معرفی بهترین برند های تولید کننده دوربین مداربسته دی ام اس | arya-cctv

برند پاناسونیک، در بخش دوربین های مداربسته تلاش کرده است با حذف دوربین های آنالوگ و تمرکز بیشتر بر روی دوربین های تحت شبکه، دوربین های قوی و با کیفیتی ارایه دهد. اما همین عامل هم باعث گرانی بیش از حد دوربین های پاناسونیک شده است. از این رو این برند نتواسته همچون بخش صوتی جایگاه خوبی در بازار دوربین مداربسته در ایران کسب کند. امیدواریم با توضیحات داده شده، توانسته باشیم به شما در انتخاب دوربین مداربسته ایرانی کمک کرده باشیم.

تا از بهترین برندهای دوربین مداربسته در سال 2022

ساعات کاری فروشگاه اینترنتی مگادید در طول ایام هفته از ساعت 9 الی 20 میباشد. مقدار ضبط دستگاه ها هم بستگی به کیفیتی که دستگاه شما تصویر رو ضبط میکنه و حجم هارد دستگاهتون داره. یا هم ایمیل خودتون رو واسمون بفرستین تا همین الان لیست قیمت رو خدمتتون ارسال کنیم.

همه محصولات>>

همچنین محدود بودن مدل هایی از دوربین که همزمان با تصویر، صدا را نیز ضبط می کنند در این برند محدود می باشد. محصولات این برند شامل NVR ، دوربین IP ، دوربین wifi ، کیت های wifi ، دوربین AI ، دوربین 4G و دستگاه IoT با عملکرد پایدار و عالی است. این شرکت در زمینه های مختلفی از نظارت هوشمند و نظارت امنیتی فعالیت دارد.

http://66toolkit.ir

هایک ویژن را می توان به عنوان اولین مورد از بهترین برند های تولید کننده دوربین مداربسته شناسایی کرد. هایک ویژن یک شرکت چینی فعال در زمینه طراحی و ساخت انواع دوربین مداربسته به حساب می آید که خدمات و محصولاتش را با تعرفه های متنوعی در بازار عرضه می نماید. این برند که یکی از شناخته شده ترین برند های بین المللی مجله خبری دوربین مداربسته آریا به حساب می آید، نزدیک 20 سال سابقه داشته و محصولات متنوعی را در اختیار مشتریان قرار داده است. محصولات این شرکت طول عمر بالایی دارند و در برابر آسیب ها و مشکلات مختلف مقاومت زیادی از خود نشان می دهند. این شرکت با سابقه بیست ساله از شرکت‌های خوش‌نام و با سابقه در زمینه ساخت دوربین‌های مداربسته به شما می‌رود.

  • ما در مورد برند اکسوم در این مقاله توضیح دادیم که میتونین این مقاله رو از این جا بخونین.
  • پروسه ساده سازی نحوه کار و نصب محصولات آنقدر جدی شده که خیلی از افراد با استفاده از نرم افزار ها و سیستم های مدیریتی هایک ویژن، به راحتی دوربین را بر روی محل مورد نظر نصب می نمایند.
  • بهترین مارک دوربین مداربسته را می توان از میان نظرات در مورد دوربین مداربسته پیدا کرد.
  • دوربین مداربسته ورتینا دارای انواع دوربین تحت شبکه Vertina ، دوربین HD-TVI ورتینا و همچنین دوربین های توربو اچ دی ورتینا می باشند.
  • تنوع دوربین های مدار بسته اکسیس، به حدی زیاد است که می توانید به راحتی مدل دلخواه خود را انتخاب کنید.برندAxisمتعلق به یک کمپانی سوئدی است که توانسته در بازار جهانی خوش بدرخشد.

شرکت ژئوویژن در تحقیق و توسعه سیستم های ضبط دیجیتال یا همان دستگاه رکوردر ، سیستم های ضبط تحت شبکه و دوربین‌های آی پی و مگاپیکسل تخصص خاصی دارد. شرکت اکسیس محصولاتی همچون دوربین های امنیتی مداربسته ، رمزگذارهای ویدئویی ، لوازم جانبی آنها و محصولات کنترل دسترسی به همراه نرم افزار مدیریت ویدئو حرفه ای را برای کاربران خود در نظر گرفته است. دفتر اصلی برند اکسیس در استکهلم سوئد است.اکثر فروش دوربین مداربسته Axis توسط منطقه تولید محصول تولید می شود . دوربین های مداربسته های لوک برای اولین بار در ایران توسط شرکت درسا وارد و به فروش میرسد. هایلوک را به نوعی می توان برند اقتصادی برند هایک ویزن دانست که این شرکت قصد دارد تا این برند را در سطح جهان گسترش دهد تا بازار خود را به نحو زیادی گسترش دهد .

نقاط ضعف دوربین مداربسته برند بوش