آموزش نصب دوربین مدار بسته شبکه IP Camera و NVR عملی آموزش نصب دوربین مدار بسته و پخش فروش عمده دوربین مداربسته،دزدگیر و درب اتوماتیک نعیم پردازش

این قابلیت الکترونیکی به صورت خودکار عمل کرده و تصویر را 180 درجه می چرخاند تا تصویر افراد وارونه نشود. سرعت چرخش دوربین های PTZ با یکدیگر متفاوت است و معمولا حداکثر سرعت چرخش بر اساس میزان درجه چرخش در هر ثانیه بیش از یک دور کامل می چرخد. این گروه در سال 1992 با هدف ضبط تصاویر دیجیتال روی CD تشکیل شد و نتیجه کار آنها اختراع فرمت MPEG-1 بود. در سال 1995 قالب MPEG-2 تدوین شد و مورد استقبال و استفاده زیادی در شبکه های ماهواره ای و… حسگرهای سیاه و سفید و یا رنگی برای تولید تصویر شفاف و بدون نویز طراحی می شوند که در طی شبانه روز با تغییرات سطح روشنایی سازگار شوند. نتیجه چنین طراحی هایی ساخت دوربین های ICCD – CMOS – CCD و مادون قرمز حرارتی است.

سیستم های AHD

همچنین شما می توانید ویدیو های جدید و آموزشی ایران سکوریتی که عمدتا به صورت رایگان تولید و عرضه می شود را در فضاهایی مانند اینستاگرام و یوتیوب مشاهده کنید. با استخدام در اداره راهنمایی و رانندگی به نصب انواع دوربین ها در این اداره بپردازید. در صورتیکه سئوالی درارتباط با نحوه برگزاری دوره و یا زمینه های دیگر دارید که در لیست سئوالات متداول ارائه نشده است با ما تماس بگیرید. برای شرکت در این دوره نیاز به گذراندن دوره خاصی نیست و فن آموز پس از دریافت مشاوره و در صورت نیاز به کسب اطلاعات در زمینه برق و الکترونیک راهنمایی کامل را دریافت خواهد کرد. با افزایش آگاهی مردم نسب به دوربین های امنیتی، میزان تقاضا برای این کالا نیز سیل صعودی داشته است. افراد ترجیح می دهند با صرف هزینه ای از اموال و دارایی های خود که با زحمت به دست آورده اند، همچنین عزیزان خود محافظت کنند.

اتصال دوربین مداربسته از طریق اینترنت به شما کمک می‌کند تا تصاویر مدنظر را از دوربین مداربسته به موبایل، تبلت، کامپیوتر یا حتی لپ تاپ خود انتقال دهید. یکی از امکاناتی که بسیاری از افراد را برای نصب دوربین مداربسته ترغیب می‌کند هم همین اتصال به دوربین مداربسته از طریق اینترنت است. شما می‌توانید هنگام مسافرت، تعطیلات و از هر جای دنیا، در باغ باشید یا خانه، بر روی محل کار خود نظارت داشته باشید. در آخرین بخش این آموزش نصب دوربین مدار بسته به انتقال بیسیم دوربین های مدار بسته می پردازیم.

پس از انجام مراحل فوق اقدام به نصب نرم افزارهای نظارتی مدیریت تصاویر که معمولا توسط شرکت ها به کاربران خود ارائه می شوند می پردازیم. در سیستم نظارتی تحت شبکه معمولا از دو روش برای ذخیره تصاویر استفاده می شود. یکی از آنها استفاده از دستگاه NVR است که برای ضبط و بازبینی تصاویر دوربین تحت شبکه طراحی شده است. پس از نصب کامل دوربین ها و کابل کشی ، نوبت به تنظیم دوربین ها مانند زاویه دید ، شفافیت دوربین و تنظیم فوکوس تنظیمات ضبط دوربین ها برای دستگاه DVR و NVR می رسد. بعد از انجام سیم کشی نوبت به اتصال کانکتور ها به دوربین و DVR رسیده است.

از این دستگاه برای اتصال دوربین های IP یا تحت شبکه استفاده می‌شود. تفاوت NVR نسبت به UVR، علاوه بر افزایش کیفیت و پشتیبانی از رزولوشن‌های arya-cctv.ir بالاتر، تفاوت در بستر کابل کشی است. دوربین تحت شبکه IP بزرگترین پیشرفت تکنولوژی از زمان پیدایش دوربین‌های مداربسته محسوب می‌شود.

آموزش نصب دوربین مداربسته آنالوگ

برای نصب دوربین آی پی به تنظیم دقیق محل قرارگیری دوربین‌ها، کابل شبکه، سوئیچ‌های شبکه و تجهیزات دیگری نیاز است. برای اینکه بتوانید خروجی فایل های ضبط شده ی دوربین مدار بسته یونی ویو را بر روی فلش یا هارددیسک ذخیره کنید، ابتدا می بایست در صفحه اصلی دستگاه کلیک راست کرده و گزینه ی Menu را انتخاب کنید. برای انجام تنظیمات مربوط به فعال سازی ایمیل هشدار دوربین مداربسته از طریق منوی تحت وب دستگاه ابتدا به قسمت Setup رفته و از منوی سمت چپ گزینه Network را انتخاب کنید.

دوربین های مدار بسته را برای پایین آوردن هزینه های تعمیر و نگهداری در مکان های مناسب نصب کنید. دقت داشته باشید که دوربین در برابر بارش باران و برف در امان باشید، برای اینکار می توانید دوربین ها را عایق کنید. 3- با توجه به نقشه نوع دوربین مدار بسته و تعداد آن را انتخاب کنید. دوربین مداربسته متحرک یا PTZ دوربین هایی هستند که می‌توانید آن ها را در محورهای افقی و عمودی به صورت دستی یا اتوماتیک به حرکت درآورده یا روی تصویر زوم کنید.

  • ساختار کلی این دستگاه‌ها بر اساس دستگاه‌های ویدئو خانگی بوده است.
  • آموزش کاربردی و تخصصی مهندسی در قزوین آموزش “طراحی و نصب دوربین های مداربسته” ویژگی های دوره آموزشی مقدماتی و پیشرفته امکان جذب در پروژه های اج…
  • پس از وصل BNC خواهید توانست تصویر دوربین‌ها راببینید (البته اگر مراحل قبلی را به خوبی انجام داده باشید).
  • همین پایه‌ها باعث می‌شود که بتوان دوربین مداربسته را روی سقف یا روی دیوار آویزان کرد.
  • البته ممکن است برای پروژه های کوچک نصب دوربین مداربسته چندان ضرورتی نداشته باشد.
پس از گذراندن دوره مهارت و دریافت گواهینامه مهارت فنی و حرفه ای کارآموز می تواند جواز کسب دریافت کند. با دریافت گواهینامه ی مهارت فنی و حرفه ای و مراجعه به اتحادیه مربوطه جواز کسب دریافت کرده و به تاسیس مغازه تعمیر ، نصب ، سرویس و نگهداری اقدام کند. دانشجویان بعد از اتمام دوره و قبولی در امتحان کارت مهارت و مدرک فنی حرفه ای دریافت خواهند کرد. مهم ترین مرحله در یادگیری، به ویژه یادگیری مشاغل فنی، تمرین به صورت عملی ست.