چگونه عکس ها را از دستگاه اندرویدی خود به کامپیوتر ویندوزی خود منتقل کنید

راه اندازی OneDrive با نمونه تصاویر در تلفن Android.

OneDrive را در تلفن Android راه اندازی کنید.

اسکرین شات توسط لنس ویتنی/ZDNET

گزینه همگام سازی Google Photos در تلفن.

ممکن است در طول سال ها هزاران عکس از گوشی اندرویدی خود گرفته باشید. و اکنون می خواهید آنها را در رایانه خود کپی کنید تا آنها را ویرایش کنید یا فقط آنها را ایمن نگه دارید. مشکلی نیست. شما می توانید این کار را به چند روش مختلف انجام دهید.

  • می توانید دستگاه خود را از طریق کابل USB به رایانه شخصی خود وصل کنید و به عکس ها از تلفن خود دسترسی داشته باشید.
  • می توانید از برنامه Windows Photos برای وارد کردن عکس ها از تلفن خود استفاده کنید.
  • به‌طور پیش‌فرض، عکس‌های شما به‌طور خودکار در Google Photos ذخیره می‌شوند، که می‌توانید آن‌ها را در رایانه شخصی خود دانلود کنید.
  • اگر روی OneDrive ضربه بزنید، می توانید به طور خودکار عکس های جدید را از تلفن خود در پوشه OneDrive Pictures آپلود کنید.
  • و می توانید از برنامه Phone Link مایکروسافت برای انتقال عکس های خود استفاده کنید.
نمونه عکس در اپلیکیشن Phone Link.

پس از همگام سازی عکس ها، پوشه OneDrive را در رایانه خود باز کنید و باید همه عکس ها را ببینید.

عکس‌ها را با Google Photos همگام‌سازی کنید.

اسکرین شات توسط لنس ویتنی/ZDNET

نمونه عکس روی کامپیوتر

اسکرین شات توسط لنس ویتنی/ZDNET

همچنین: نحوه انتقال عکس ها از آیفون به کامپیوتر ویندوزی

از برنامه Windows Photos استفاده کنید

نمونه تصاویر بیسبال در برنامه Windows Photos.

تلفن Android خود را انتخاب کنید و به برنامه اجازه دهید همه عکس‌ها را از دستگاه تولید کند. بر روی لینک کلیک کنید مقصد را تغییر دهید برای انتخاب یک پوشه متفاوت برای وارد کردن عکس ها. روی منوی کشویی برای کلیک کنید انتخاب کنید و گزینه برای را انتخاب کنید همه موارد. کادر را علامت بزنید موارد اصلی را پس از وارد کردن حذف کنید برای حذف عکس ها از گوشی وقتی آماده شد، روی وارد كردن دکمه.

اسکرین شات از تنظیمات برگزیده USB در اندروید.

مرور و وارد شوید وب سایت Google Photos در کامپیوتر شما. در آنجا باید عکس های همگام سازی شده از تلفن اندرویدی خود را مشاهده کنید. حال فرض می کنیم می خواهید تمام عکس ها را در رایانه شخصی خود دانلود کنید. اولین عکس را انتخاب کنید، کلید Shift را نگه دارید و سپس آخرین عکس را انتخاب کنید. روی نماد سه نقطه در بالا سمت راست کلیک کرده و Download را انتخاب کنید. عکس های شما در پوشه دانلود پیش فرض شما به عنوان یک فایل ZIP ذخیره می شوند.

همچنین: چرا Google Photos تمام فضای ذخیره‌سازی آنلاین من را می‌دزدد؟ [Ask ZDNET]

از Microsoft OneDrive استفاده کنید

همچنین: چگونه OneDrive را تحت کنترل درآورم؟ [Ask ZDNET]

از Phone Link مایکروسافت استفاده کنید

عکس ها را از گوشی به برنامه Windows Photos وارد کنید.

اسکرین شات توسط لنس ویتنی/ZDNET

دانلود نمونه عکس ها به کامپیوتر برای وارد کردن.

اسکرین شات توسط لنس ویتنی/ZDNET

دسترسی به عکس ها در برنامه Phone Link.

اسکرین شات توسط لنس ویتنی/ZDNET


منبع: https://www.zdnet.com/article/how-to-transfer-photos-from-your-android-device-to-your-windows-pc/#ftag=RSSbaffb68

هر روش در ویندوز 10 و ویندوز 11 یکسان عمل می کند. اجازه دهید هر کدام را مرور کنیم.

گزینه دیگر استفاده از Phone Link مایکروسافت است که به شما امکان می دهد عکس ها و سایر موارد را از یک تلفن اندرویدی مشاهده و بازیابی کنید. اولین قدم شما پیوند و همگام سازی تلفن اندرویدی خود با ویندوز است. پس از اینکه تلفن شما متصل شد، گزینه Photos را در برنامه Phone Link در رایانه شخصی ویندوز خود انتخاب کنید. سپس تمام عکس ها را از گوشی خود خواهید دید. روی عکسی که می خواهید دانلود کنید کلیک راست کرده و انتخاب کنید ذخیره به عنوان. نقطه ضعف Phone Link این است که هیچ راهی برای انتخاب و بارگیری چندین عکس در رایانه شخصی خود در یک عکس وجود ندارد. بنابراین این ابزار بیشتر برای دانلود فقط چند عکس در یک زمان مفید است.

کشیدن و رها کردن عکس ها

از USB برای انتقال فایل استفاده کنید.

اسکرین شات توسط لنس ویتنی/ZDNET

همچنین: 200+ بهترین معاملات «فروش دسترسی زودهنگام آمازون پرایم».

گوشی خود را به رایانه شخصی خود وصل کنید

ساده ترین راه برای انتقال عکس های خود این است که آنها را مستقیماً از تلفن خود کپی کنید. برای انجام این کار، گوشی خود را به پورت USB رایانه شخصی خود وصل کنید. در تلفن، انگشت خود را از بالای صفحه به پایین بکشید تا گزینه ای برای اتصال USB خود را ببینید. ممکن است به شما بگوید که در حال حاضر دستگاه شما را از طریق USB شارژ می کند. روی آن تنظیم ضربه بزنید و آن را به انتقال فایل تغییر دهید.

همچنین می توانید با استفاده از برنامه Windows Photos عکس ها را از تلفن همراه خود وارد کنید. برنامه را روی رایانه شخصی خود باز کنید. روی دکمه Import کلیک کنید و گزینه for را انتخاب کنید از یک دستگاه متصل.

کپی عکس ها از گوشی به کامپیوتر

اسکرین شات توسط لنس ویتنی/ZDNET

دانلود عکس از Google Photos.

اسکرین شات توسط لنس ویتنی/ZDNET شخصی که از تلفن اندرویدی استفاده می کند.

MS_studio/Shutterstock

اگر قبلاً از Microsoft OneDrive در ویندوز استفاده می کنید، در اینجا یک گزینه مفید وجود دارد. نصب برنامه OneDrive اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، در تلفن Android خود. برنامه را باز کنید و با حساب مایکروسافت خود وارد شوید. روی نماد Photos در پایین ضربه بزنید. روی گزینه برای ضربه بزنید آپلود دوربین و روی روشن کن دکمه. سپس سوئیچ را بچرخانید آپلود دوربین.

در مرحله بعد، File Explorer را در رایانه شخصی ویندوز خود باز کنید و به دستگاه Android خود بروید. از طریق پوشه Internal Storage یا Internal Shared Storage به زیرپوشه DCIM رفته و سپس پوشه Camera را باز کنید. شما باید تمام عکس های گوشی را اینجا ببینید. پنجره دیگری را در File Explorer به یک پوشه محلی در رایانه شخصی خود باز کنید. سپس می‌توانید عکس‌ها را کپی و جای‌گذاری کنید یا آن‌ها را از گوشی خود به رایانه خود بکشید و رها کنید.

همچنین: اپلیکیشن Windows 11 Photos به روز شده مایکروسافت، تهیه نسخه پشتیبان از تصاویر را آسان تر می کند

از Google Photos استفاده کنید

ابتدا مطمئن شوید که از عکس‌های گوشی شما پشتیبان‌گیری شده و با Google Photos همگام‌سازی می‌شوند. برنامه Photos را باز کنید. روی نماد نمایه خود ضربه بزنید و انتخاب کنید تنظیمات عکس ها. انتخاب کنید پشتیبان گیری و همگام سازی و تأیید کنید که سوئیچ برای روشن است پشتیبان گیری و همگام سازی. همچنین، مطمئن شوید که فضای کافی در فضای ذخیره‌سازی ابری Google خود برای قرار دادن همه عکس‌هایتان دارید. همچنین می توانید اندازه آپلود را تغییر دهید تا عکس های خود را در قالب فشرده آپلود کنید تا فضا ذخیره شود.

نمونه Google Photos در شرف بارگیری است.