های مداربسته

انواع دوربین مداربسته از نظر شکل ظاهری به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. فراهم کردن قابلیت انتقال تصویر، صدا، دیتا به شکل هم زمان بر روی کابل کواکسیال از مزیت‌های شرکت داهوا است. داهوا توانسته دوربین مداربسته با رزولوشن ۴ مگاپیکسل و شاید در آینده رزولوشن ۴ یا ۸ مگاپیکسل را ارائه دهد. فروشگاه اینترنتی رادیس بیشتر تکنولوژی AHD را به خاطر کیفیت و قیمت مناسبش نسبت به CVI و TVI معرفی می‌نماید.