بزرگترین پرتال رزرو اتاق فرار های ایران پلازا | allescape

اسکیپ روم یا اتاق فرار یکی از بازی‌های جذابی است که با ماجراجویی و ترس و رزرو اسکیپ روم دلهره همراه است. در این بازی، افراد شرکت‌کننده، به‌کمک نکات و سرنخ‌ها و راهبردها، به حل معماها و پازل‌های مختلف می‌پردازند و با آن‌ها بازی را به اتمام می‌رسانند. این پازل‌ها و معماها در نقاط مختلف مکانی مشخص پنهان شده‌اند. شرکت‌کنندگان باید در زمانی معین آن‌ها را بیابند و حلشان کنند. اسکیپ تایم نیز یکی‌دیگر از مجموعه‌های اتاق فرارهای تهران است که در آن سه اتاق فرار وجود دارد. در این مجموعه فضاهایی برای انجام ۸ اتاق فرار با داستان‌های مختلف وجود دارد.

  • صرفا از سیستم‌های گرمایشی آبی یا برقی استاندارد برای محیط استفاده شود.
  • ارواح افراد به‌قتل‌رسانده‌شده به‌دنبال حفظ ثروت ازدست‌رفته‌شان هستند.
  • هواپیمای شما در صحراهای کالاهاری سقوط می‌کند و تعداد زیادی از افراد کشته یا مجروح می‌شوند.
  • یعنی امکان داره شما از یک بازی خیلی لذت ببرید ولی گروهی دیگر از دوستانتون نظری متفاوت داشته باشند.
  • شما می‌توانید به صورت شبانه‌روزی از طریق شمارۀ تلفن ۰۹۰۵۳۵۸۷۴۱۳ با همکاران ما در تماس باشید.

طراحی این بازی به‌صورت فضاهای مختلفی از جمله رستوران، هتل، سلول‌های زندان، کلبه دورافتاده و حتی همانند ایستگاه‌های فضایی است. با هم به گوشه‌گوشه دنیا سفر می‌کنیم تا با شگفتی‌های بی‌پایان آن آشنا شویم. از اقیانوس‌ها می‌گذریم، در جنگل‌ها ماجراجویی می‌کنیم، قلب کویر را می‌شکافیم و در کوچه‌پس‌کوچه‌های شهرهای کوچک و بزرگ به صدای سفر گوش می‌دهیم. اگر می‌خواهید گردشگر را حتی در خانه‌تان تجربه کنید، با من همراه باشید.

بزرگترین پرتال رزرو اتاق فرار های ایران پلازا | allescape

در پاسخ به شما باید بگوئیم، در انتخاب اتاق فرار در شیراز باید به ژانر، موقعیت مکانی، سناریو، تعداد تجربه بازی و … توجه شود تا بتوانید تجربه خوبی از اسکیپ روم شیراز داشته باشید. شما در اسکیپ روم اسکیپ روت، گروهی جست‌وجوگر و ماجراجو هستید که وارد مکان اصلی آن‌ها در ایران می‌شوید و اتفاقات دیگری می‌افتد که آن‌ها را خواهید دید. مدت‌زمان بازی ۷۵ دقیقه است و تعداد نفرات هم از ۴ تا ۷ نفر را شامل می‌شود.

اتاق فرار کابوس در خیابان الم

نازگل بعد از مرگ پدرش تصمیم میگیره برای فراموش کردن این اتفاق از فرهاد کمک بگیره. 3- هیچ‌یک از اعضای تیم نسبت به تاریکی یا فضای تنگ فوبیا ندارد و هرگونه فوبیای دیگری را پیش از بازی به اطلاع بازیگردان (گیم‌مستر) بازی می‌رساند. پازل‌ها را پیدا کنید، سرنخ‌ها را در کنار یکدیگر بگذارید، معماها را حل کنید و قفل‌ها را باز کنید تا قبل از به اتمام رسیدن زمان خود فرار کنید و به هدف بازی برسید. برای مشاهده دموی آنلاین این محصول بروی دکمه پیش نمایش کلیک نمایید. تا این قسمت در تمامی بازی‌ها ثابت است، اما اینکه چگونه تقاضا کمک کنید و یا اینکه کمک چگونه به دست شما برسد در هر بازی متفاوت است و بسته به خلاقیت سازندگان بازی فرق دارد.

ژانر معمایی – غیر ترسناک

یکی از دلایل محبوبیت اقامت 24 در بین مسافران و متقاضیان رزرو هتل، فرایند ساده انجام رزرو در این سامانه است. شما با ورود به سایت و انتخاب شهر مورد نظر خود به صفحه هتل‌های این شهر وارد می‌شوید، سپس می‌توانید از بین هتل‌های مختلف این شهر، هتل و نوع اتاق مورد نظر خود را انتخاب نمایید. با رفتن به صفحه رزرو، در صورت آنلاین بودن قیمت رزرو هتل به صفحه پرداخت ارجاع داده می‌شوید و رزرو شما ثبت خواهد شد.

مجموعه اتاق فرار 222