تنها یک سوم از دانشجویان آموزش عالی گزارش می دهند که یک تجربه عالی در دانشگاه دارند

2. دانش‌آموزان از درخواست تا فارغ‌التحصیلی از حمایت همه‌جانبه می‌خواهند. دانش‌آموزان همچنین گزارش می‌دهند که برای ارتباط با همسالان خود به منابع رفاه بیشتری (36%) و رویدادها و فعالیت‌های حضوری (54%) نیاز دارند. دانش‌آموزان در سراسر جهان می‌گویند که رویدادهای اجتماعی، بیش از کلاس‌ها، به آنها کمک می‌کند تا احساس کنند بخشی از دانشگاه هستند. دانشجویانی که تجربه دانشگاهی خوبی دارند بیشتر از دانشجویانی که تجربه ضعیفی داشتند (78% در مقابل 23%) از حمایت مورد نیاز برای موفقیت تحصیلی برخوردار بودند.

10. موفقیت تحصیلی به عنوان یک ارزش اصلی دانشگاه در نظر گرفته می شود. تنوع، برابری و شمول از یک شعار فراتر رفته و در زندگی نهادی روزانه گنجانده شده است. تقریباً از هر پنج مؤسسه (17 درصد) یک مؤسسه گفتند که قصد دارند یک افسر ارشد تنوع یا معادل آن را استخدام کنند. برخی از دانشگاه‌ها نیز از نمایندگان دانشجویان برای جمع‌آوری بازخورد از همتایان خود در مورد چگونگی بهبود تلاش‌های گنجاندن دانشگاه استفاده می‌کنند.

دانشگاه ها در حال برآورده شدن هستند اما در برخی تجربیات بیش از حد نمایه می شوند

انتظارات دانش آموزان با اولویت های کارکنان مطابقت دارد.

3. دانش آموزان می خواهند برای آینده کاری آماده باشند. نزدیک به نیمی (47٪) از دانشجویان گزارش دادند که موسسه خود را برای آینده شغلی انتخاب کرده اند، اما تنها 11٪ احساس می کردند که برای کار بسیار آماده هستند. دانشجویانی که احساس آمادگی خوبی می کنند، چهار برابر بیشتر احتمال دارد که یک تجربه عالی در دانشگاه داشته باشند. علاوه بر این، نزدیک به نیمی از دانشجویان مورد بررسی (49٪) قصد دارند پس از فارغ التحصیلی از طریق یک موسسه آموزش عالی به یادگیری ادامه دهند.

7. تقاضا برای منابع رفاهی افزایش می یابد. در حالی که 34 درصد از دانش‌آموزان در سال 2021 خواهان کمک بیشتر برای مدیریت تعادل بین کار و زندگی خود بودند، 40 درصد نیز در نظرسنجی امسال همین احساس را داشتند.

دانش آموزان راهنمایی شغلی را به عنوان بخشی از برنامه درسی یادگیری مادام العمر می خواهند

موقعیت و آینده شغلی دانش آموزان را جذب می کند

8. عوامل خدماتی و اجتماعی باعث ایجاد تجربیات عالی می شوند. هنگامی که از دانشجویان پرسیده شد که دانشجویان از چه ارزش‌هایی انتظار دارند که دانشگاهشان حفظ کند، تقریباً یک سوم (32%) گفتند برتری علمی، اما رفاه (26%)، تنوع و شمول (26%) و اعتماد (24%) همگی اغلب نام‌گذاری شدند.

picture6-overindex.png

4.دانش آموزانی که احساس قطع ارتباط می کنند، به دنبال فرصت های سازماندهی شده تری برای معاشرت هستند. این گزارش خاطرنشان می‌کند که در نهایت، ایجاد پایه‌ای از تعلق به دانشجویان به وضوح زمان آنها را در دانشگاه بهتر می‌کند. دانش‌آموزانی که احساس می‌کردند به آنها تعلق دارند، سه برابر بیشتر احتمال داشت که تجربه‌ای عالی داشته باشند. و یک تجربه عالی می تواند به یک حلقه بازخورد مثبت منجر شود. از بین دانش‌آموزانی که به احتمال زیاد مؤسسه خود را توصیه می‌کنند، 74 درصد تجربه خوبی داشتند، 99 درصد به دانشجو بودن خود افتخار می‌کردند و 73 درصد تجربه پذیرش عالی داشتند.

تنها یک سوم از دانش آموزان گزارش می دهند که تجربه دانشگاهی عالی دارند، این مطابق با سال 2022 گزارش مشتری متصل از جانب نیروی فروشبا برجسته کردن بینش در مورد روند آموزش عالی جهانی از بیش از 2600 دانشجو و کارمند. ویرایش سوم این گزارش احساس جدیدی از فوریت را در بهبود احساس دانش‌آموزان در مورد تجربه خود نشان می‌دهد. در اینجا خلاصه اجرایی گزارش و چهار یافته کلیدی در سطح بالا آمده است:

picture9-academic-success.png

picture2-rank-of-what-matters.png

دانش آموزان برای مدیریت مدارس در کار و زندگی کمک می خواهند.

1. تعلق، اساس موفقیت است. دانشجویان روشن می کنند که تجربه موسساتی آنها به شدت به چند هفته اول حضور در دانشگاه بستگی دارد. دانشجویانی که تجربه پذیرش عالی دارند، 35 برابر بیشتر احتمال دارد که یک تجربه کلی عالی در دانشگاه داشته باشند. ارائه حمایت همه‌جانبه و اطلاع‌رسانی اینکه چگونه مدرک آنها به محض ورود دانش‌آموزان نتیجه می‌دهد می‌تواند به دانش‌آموزان کمک کند که احساس کنند به آنها تعلق دارند و تجربه کلی خود را بهبود بخشند.

4. انعطاف پذیری و تنوع مهم است. دانش‌آموزانی که تجربه خوبی دارند، دسترسی آنلاین آسان به داده‌ها و منابع را گزارش کرده‌اند (۸۶٪ تجربه عالی در مقابل ۴۹٪ تجربه ضعیف)، خدمات در دسترس از طریق تلفن همراه (۸۲٪ در مقابل ۶۱٪)، تجربیات دیجیتال مثبت (۸۱٪ در مقابل ۳۶٪) ٪، دسترسی به پلتفرم های اشتراک گذاری (۸۰٪ در مقابل ۵۷٪)، و تجربیات شخصی سازی شده متناسب با نیازهای آنها (۶۰٪ در مقابل ۱۱٪). بیش از نیمی (57٪) از کارکنان پیش بینی می کنند که یادگیری انعطاف پذیر در آینده نزدیک افزایش خواهد یافت. علاوه بر انعطاف پذیری، دانشجویان تنوع و شمول را در بین سه ارزش برتر دانشگاه ها برای حفظ (26%) رتبه بندی می کنند. علاوه بر این، تقریباً از هر پنج مؤسسه (17 درصد) یک مؤسسه گفتند که قصد دارند یک افسر ارشد تنوع یا معادل آن را استخدام کنند.

موفقیت تحصیلی به عنوان یک ارزش اصلی دانشگاه در نظر گرفته می شود.

ارتباطات و تعلق با تجربیات عالی همراه است

picture1-belonging.png

ورود به سیستم نقش کلیدی در تجربه کلی دانش آموز ایفا می کند.

6. مؤسسات آموزش عالی مهم ترین نیازهای دانشجویی را برآورده می کنند، اما نسبت به سایر خدمات بیش از حد شاخص هستند. دانشجویان خواهان ارتباطات شغلی بیشتری از دانشگاه خود هستند: 40 درصد از دانشجویان می گویند که برای ایجاد حرفه خود به دانشگاه هایشان نیاز دارند تا کارگاه های ویژه شغلی را ارائه دهند. آنها همچنین خواهان پیوندهای قوی تر با دنیای شرکت ها بودند. پنجاه و هفت درصد از دانشجویان گفتند که دانشگاه آنها آنها را “بسیار ضعیف”، “کم” یا فقط “متوسط” برای دنیای کار آماده کرده است.

2. ورود به سیستم نقش کلیدی در تجربه کلی دانش آموز ایفا می کند. چگونه موسسات می توانند حس تعلق را برای دانش آموزان بهبود بخشند؟ نتایج نظرسنجی نشان می‌دهد که دانشجویانی که تجربه پذیرش عالی دارند، 35 برابر بیشتر احتمال دارد که یک تجربه عالی در دانشگاه داشته باشند، و 63 درصد از دانشجویانی که پذیرش عالی دارند، احساس ارتباط بیشتری با موسسه خود می‌کنند. در ایالات متحده، 44٪ از دانش آموزان گزارش می دهند که تجربه بسیار خوبی از ورود به هواپیما دارند، و دانشجویان استرالیایی (41٪) نیز می توانند همین را بیان کنند.

9. ارتباط و سفر دانشجویی باعث ایجاد یک تجربه عالی در دانشگاه می شود. این نظرسنجی نشان داد که تقریباً نیمی (47 درصد) از دانشجویان ثبت‌نام می‌گویند «چشم‌انداز شغلی آینده» برای تصمیم‌گیری در مورد دانشگاهی که می‌خواهند در آن شرکت کنند، کلیدی است و آن را به عنوان عامل تأثیرگذار شماره یک تبدیل می‌کند.

گزارش وضعیت دانشجوی مرتبط با این توصیه به پایان می‌رسد که مؤسسات می‌توانند با اولویت دادن به تجربه ورود، گسترش خدمات پشتیبانی و شغلی، و ارائه منابعی که دانشجویان حتی پس از فارغ‌التحصیلی می‌توانند به آنها دسترسی داشته باشند، بهتر به این نیازها پاسخ دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گزارش می توانید مراجعه کنید اینجا.


منبع: https://www.zdnet.com/article/only-a-third-of-higher-education-students-report-having-a-great-university-experience/#ftag=RSSbaffb68 picture8-aligned-priorities.png

picture9-alumni-engagement.png

گروهی از دانشجویان با لپ تاپ

گتی ایماژ/iStockphoto

5. دانش آموزان برای مدیریت مدرسه در کار و زندگی کمک می خواهند. اکثر دانشگاه ها در حال حاضر به این نقطه رسیده اند، زیرا 69٪ از دانشجویان از خدمات و پشتیبانی دانشجویی در موسسه خود راضی هستند.

یادگیری انعطاف پذیر به عنوان آینده آموزش عالی دیده می شود.

3. موقعیت و آینده شغلی دانش آموزان را جذب می کند. هنگام تصمیم گیری در مورد محل ثبت نام، 56٪ از دانش آموزان مکان را به عنوان یک عامل مهم انتخاب کردند، با چشم اندازهای آینده شغلی (47٪)، تمرکز تحصیلی (36٪) و زندگی اجتماعی (31٪) در پشت سر قرار داشتند.

همچنین: چگونه می توان به سؤال مصاحبه «درباره خودت بگو» پاسخ کامل داد

10 غذای کلیدی

picture2-onboarding.png

picture11-flexiable-learning.png

picture4-students-want-help.png

1. ارتباط و تعلق همراه با تجربیات عالی است. وقتی از دانشجویان پرسیده شد که “به طور کلی، چقدر احساس می کنید به دانشگاه خود تعلق دارید؟” تنها 12 درصد با احساس تعلق کامل پاسخ دادند.

picture7-guidance.png

مشارکت فارغ التحصیلان ترکیبی می شود