خرید انواع دوربین مدار بسته با قیمت مناسب کیومیتا

این دوربین‌ها یک انتخاب ایده آل برای صاحبان خانه و مشاغلی هستند که اغلب دور می‌باشند یا در حال حرکت هستند زیرا فیلم‌هایی که به راحتی در دسترس قرار می‌گیرند، به آنها این امکان را می‌دهد تا تصاویر را از هر کجا مشاهده کنند. تنها چیزی که نیاز دارید، یک دستگاه هوشمند مانند تلفن، تبلت یا لپ تاپ و یک اتصال اینترنتی خوب است. این دوربین های مداربسته دارای فاصله‌های کانونی متغییر هستند، زوم این دوربین‌ها بین ۲۵۰ تا ۲۷۰ برابر دوربین‌های دیگر است.

برای شرکت در دوره های آموزشی با مشاوران ما در تماس باشید

فناوری دید در شب دوربین های مداربسته با داشتن LED هایی در اطراف لنز دوربین حاصل می شود. نحوه قرار گیری LED دو نوع است؛ یک نوع به تعداد زیاد ولی اندازه کوچک اطراف لنز دوربین و نوع دیگر تعداد کم با اندازه بزرگ که تفاوت قیمتی چندانی ایجاد نمی کند. همچنین به مجهز بودن به فیلتر IR CUT هم دقت داشته باشید چرا که در روز مانع از برخورد نور به لنز شده و کیفیت تصویر را حفظ می کند و در شب به عنوان کمک کننده به LED ها برای بازتاب نور عمل می کند. یکی از اصلی ترین نکاتی که در هنگام انتخاب دوربین باید به آن توجه کنیم، داشتن قابلیت دید در شب در آنها می باشد.

معرفی انواع دوربین مدار بسته (سیگنال)

علاوه بر این، نیاز به تنظیم و نگهداری دوربین کمتر است و فیلم برای دسترسی راحت از طریق سرویس اینترنت منتقل می شود. هنگامی که صحبت از ایمن سازی کسب و کار شما می شود، انواع مختلفی از دوربین مداربسته وجود دارد که می توانید انتخاب کنید. نظارت نقش بزرگی در جامعه امروز ایفا می کند و با دوربین های اطراف ما، زندگی روزمره ما هر روز سطوح بالاتری از امنیت را تجربه می کند. شرکت پویش رایان داتیس از تکنولوژی آنالوگ، تکنولوژی AHD و تکنولوژی UVC در تولید دوربین‌های مداربسته خود تحت عنوان برند برایتون استفاده می‌نماید. پرتوهای گرمایی که از اجسام منتشر می‌شود توسط یک لنز بروی چیپ تصویر گرمایی در دوربین‌های حرارتی متمرکز می‌شوند. در چیپ تصویر این دوربین‌ها به جای دیود حساس به نور از دیودهای حساس به پرتوهای گرمایی استفاده شده است.

  • دوربین های مدار بسته انواع مختلفی دارد که برای انتخاب آن ها باید به کاربرد ، مکان ، نوع مناسبتی ، شرایط جوی و … دقت کرد تا دوربین مورد نظر را خریداری کنیم.
  • جهت درخواست لیست قیمت سایر اجناس نیز می توانید از لینک قرار گرفته در ذیل فرم، مراحل درخواست خود را ثبت کنید.
  • از طرف دیگر، مناطق کوچک به چنین ویژگی‌های اضافی نیاز ندارند و دوربین‌های ثابت کافی هستند.
  • WDR یا Wide Dynamic Range در اساس مشابه فناوری BLC است با این تفاوت که به صورت پیشرفته تری طراحی شده است و کارایی بالاتری را به همراه دارد.
این نوع دوربین‌ها که دوربین‌های مداربسته چرخشی نام دارند، که قابلیت چرخشی 360 درجه و 90 درجه عمودی و زوم اپیتیکال بالا و بسیاردقیق از ویژگیهای منحصر به فرد این دوربین است. تمام نقاط محل را بررسی کنید یا نیاز به تصاویر بیشتری داشته باشید بسیار مفید است. این به کسب و کارها اجازه می دهد فیلم های دوربین مداربسته نظارتی خود را خارج از دید ذخیره کنند. علاوه بر اینکه به طور ایمن در مکان‌های مبتنی بر ابر رمزگذاری شده ذخیره می‌شود، می‌توانید فیلم‌ها را در دستگاه‌های الکترونیکی مانند دسکتاپ یا تلفن هوشمند خود از راه دور نیز بازیابی کنید. این یک راه امن و راحت برای ذخیره ویدیو از دوربین های نظارتی شما است.

شرکت بیمه رازی یکی از شرکت‌های خصوصی با سابقه در زمینه بیمه می‌باشد که بیش از 15 سال از زمان تأسیس آن می‌گذرد و همچنین بر اساس اعل… وضوح تصویر معمولاً بی عیب و نقص است بنابراین ویژگی های صورت قابل تشخیص است. استفاده از مطالب arya-cctv.ir دیجی ویرا برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام دیجی ویرا و لینک به منبع بلامانع است. نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود. مناسب برای نصب بر روی سقف اتاق‌ها، راهروها، و راه پله‌های ساختمان‌ها.

از طرفی هم عدم پذیرش سازندگان نوپای دوربین مداربسته هم می تواند مشکل دیگری باشد. از دیگر انواع دوربین مداربسته دوربین های صنعتی با قابلیت نصب لنز باتوجه به نیاز مشتری هستند و امروزه به دلیل پاره ای محدودیت ها از جمله نداشتن دید در شب در تاریکی مطلق از این دسته دوربین ها کمتر استفاده میشود. دوربین مدار بسته هم همانند سایر اجزای شبکه اگر که نکات امنیتی در نصب و راه اندازی آن رعایت نشود امکان هک شدن را دارد. در نصب و راه اندازی روبین های مدار بسته حتما باید نکات امنیتی رعایت شود.

دوربین های مدار بسته IP در مقایسه با دوربین های آنالوگ قیمت بالایی داشته همچنین این دوربین ها محدودیت استفاده از پهنای باند دارند. در حمل و نقل برای جلوگیری از بروز حوادثی در خارج از دید، از دوربین مداربسته استفاده میشود. شناسایی خودکار پلاک خودروها از جمله دستاوردهای دوربین‏ مداربسته می باشد. برای مثال اگر تصمیم دارید مکانی را به صورت مخفیانه تحت نظر بگیرید، لازم است از نوع دوربین‌های با سایز کوچک همچون دوربین پینهول یا مینیاتوری استفاده کنید.

این دوربین ها بیشتر از مادون قرمز IR و مادون قرمز از نمای نزدیک استفاده کرده و اشیاء را در شب شناسایی می کنند.نوع لنز و نور ساطع شده ا ز شی یا فرد بر میزان نور مادون قرمز اثر دارد. برای نصب نیاز به تجهیزات یا سخت افزارهای متفاوت می باشد که متناسب با برنامه ها، اشکال و اندازهای دوربین ها تولید می شود. انواع دوربین مدار بسته بر اساس بدنه، به 10 دسته کلی تقسیم بندی میشود که در اینجا قصد داریم به تفضیل به آن بپردازیم. خرید دوربین مدار بسته IP به نسبت دوربین آنالوگ به صرفه است زیرا قابلیت ذخیره سازی اطلاعاتی علاوه بر تصویر دارد و مانند رایانه عمل می کند.

دوربین مداربسته آنالوگ برایتون مدل UVC85B19B