تا 1500 دلار در تلویزیون هوشمند سامسونگ 85 اینچی 8K صرفه جویی کنید

این صفحه نمایش 85 اینچی QLED 2022 با یک صفحه نمایش بی نهایت و یک قاب تقریبا نامرئی عرضه می شود و با فناوری Quantum Matrix Technology Pro سامسونگ، شبکه ای از LED های تخصصی برای نمایش یک میلیارد رنگ با دقت، بهبود رنگ ها و کنتراست، آغشته شده است. این غول فناوری همچنین یک پردازنده مبتنی بر هوش مصنوعی را پیاده سازی کرده است که 20 شبکه عصبی را مدیریت می کند تا نمایشگری بسیار فراگیرتر از ساخت 4K ایجاد کند.

در حال حاضر، رویداد Discover Samsung راه اندازی شده است و سامسونگ در حال ارائه است تا 1500 دلار تخفیف تلویزیون قدرتمند 8K

اندازه صفحه نمایش از 65 اینچ تا 85 اینچ عظیم متغیر است – با قیمت های مناسب. در حالی که تلویزیون 85 اینچی احتمالا برای بسیاری از ما بیش از حد است، و 4K در حال حاضر رزولوشن معمولی است که تلویزیون‌های هوشمند جدید با آن ارائه می‌شوند، 8K آینده تلویزیون است. تلویزیون‌های 8K دارای رنگ‌های شفاف، پر جنب و جوش، شفافیت و عمق بهتری هستند. در واقع گران هستند، با ارائه میلیون‌ها پیکسل ارتقاء یافته، خرید در حال حاضر، تماشای شما را برای سال‌های آینده تضمین می‌کند.

در مجموع، بیش از 120 محصول در طول هفته به فروش می رسد. امروز، سایر معاملات تلویزیونی که ظاهر آنها را دوست داریم عبارتند از:


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/samsung-8k-smart-tv-deal-coupon-promo-code-sale/#ftag=RSSbaffb68

از ساعت 9 صبح به وقت شرقی، در تلویزیون هوشمند سامسونگ Neo QN900B QLED 8K در دسترس خواهد بود 6999 دلار، شما را نجات می دهد 18 درصد تخفیف قیمت معمولی 8499 دلار خرده فروشی.

را سامسونگ را کشف کنید این رویداد یک هفته ای برای نمایش محصولات سامسونگ با تمرکز ویژه بر معاملات سازگار با محیط زیست (“سبز”) طراحی شده است. امسال، این غول فناوری فروش فلش را نیز شامل می شود که فقط برای چند ساعت، از ساعت 12 تا 3 بعد از ظهر به وقت شرقی، هر روز در دسترس خواهد بود.