نحوه فیس تایم در اندروید

برای مدت طولانی، کاربران اندروید از برنامه‌ها و سرویس‌های پررونق اپل، از جمله iMessage و FaceTime کنار گذاشته شده‌اند. در حالی که رفع مشکل اولی فرآیندی را طی می‌کند و پیامک‌های شما از دستگاه‌های اندرویدی در آینده قابل پیش‌بینی همچنان سبز باقی می‌مانند، اپل در مورد پلتفرم تماس ویدیویی خود کمی بازتر عمل کرده است.

در حالی که کاربران اندروید هنوز نمی توانند تماس FaceTime را شروع کنند یا برنامه اختصاصی را دانلود کنند، کاربران اپل اکنون می توانند پیوند دعوت را برای دوستان اندرویدی خود ارسال کنند تا در یک تماس ویدیویی مانند نحوه کار لینک های زوم عمل کنند. در اینجا یک تفکیک از نحوه انجام آن است.

اگر دستگاه اپل دارید، می‌توانید پیوند FaceTime را برای بیش از یک نفر ارسال کنید و چندین کاربر می‌توانند به آن ملحق شوند.


منبع: https://www.zdnet.com/article/how-to-facetime-on-android/#ftag=RSSbaffb68Apple FaceTime با چندین نفر در تلفن

تصویر: اپل
پذیرش FaceTime هنگامی که یک کاربر Android وارد پیوند می شود

به عنوان گیرنده: در مد کلاسیک اپل، نمی‌توانید از تجربه کامل FaceTime از دستگاه Android استفاده کنید. برخلاف کاربران اپل، نمی‌توانید از استیکر یا فیلتر Memoji استفاده کنید تا کمی رنگ و پاپ بیشتری به تماس خود بدهید. همچنین نمی توانید با استفاده از دکمه اسکرین شات FaceTime مانند آیفون عکس بگیرید. با این حال، می توانید به صورت دستی از صفحه نمایش عکس بگیرید. و بر خلاف دستگاه اپل، کاربر دیگر از گرفتن عکس مطلع نخواهد شد. از این اطلاعات عاقلانه استفاده کنید.

دیدگاه میزبان فیس تایم.

اسکرین شات توسط کریستینا داربی/ZDNET

همچنین: iOS 16 منتشر شد: نحوه نصب آخرین به روز رسانی نرم افزار

به عنوان فرستنده/میزبان: به برنامه FaceTime در iPhone، iPad یا Mac خود بروید و گزینه “Create Link” را در گوشه بالا سمت چپ انتخاب کنید. سپس یک پیوند منحصربه‌فرد به شما داده می‌شود تا آن را به مخاطبی توزیع کنید – بدون توجه به مارک تلفن آنها. همچنین می‌توانید برای لمس رسمی یا شخصی، نامی را به پیوند اضافه کنید.

به عنوان گیرنده: کاربران اندروید، نوبت شماست. تنها چیزی که برای پیوستن به FaceTime لازم است، پیوند تماس و اتصال Wi-Fi یا اینترنت پایدار است. برای عضویت کافیست روی لینک و سپس دکمه سبز رنگ Join کلیک کنید. اگر همه چیز خوب پیش برود، صورت شما در یک کادر کوچک در گوشه پایین سمت راست ظاهر می شود. اگر میزبان تماس هنوز به آن ملحق نشده باشد، صفحه اطراف سیاه می‌ماند و اعلان «در انتظار پیوستن دیگران» در بالا وجود دارد.

بیشتر: این دستگاه ادعا می کند که بزرگترین مشکل کار از راه دور همه را حل می کند

نحوه تنظیم و دریافت تماس FaceTime

متأسفانه FaceTime در فروشگاه Google Play در دسترس نیست. با این حال، برنامه های جایگزین مانند Google Meet وجود دارد که تجربه تماس حضوری مشابهی را در دستگاه های تلفن همراه ارائه می دهد.

آیا می توانم پیوند FaceTime را برای بیش از یک نفر ارسال کنم؟

لینک FaceTime در گوشی سامسونگ

اسکرین شات توسط کریستینا داربی/ZDNET

همچنین: نحوه ضبط تماس تلفنی در گوشی اندرویدی

Memoji در FaceTime

در حالی که سابرینا اورتیز از ZDNET می‌توانست به عنوان ربات جدید مورد علاقه خود – آمازون Astro – بازی کند، من نمی‌توانستم این کار را از دستگاه اندرویدم انجام دهم.

اسکرین شات توسط کریستینا داربی/ZDNET

سوالات متداول

آیا تلفن های اندرویدی می توانند تماس FaceTime را آغاز کنند؟

به عنوان فرستنده/میزبان: پس از ارسال لینک، اپل به طور خودکار پیامی را به گیرنده ارسال می کند و از کاربر می خواهد به FaceTime شما بپیوندد. هنگامی که مهمان شما روی دعوت نامه کلیک کرد، از شما خواسته می شود که با کلیک بر روی علامت چک یا X مطابق با آن، درخواست ورود او را بپذیرید یا رد کنید. حتماً برنامه را مرتب بررسی کنید تا مهمان خود را معلق نگذارید.

از آنجایی که FaceTime یک سرویس متعلق به اپل است، خیر. کاربران اندروید فقط می‌توانند به تماس‌های FaceTime که توسط کاربران اپل میزبانی می‌شوند، بپیوندند.

آیا برنامه FaceTime برای اندروید وجود دارد؟

به عنوان گیرنده: هنگامی که متحد اپل شما یک دعوت نامه FaceTime برای شما ارسال کرد، روی پیوند از برنامه پیام های خود کلیک کنید و مرورگر اینترنت شما یک پنجره جدید باز می کند. سپس، اگر قبلاً این کار را نکرده اید، به مرورگر خود اجازه دسترسی به دوربین و میکروفون خود را بدهید. پس از بارگیری پیوند، از شما خواسته می شود نام خود را قبل از پیوستن به تماس وارد کنید. وقتی تنظیم شدید روی «ادامه» ضربه بزنید.

تماس FaceTime باید ابتدا توسط یک کاربر اپل آغاز شود. در اینجا حداقل الزامات برای دستگاه های پشتیبانی شده وجود دارد:

همچنین: نحوه ضبط تماس تلفنی در آیفون

به عنوان فرستنده/میزبان: از اینجا، شما آزاد هستید که از FaceTime در آیفون خود همانطور که معمولاً استفاده می کنید استفاده کنید. می‌توانید یک برچسب یا فیلتر Memoji اضافه کنید، از داخل برنامه اسکرین شات بگیرید و هر طور که می‌خواهید چت کنید. اگرچه عملکرد برای کاربران اندروید محدودتر است. بیشتر در مورد آن بعدا. وقتی تماس را تمام کردید، مثل همیشه تلفن را قطع کنید.