انواع دوربین مداربسته براساس ظاهر و عملکرد چیست؟ انواع درب های اتوماتیک | arya-cctv

علاوه بر آن از نظر ظاهری و نحوه نصب آنها نیز انواع مختلفی از دوربین ها شامل دوربین های دام، اسپید دام، دوربین های صنعتی، مینیاتوری، مادون قرمز، پین هول، وایرلس، زوم و … وجود دارد که در ادامه به معرفی هر یک پرداخته شده است. دوربین‌های با کیفیت بالا برای استفاده در محیط‌هایی که دزدی در آن ه‍ا زیاد است، کاربردی هستند. استفاده آن ها در کارهایی مانند بانک‌ و موسسات جواهر فروشی بسیار مفید است. این کسب و کار ها باید دوربین‌های ‏HD را انتخاب کنند تا از افرادی که مرتکب جرم شدند با وضوح بالا عکس بگیرد. خرید و فروش تخصصی انواع دوربین های امنیتی و نظارتی بصورت باسیم و بی سیم .

معرفی دوربین مداربسته آنالوگ و تحت شبکه و تفاوت آنها

نویز نمک و فلفل وقتی که سنسور CCD داغ می‌شود و یا توسط ذرات خاک درون دوربین مدار بسته تولید می‌شود. این نوع نویزها بطور تصادفی رخ داده و هیچ رابطه‌ای با پیکسل‌های تصویر اطرافش ندارد و بطور پیوسته به‌شکل نقاط سیاه و سفید در تصویر ضبط شده ظاهر می‌شوند. در این دوربین ها لنز به صورت جداگانه وجود دارد که به خریدار امکان انتخاب لنزهای مختلف را می دهد.

دوربین مدار بسته لنز فیکس

اما در دوربین های EXIR این گونه نیست و بخاطر ساختار ال ای دی های آن تصویر شفافی ارائه می کند. AWB یک ویژگی در دوربین های مدار بسته است که طی آن بالانس رنگ سفید در حضور منابع نوری مختلف تنظیم شده و رنگ های غیر طبیعی و مجله خبری دوربین مداربسته آریا غیر واقعی از تصویر حذف می گردند. یک WDR بالا مانند 120DB، دوربین مدار بسته را قادر می‌سازد عکس‌هایی با تناسب سطح روشنایی بهتری بگیرد. طراحی استفاده شده در دوربین‌های اسپید دام یا PTZ به صورت چرخشی افقی و عمودی است.

  • تجربه ثابت کرده است که نصب این دوربین ها در اماکن مختلف تا حد زیادی میزان سرقت های موجود در جامعه را کاهش داده است.
  • اگر نمی توانید روش دستیابی را پیدا کنید ، دستگاه شما بی فایده خواهد بود.
  • استفاده از دوربین های مدار بسته در مکان های مختلف بسیار ضروری می باشد.
  • دلیل استفاده از کابل‌های با فیت با دوربین‌های مداربسته آنالوگ همین است.
  • و در قسمت آخر می توان این را افزود که این تکنولوژی قادر است با همین وجه تمایز میان حرکت درست و نویز های احتمالی در تشخیص حرکت به خوبی عمل کند.
در حال حاضر سیستم های مدار بسته آفلاین یا آنلاین کار چندین نفر را به خودی خود انجام می دهد که به کاهش هزینه و نیروی انسانی منجر شده است. ظهور دوربین های مداربسته باعث کاهش چشمگیر آمار جرم و جنایت گردیده و با ایجاد حس امنیت در جامعه، آرامش را به زندگی مردم هدیه داده است. دوربین های مدار بسته مدرن امروزی با بهره گیری از هوش مصنوعی و مجهز بودن به سنسورهای هوشمند قادر به ثبت پلاک خودرو، تشخیص چهره، ضبط صدا، ثبت ورود و خروج و غیره هستند. بنابراین شما می توانید به راحتی به دوربین های مداربسته خود مانند یک نگهبان هوشیار اعتماد نمائید که به صورت 24 ساعته و بدون خستگی از محیط کار یا محل زندگی شما حراست می نماید. دوربین های مداربسته تجهیزات پایش و کنترل محیطی هستند و در قالب ها و تکنولوژی های متنوعی تولید و به بازار مصرف عرضه می شوند. این دوربین ها قابلیت بالایی در تهیه تصاویر آنلاین و عکس برداری از موارد مشکوک داشته و در محیط های حساس که امنیت آنها اهمیت زیادی دارد استفاده می شوند.

http://66toolkit.irبر اساس نحوه اتصال، دو نوع دوربین مداربسته بیسیم و کابلی وجود دارند. دوربین های کابلی در سیستم های خانگی و پیشرفته مبتنی بر کابل کواکسیال و کابل شبکه مورد استفاده قرار می‌گیرند. از دوربین های وایرلس تنها در سیستم های کوچک بدون سیم مبتنی بر شبکه بی سیم محلی استفاده می‌شود. دی وی ار ها دستگاه های مختص ضبط و کنترل کامل تصاویر دوربین مدار بسته آنالوگ و آنالوگ HD هستند. برای خرید بهترین نوع دوربین مداربسته و نصب آن، می توانید از نصاب دوربین مدار بسته در تهران، شیراز و سایر شهرهای دیگر، از طریق ثبت درخواست رایگان در سایت یا اپلیکیشن “خدمت از ما” کمک بگیرید. علت از کار افتادگی هارد دیسکهای دوربین مداربسته همچنین می تواند به عواملی مثل مشکل سیستم پاور تامین برق مربوط شود.

دوربین مداربسته دام برایتون مدل UVC65E97