انواع دوربین مداربسته + راهنمای خرید + قیمت نمایندگی فروش دوربین هایک ویژن | arya-cctv

دوربین ها در فضای باز بیشتر در معرض شرایط جوی نامساعد مانند باد، باران، برف، گرد و غبار و… هستند. بنابراین برای نصب دوربین مداربسته در فضای باز باید از دوربینی استفاده کنید که از استاندارد IP و IK مناسبی پشتیبانی کند.دوربین های مداربسته ضد آب و بولت انتخاب مناسبی برای نصب در فضای باز است. از انواع دوربین مداربسته کوچک می توان به دوربین سوزنی، بندانگشتی، آینه ای و… اشاره کرد. این دوربین ها به خاطر اندازه کوچکی که دارند امکان مخفی کردن آن ها وجود دارد.

اسپیددام هایک ویژن مدل DS-2DE4425IW-DE

یکی از مهمترین موارد و پارامتر های در خرید دوربین مدار بسته میزان توانایی دوربین در هنگام قرار گیری در محیط های تاریک است (دید در شب, مادون قرمز ) . سطوح روشنایی با واحد لوکس اندازه گیری می شوند، هر چه این عدد برای دوربین مداربسته پایین تر باشد نور کمتری برای بازسازی تصویر احتیاج دارد . دوربین های مجهز به مادون قرمز در تاریکی مطلق می توانند تصاویر شفافی از محیط ارائه کنند. برخی از سازندگان دوربین مداربسته از جمله داهوا , مکسرون , تیاندی , هایک ویژن و . اقدام به ارائه تکنولوژی جدید جهت دید در شب بصورت رنگی نموده اند .دوربین های مداربسته ی که از این تکنولوژی بهره می برند را اصطلاحا استارلایت می نامند. حال با اطلاعاتی که درخصوص دوربین های مداربسته کسب کردید می توانید با توجه به نیاز خود و مکانی که قصد نصب دوربین در آن محل را دارید اقدام به خرید دوربین مدار بسته کنید.

مهم ترین ویژگی دوربین روز و شب این است که این دوربین ها در محیط هایی با نور صفر هم میتوانند تصاویر با کیفیتی ضبط کنند. از آنجا که در روز نور کافی برای ضبط وجود دارد برای صرفه جویی در انرژی، ال ای دی های مادون قرمز دوربین خاموش هستند با کم شدن نور از سطح استاندارد سنسور نور دوربین، دستور روشن شدن ال ای دی های مادون قرمز دوربین را میدهد. دوربین های بولت که ظاهری عموماً استوانه ای یا مکعب مستطیل مجله خبری دوربین مداربسته آریا دارند و بیشتر برای نصب در محیط های بیرونی توصیه می شوند. به علت نصب در محیط های بیرونی و قرار گرفتن در معرض گردوغبار و باران دارای مقاومت بدنه بیشتری است. براساس انواع مختلفی که در دوربین بولت وجود دارد میزان مقاومت آنها در برابر رطوبت و گردوغبار متفاوت خواهد بود. وجود پایه در این نوع دوربین نقطه ضعفی در مقابل دزدیده شدن آن است که برای پیشگیری بهتر است در ارتفاع و دور از دسترس نصب شود.

  • برای محیط های داخلی و سر پوشیده می توانید از دوربین مدار بسته دام استفاده کنید.
  • در صورت بروز هرگونه جرم و یا رفتار غیر قابل قبول از دانش آموزان،میتوان از تصاویر توسط دوربین مداربسته به عنوان مدرک استفاده کرد.
  • دوربین مدار بسته های جدید بی سیم از انتقال تصویر دیجیتال به جای آنالوگ هایی که از سیم استفاده می کردند ، استفاده می کنند.شما باید نقاطی را پیدا کنید که کابل ها و سایر دستگاه ها بتوانند به وسیله سیم کشی با هم در ارتباط باشند.
  • این نام ها براساس شرکت سازنده آنها انتخاب شده است و تمامی آنها از سیستم آنالوگ HD پیروی می کنند.
کیفیت این محصولات به هیچ عنوان تایید نشده است و هیچ شرکتی نسبت به خدمات بعد از فروش آنها پاسخگو نیست. حتماً در انتخاب خود برندهای اصلی و شناخته شده دوربین مداربسته را مدنظر قرار دهید. هم چنین لازم به ذکر می باشد که برای مشاغل، دوربین های مدار بسته می توانند فعالیت های مجرمانه داخلی را شناسایی و کنترل نمایند. زندان ها ممکن است از نظارت ویدئویی برای جلوگیری از انتقال مواد مخدر و سایر کالاهای قاچاق به زندانیان توسط هواپیماهای بدون سرنشین استفاده نمایند. در واقع دوربین های امنیتی قادر به نظارت بر مناطقی هستند که به راحتی قابل دسترسی نیستند و از این رو استفاده از این نوع دوربین ها می تواند کمک بسیار بزرگی را در حفظ امنیت افراد جامعه نماید.

http://66toolkit.ir

دوربین های صنعتی بهتر است از قابلیت دید در شب، کنترل از راه دور و همچنین مقاومت بالا برخوردار باشند. بانک ها از دیگر اماکنی هستند که استفاده از دوربین های مدار بسته و ضبط کننده ویدئویی برای آنها ضروری به حساب می آید و در حقیقت بهترین راه حل امنیتی برای این کاربری همین نصب دوربین مداربسته است. از آنجایی که آمار سرقت در باجه های خودپرداز بسیار بالاست، وجود دوربین مداربسته هوشمند با قابلیت هایی نظیر تشخیص چهره کمک شایانی به کاهش جرایم می کند. شما می توانید انواع دوربین مداربسته را بر حسب موقعیت مکانی خریداری و نصب کنید. دوربین های فیش آی گزینه مناسبی برای کنترل صندوق فروشگاه و نظارت بر کل فضای فروشگاه است. برای ضبط تصاویر ویدئویی ارسالی از دوربین مداربسته hd می توانید از دستگاه nvr و دستگاه dvr استفاده کنید، ضمن اینکه مانند مورد قبلی از کابل کواکسیال هنگام نصب استفاده می شود.

صدور فاکتور رسمی دوربین مدار بسته