همه چیزهایی که در Samsung Galaxy Unpacked اعلام شد: Galaxy Z Fold 4، Z Flip 4، Watch 5 Pro، Buds 2 Pro

buds2-pro
تصویر: سامسونگ

به نظر می‌رسد تغییرات امسال در گوشی‌ها حول به‌روزرسانی‌های کوچک طراحی و به‌روزرسانی دوربین‌ها، با تجربه نرم‌افزاری بهبودیافته در Z Fold 4 باشد. خواهیم دید که تا سال 2022 و تا سال 2023 برترین گوشی هوشمند تاشو سامسونگ باقی خواهد ماند. امیدواریم یک رقیب، خواه موتورولا یا شخص دیگری باشد، بتواند کمی بر سامسونگ فشار بیاورد تا به کاهش قیمت ورودی گوشی های هوشمند تاشو کمک کند.

ویژگی‌هایی مانند حذف نویز فعال و حالت محیط یا تمام نویز پس‌زمینه را مسدود می‌کنند، بنابراین شما فقط آنچه را که از تلفنتان به هدفون‌های هدفون پخش می‌شود می‌شنوید، یا به اندازه کافی نویز محیط را که از اعلان‌های بالای سر یا ترافیک اطراف در حین رفت‌وآمد مطلع هستید، وارد می‌کند. به ترتیب کار کند.

Watch 5 Pro بدون شک بزرگترین به روز رسانی از کل معرفی است، با ویژگی هایی که آن را در برابر گارمین رده بالاتر و ساعت های هوشمند مشابه برای علاقه مندان به فضای باز قرار می دهد.

در کنار Z Fold 4، سامسونگ Z Flip 4 با قیمت 999 دلار را معرفی کرد. خط تولید Flip، همانطور که از نامش پیداست، به صورت عمودی باز می شود، مانند یک تلفن تاشو قدیمی. اما به جای نمایش یک صفحه نمایش کوچک در بالا و یک صفحه شماره فیزیکی در پایین، یک صفحه نمایش 6.7 اینچی ارتفاع دستگاه را اشغال می کند. هنگامی که بسته است، یک صفحه نمایش پوششی 1.9 اینچی در جلوی گوشی برای کارهایی مانند دیدن تماس های دریافتی یا پاسخ دادن به پیامک وجود دارد.

دو دوربین پشتی وجود دارد: یکی 12 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین 12 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض. دوربین جلو یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی است. گزینه های رنگی از Bora Purple، Graphite، Pink Gold و Blue تا مجموعه ای از رنگ های سفارشی Edition برای ایجاد یک ترکیب منحصر به فرد از خودتان متغیر است. برای جلو و پشت دستگاه می‌توانید رنگ‌های زرد، سفید، دریایی، خاکی و قرمز را انتخاب کنید و سپس قاب را در رنگ‌های نقره‌ای، مشکی یا طلایی دریافت کنید.

خب! حالا شما مالک آن هستید؛ در مجموع پنج محصول جدید دو گوشی جدید، دو ساعت جدید و یک جفت هدفون بی‌سیم – همه اینها مطمئناً هر طرفدار سامسونگ را خوشحال می‌کند. با این حال، ناامید کننده است که سامسونگ متوجه نشده است که چگونه قیمت گوشی های تاشو خود را به زیر قیمت اولیه 1000 دلاری Flip و 1800 دلاری Fold کاهش دهد.

سرانجام، سامسونگ یک جفت هدفون کاملا بی سیم جدید را معرفی کرد. گلکسی بادز 2 پرو 229 دلاری دارای طراحی کوچکتر اصلاح شده است اما ویژگی های کلیدی هدفون های بی سیم ممتاز را حفظ کرده است.

Watch 5 دارای دو اندازه مختلف (40 و 44 میلی متر) است، در حالی که Watch5 Pro فقط با صفحه نمایش 1.4 اینچی عرضه می شود. عمر باتری پرو باید به لطف باتری 590 میلی آمپر ساعتی افزایش چشمگیری داشته باشد.

هر دو مدل در حال حاضر برای پیش خرید در دسترس هستند. Watch 5 از 279 دلار برای مدل بلوتوث یا 329 دلار برای نسخه LTE شروع می شود. Watch 5 Pro 449 دلار برای بلوتوث یا 499 دلار برای مدل LTE است. اگر قبل از 26 آگوست پیش‌سفارش دهید، شارژر بی‌سیم Duo، تا 125 دلار تخفیف با معامله واجد شرایط و 50 دلار دریافت خواهید کرد. Samsung.com اعتبار.

در مورد ابزارهای پوشیدنی، سامسونگ دو ساعت هوشمند جدید را معرفی کرد: گلکسی واچ 5 و واچ 5 پرو. هر دو مدل دارای سنسور BioActive سامسونگ هستند که دارای سنسور دما است که دمای پوست شما را کنترل می کند و اطلاعات را در Samsung Health ثبت می کند.

علاوه بر این، Watch 5 و Watch 5 Pro خواب شما را کنترل می‌کنند، خروپف شما و سطح اکسیژن خون را کنترل می‌کنند و سپس بر اساس نتایج کلی راهنمایی می‌کنند.

z-fold-4
تصویر: سامسونگ

در این میان، با توجه به رویداد امروز سامسونگ گلکسی Unpacked و اطلاعیه های آن تحت تاثیر قرار گرفته یا ناامید شده اید؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/samsung-galaxy-unpacked-galaxy-z-fold-4-z-flip-4-watch-5-pro-and-everything-else-announced/#ftag=RSSbaffb68 z-flip-4

تصویر: سامسونگ

آخرین رویداد Galaxy Unpacked سامسونگ روز چهارشنبه برگزار شد. این شرکت طی یک اعلامیه از پیش ضبط شده چندین محصول جدید را معرفی کرد – محصولاتی مانند گلکسی Z Fold 4 جدید، Galaxy Z Flip 4، Galaxy Watch 5 و Watch 5 Pro و هدفون های بی سیم Buds 2 Pro.

هر دو ساعت واچ 5 و واچ 5 پرو با کریستال یاقوت کبود پوشانده شده اند که به دوام آنها می افزاید.

محصولات جدید هم اکنون برای پیش‌سفارش در دسترس هستند، در دسترس بودن در فروشگاه شروع شده و ارسال‌ها در تاریخ 26 آگوست ارسال می‌شود. در زیر به سرعت تغییرات سامسونگ را در جدیدترین گوشی‌های هوشمند تاشو، ساعت هوشمند پوشیدنی و هدفون‌های بی‌سیم توضیح خواهم داد. .

Z Flip 4 از پردازنده Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1 استفاده می کند، دارای 8 گیگابایت حافظه، باتری 3700 میلی آمپر ساعتی و 128 گیگابایت، 256 گیگابایت یا 512 گیگابایت حافظه داخلی است.

وقتی گلکسی زد فلیپ 4 را بین 10 تا 25 آگوست پیش‌سفارش می‌کنید، «ارتقای حافظه رایگان» را دریافت می‌کنید که فضای ذخیره‌سازی را دو برابر می‌کند، تا 900 دلار تخفیف به همراه یک قاب حلقه سیلیکونی یا قاب بند. .

Z Fold 4 در رنگ های جدید نیز عرضه می شود. می‌توانید از رنگ‌های خاکستری، فانتوم مشکی، بژ و یک Samsung.com انحصاری بورگوندی را انتخاب کنید. پیش‌سفارش‌های Z Fold 4 از 10 آگوست آغاز می‌شود و در 26 آگوست در فروشگاه در دسترس خواهد بود. اگر Z Fold 4 را پیش‌سفارش کنید، تا 1000 دلار تخفیف دریافت خواهید کرد با یک معامله واجد شرایط، یک “ارتقای حافظه رایگان، یک جلد قاب ایستاده و قلم و یک اعتبار 100 دلاری سامسونگ.

در روزها و هفته‌های آتی، پوشش‌های بیشتری از جمله برداشت‌های اولیه عملی و بررسی‌های عمیق از دستگاه‌های جدید خواهیم داشت. مطمئن شوید که به بررسی مجدد ادامه دهید.

Buds 2 Pro در رنگ های گرافیتی، سفید و بنفش بورا عرضه می شود. اگر هدفون های جدید سامسونگ را پیش خرید کنید، یک شارژر بی سیم تا 75 دلار با یک معامله واجد شرایط و 30 دلار دریافت خواهید کرد. Samsung.com اعتبار.

خط پایین

سامسونگ از گوشی گلکسی زد فولد 4 با قیمت 1799 دلار رونمایی کرد، گوشی پرچمدار خود که مانند یک کتاب باز می شود و صفحه نمایش 7.6 اینچی را نشان می دهد. در حالت بسته، صفحه نمایش پوششی دارای صفحه نمایش 6.2 اینچی است. یک آرایه دوربین سه‌گانه در پشت با لنزهایی مشابه آنچه که سامسونگ در گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس استفاده کرده بود، با دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض، 50 مگاپیکسلی واید و 10 مگاپیکسلی تله فوتو وجود دارد.

ساعت 5
تصویر: سامسونگ

در داخل گلکسی زد فولد 4، جدیدترین پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8+ نسل 1، 12 گیگابایت حافظه، باتری 4400 میلی آمپر ساعتی و فضای ذخیره سازی با 256 گیگابایت شروع می شود که تا 1 ترابایت دو برابر می شود.