بایگانی‌های دوربین مداربسته صفحه 2 از 19 هایپر دوربین فروش انواع دوربین مداربسته

داهوا از سال 2014 حدود 10 درصد درآمد فروش سالانه خود را در تحقیق و توسعه سرمایه گذاری کرده است. در سال 2001، داهوا اولین شرکت در چین بود که یک ضبط کننده ویدئویی دیجیتال ضبط شده با زمان واقعی 8 کاناله را راه اندازی کرد. از آن زمان، این شرکت همچنان به سرمایه گذاری در ایجاد قابلیت های تحقیق و توسعه قوی برای تکنولوژی و نوآوری جدید ادامه داده است. قبل از تصمیم گیری برای نصب سیستم های دوربین های امنیتی، بهتر است اطلاعات کاملی راجب تمام برند ها کسب کنید، زیرا این امر شما را قادر می سازد با تصمیم گیری آگاهانه و انتخاب درست یک برند که نیاز و انتظارات شما را برآورده می کند کمک کند. از جمله شرکتهایک ویژن تهراننماینده رسمی فروشمحصولات هایک ویژندر ایران و 35 شعبه در سرتاسر سرزمین اصلی چین است که پاسخ سریع به نیاز مشتریان، کاربران و شرکا را فراهم می کند. امکان ارسال همزمان تصویر، صدا و برق در بستر شبکه، یکی از بارزترین ویژگی‌های دوربین‌های IP است.

مگر می‌شود به دنبال دوربین مدار بسته با کیفیت باشیم ولی ارزان باشد؟ بله می‌شود. همه می خواهند دوربین امنیتی خود را از راه دور کنترل کنند و برای این اریا سی سی تی وی کار به اتصال سیستم دوربین از طریق اینترنت، نیاز دارند. داشتن سیستم دوربین امنیتی یک طرف قضیه و ایمن نگه داشتن آن در اینترنت طرف دیگر آن است.

دوربین های مداربسته ی بی سیم به طور کلی به دو دسته ی بی سیم آنالوگ و بی سیم دیجیتال تقسیم می شوند. همانطور که مشاهده کردید دوربین های مداربسته دارای تنوع مختلفی است که ما در بالا به تعداد اندکی از آن ها اشاره کردیم. در حقیقت دلایل پرش تصویر دوربین مدار بسته به عوامل مختلفی مربوط می‌‌شود که می‌‌توان به نوسان ولتاژ، تابش نور به صورت مستقیم به دوربین … در این مقاله قصد داریم به تعریف استاندارد ONVIF در دوربین مداربسته بپردازیم. اگر می‌خواهید کاربرد ONVIF و مزایای آن را در سیستم‌‌های تحت شبکه و … وضوح تصویر دوربین‌های با کیفیت بسیار بالا است به حدی که در مراکز پر خطر مانند بانک‌ها و دیگر ارگان‌های دولتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

  • اگه می خواهید که تصویر شبتان رنگی باشه از دوربین هایی که میگن دید در شب رنگی یا استارلایت یا دارکفایتر و … هستند استفاده کنید .
  • هر دوربین مداربسته، امکانات و ویژگی‌های مربوط به خود را دارد و کاربری فضاها نیز در انتخاب دوربین بسیار تعیین کننده است.
  • بهترین راهکار برای حل این مشکل استفاده از دوربین های مداربسته در محل کار یا محل سکونت خود می باشد.

دستگاه ضبط تصاویر دیحیتال nvr بدین منظور مورد استفاده قرار می گیرد. اولین رونمایی از دوربین مداربسته در اماکن عمومی آمریکا در سال 1973 بود. زمانی که در میدان تایمز نیویورک اولین دوربین مداربسته به منظور جلوگیری از جرایم در محدوده نصب شد اما نقش چشمگیری در کاهش جرایم ایفا نکرد. تا ایتکه در سال 1980 دوربین های مداربسته در سطح گسترده ای در سراسر آمریکا بخصوص در مراکز عمومی بکار گرفته شد. بنظر می آمد استفاده از دوربین مداربسته راهی ارزان تر در مقایسه با بکارگیری نیروهای پلیس برای شناسایی جرایم باشد. از آنجا که اغلب این دوربین ها در حفاظت، نظارت و سیستم های مانیتورینگ امنیت بکار می رود این واژه بیشتر به همین حیطه بر می گردد اما معنی فنی آن حتی دوربین های ویدیو تلفن و کنفرانس را نیز دربر می گیرد.

بهترین کمیک های لوک کیج ؛ داستان مرد ضد گلوله‌ای که به یک انتقام جو تبدیل شد

۷- در سال ۱۹۸۵ اولین دوربین مدار بسته در انگلستان به کار گرفته شد. ۶- تا سال ۱۹۸۰ تقریباً سرتاسر ایالات متحده دوربین مدار بسته نصب شد. فناوری دیگر، سنسورهای حرکتی و سیستم‌های دوربین امنیتی فعال‌شده با حرکت ،بسیار رایج‌تر از آن چیزی هستند که اکثر مردم فکر می‌کنند. مزیت اصلی این است که میزان فیلم ضبط شده را کاهش می دهد و باعث صرفه جویی در تن فضای ذخیره سازی می شود. همچنین به ذخیره داده های اینترنت شما کمک می کند زیرا به پشتیبان گیری کمتری در فضای ابری نیاز دارد. این دوربین ها به معنای واقعی کلمه یک فرد را در میدان دید خود می چرخانند و دنبال می کنند.

دوربین مداربسته پکیج ۴ دوربینه

حالا قوه قضائیه فیلمی 7 دقیقه‌ای را شامل تصاویر دوربین‌های مداربسته زندان از حادثه آتش‌سوزی هفته گذشته در زندان اوین منتشر کرده است. در اینجا چند مورد از کاربرد های دوربین مداربسته را برای شما نوشته ایم. دوربین مداربسته چیست؟ دوربین مداربسته ابزاری است که به کمک آن می‌توانید تصاویر را به‌صورت ویدئو برای… همچنین، مکان­ های مختلف یک ساختمان به دوربین­ های متفاوتی چه از نظر شکل و چه از نظر کارایی، نیاز دارند.

این بناهای تاریخی هر کدام قدمت و ویژگی منحصر به فرد خود را دارند. برای نظارت ترافیکی در شهرها و کشورها، دوربین های مداربسته را در خیابان ها و بزرگراه ها نصب می کنند تا ترافیک و رفت و آمد خودروها را مورد بررسی قرار دهند. اگر در قسمتی از جاده، تصادفی رخ داده باشد، پلیس می تواند از طریق دوربین مداربسته، بلافاصله از وقوع تصادف آگاه شده و اقدامات لازم را انجام دهد. تغذیه دو طرف را وصل کنید و تصویر را در صفحه نمایش دریافت نمایید . اما سیستم های دوربین مداربسته امروزی می توانند نمایشگرهای رنگی و با وضوح بالا باشند و می توانند قابلیت بزرگنمایی تصویر یا ردیابی چیزی (یا شخصی) ، قابلیت تشخیص حرکت ، قابلیت دید در شب و … را نیز داشته باشند. 9- چطور برند های متفرقه دوربین مداربسته را تشخیص دهیم؟ افراد سودجو زیادی با عرضه کالاهای غیر اصل و نامرغوب در بازار دوربین مداربسته موجب متضرر شدن سیل عظیمی از افراد شده اند.

تا بحال سنسورهای تصویر CMOS با استفاده از تکنولوژی 0.35 تا 0.5 میکرونی ساخته شده اند و چشم انداز آینده آن استفاده از تکنولوژی 0.25 میکرون می باشد. باید بدانید که در صورت نصب یک دوربین مداربسته شبکه بدون امکانات ONVIF امکان اضافه کردن یک دوربین با مارکی متفاوت در همان شبکه وجود نخواهد داشت. در واقع یک انجمن جهانی برای ایجاد یک استاندارد عمومی در ساخت و ارتباط دوربین های مداربسته شبکه است. واژه Onvif مخفف Open Network Video Interface Forum (انجمن ارتباط باز ویدئویی شبکه) است. هدف این انجمن ایجاد یک استاندارد جهانی برای ارتباط دوربین های شبکه بدون توجه به تولید کنندگان آنها است.