دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره + قیمت【09190273245】 | مجله حضور و غیاب

در مورد قیمت دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره نیز باید گفت که قیمت آنها با توجه به قابلیت هایی که دارند و برندهای مختلفی که در بازار موجود است، شاهد دامنه قیمتی متفاوتی در این زمینه هستیم. احتمالا تا کنون با سیستم های حضور غیاب بیومتریک زیادی برخورد داشته اید اما یکی از رایج ترین این سیستم ها دستگاه حضور غیاب با استفاده از شناسایی چهره است. دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره، یک دستگاه مدیریتی – کنترلی است که در سازمان های دولتی و شرکت های خصوصی کاربرد بسیاری دارد. به احتمال زیاد یا دارای کیفیت نامطلوب است یا دارای امکانات و کارایی نامناسب است. دوربین مادون قرمز، در کنار بکارگیری هوش مصنوعی در جدیدترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره، امکان احراز هویت در کمترین زمان ممکن با بالاترین ضریب امنیتی و کمترین میزان خطا را فراهم آورده است. بکار گیری دو الگوریتم Anti-spoofing و Deep Learning نقش بسزایی در افزایش ضریب امنیتی و سرعت عملکرد سیستم احراز هویت مبتنی بر تشخیض چهره دارد.

لیست قیمت دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

از این دستگاه بیشتر در اداره‌ها، کارگاه‌های ساخت و ساز، فرودگاه‌ها استفاده می‌شود. دوربین کیفیت خوبی دارد و قابلیت ثبت تردد با چهره، اثرانگشت، کارت و یا حتی وارد کردن رمز را در خود دارد. دارای ساعت و تقویم فارسی به‌صورت اتوماتیک، پشتیبانی از زبان انگلیسی، عربی، ژاپنی و… دستگاه قابلیت استفاده از شبکه را دارد و در صورت قطع شدن شبکه این امکان را دارد که به‌صورت مستقل و بدون شبکه به کارکرد خود ادامه دهد.

جالب است، که بدانید از ویژگی‌های فیزیولوژیکی منحصر به فرد پرسنل می‌توان برای احراز هویت آن‌ها استفاده نمود. این دستگاه‌ها جزو یکی از موثرترین و مناسب‌ترین دستگاه‌هایی هستند، که می‌توان برای جمع‌آوری داده‌های مربوط به تردد پرسنل استفاده کرد. پیچیدگی کاربری و راه اندازی در محصولات موجود مارا بر این داشت مجموعه ای جدید با تکیه بر تجربه و دانش همکاران خود در زمینه کنترل تردد و امنیت پدید آوریم تا تحولی نوین در ارائه محصولات کاربردی منطبق با درخواست شما مشتریان عزیز تولید نماییم . خرید یک دستگاه با قابلیت های کاربردی و خدمات پس از فروش و پشتیبانی مناسب می تواند تضمین کننده کاربرد مناسب این دستگاه ها در سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی باشد. سیستم های شناسایی چهره با ماسکدر این مدل از دستگاه ها به جای شناسایی نقاط تعریف شده در تمام صورت با تغییر الگوی شناسایی چهره این نقاط را بیشتر دور چشم و ابروی افراد در نظر میگیرد. چشم و ابرو نقاط ثابتی روی صورت هستند و با ماسک نیز پوشانده نمی شوند.

  • در این دستگاه ها با استفاده از ویژگی های بیومتریک چهره، هویت افراد احراز شده و ساعات ورود و خروج، میزان کسر کار، اضافه کار، ماموریت و غیبت پرسنل را ثبت می شود.
  • برای احراز هویت وقتی شخص مشخصات بیومتریک مورد نظر را به دستگاه نشان می دهد، این مشخصات با الگوهای موجود در دستگاه مقایسه می شود و در صورت تطابق و تایید، ثبت می شوند و اجازه تردد صادر می شود.
  • شاید در برخی شرکت‌ها، اتاق‌ها و مکان‌های خاصی وجود داشته‌ باشند که از نظرامنیتی نباید همه افراد اجازه رفت و آمد و دسترسی به آن‌ها را داشته باشند.
  • نحوه شناسایی افراد در دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره براساس الگوریتم های تشخیص چهره دو بعدی یا سه بعدی است که در این فناوری با اندازه گیری ویژگی های منحصر بفرد در صورت افراد مانند فاصله بین چشم ها، موقعیت بینی، چانه و دهان به تطبیق چهره پرسنل با تصویر واقعی آنها می پردازد.
و کارمندان می توانند در زمان کوتاه تری تردد خود را در دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره ثبت نمایند. و همچنین به حداقل رساندن شیوع بیماری ها به دلیل عدم تماس جسمی می شود. از پرفروش ترین و بهترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره می توان به مدل های دستگاه حضور و غیاب ZUF100،دستگاه حضور و غیاب UFace 302 و دستگاه حضور و غیاب AI07Fاشاره کرد. همانطور که اشاره شد، بر خلاف دستگاه‌های کارتی و اثرانگشت، نیاز به ایجاد تماس با دستگاه‌ حضور و غیابِ تشخیص چهره توسط افراد نیست. بنابراین احتمال عملکرد سالم دستگاه و تجهیزات جانبی آن، در مدت طولانی بیشتر خواهد بود. اکثر دستگاه های حضور و غیاب با تشخیص چهره، امکان تشخیص چهره تقلبی را دارا هستند و بنابراین نگرانی از این بابت وجود ندارد.

شبکه های عصبی کانولوشن (CNN)

شرایط این سیستم و قابلیت­‌های آن به لحاظ کیفیت، ظرفیت و قیمت، این دستگاه را برای مجموعه­‌هایی که خواهان امنیت، سهولت و سرعت بالا در ثبت تردد­ها هستند، فراهم می­‌سازد. بیشتر دستگاه‌های تشخیص چهره نسل جدید، قابلیت ایجاد ارتباط و هماهنگی را با انواع نرم‌افزارهای حضور و غیاب طراحی‌شده دارند. بخش نرم‌افزاری این دستگاه‌ها از طریق محیط ویندوز، اندروید، وب و غیره قابل اجرا است که امکان ثبت اطلاعات اخذ شده از سخت‌افزار دستگاه را به صورت ارتباط سیمی یا بی‌سیم را دارا می‌باشد.

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره + قیمت【09190273245】 | مجله حضور و غیاب