دوربین مدار بسته لیست قیمت انواع دوربین مداربسته | arya-cctv

از دیگر اماکنی که به دلیل وجود سرمایه زیاد از دوربین مداربسته استفاده می کنند، می توان به طلافروشی ها اشاره کرد. از این طریق به راحتی احتمال سرقت را کاهش داده و از دارایی خود محافظت می کنند. در اماکنی خاص نصب دوربین های مداربسته حرارتی کمک شایانی به شناسایی نفوذ غیر مجاز و افراد خرابکار و سارقین می‌کند. امروزه دوربین لامپی جزو دوربینهای مداربسته پرطرفدار محسوب می شود و این به دلیل مزایای شگفت انگیز آن است. دوربین مداربسته لامپی نوعی دوربین بی سیم است که از طریق ماژول وایفای درون خود به مودم متصل شده و در هر جایی که باشید می توانید تصاویر را روی گوشی همراه خود مشاهده کنید.

  • جنس بدنه دوربین های مداربسته بالت عموما فلزی است و همین موضوع وجودشان را در برخی از محیط‌ ها با مشکل مواجه می‌کند.
  • با استفاده از تکنولوژی هایی که در این قرن در اختیار انسان قرار گرفته اند، به راحتی می توانیم امنیت را در محیط اطراف خود برقرار سازیم.
  • این دوربین ها استوانه ای شکل هستند و می توانند روی سقف یا دیوار نصب شده و از انعطاف پذیری بیشتری نسبت به دوربین های دام برخوردار می باشند.
  • اکثر شرکت های فعال در زمینه دوربین مداربسته، محصولات متنوعی از چندین تولیدکننده و برند ارائه می‌دهند.

این کابل قادر است تا برق و تصویر را منتقل کند و ضمن ماندگاری و دوام بالا برای دوربین های HD ،HDTVI ، HDCVI و AHD مناسب است. انتخاب کابل دوربین مداربسته چندان ساده نیست و نیاز است تا بر اساس نوع دوربین یا مساحت محیط و با مشاوره کارشناسان انتخاب درستی صورت گیرد. دوربین مداربسته اسپید دام معمولا در فضاهای وسیع و بیرونی مانند چهارراه‌ها، میادین شهرها، پارکینگ‌ها، سالن‌های ورزشی، استادیوم‌ها و… نصب می‌شود و دارای تکنولوژی‌های خاصی مانند ردگیری، دنبال کردن سوژه، تشخیص حرکت و… می‌باشد. این نوع دوربین‌ها مخصوص فضای بسته بوده و معمولاً روی سقف نصب می‌شوند اما به‌دلیل اینکه کمتر در دید هستند و فضای کمتری اشغال می‌کنند، در بعضی مواقع دیده شده که در فضای خارجی و روی دیوار نیز نصب می‌شوند. تکنولوژی HD مخفف High Definition است و دوربین های hd نسبت به دوربین های آنالوگ از رزولوشن و وضوح بالاتری برخوردارند. دوربین مداربسته به انگلیسی Closed Circuit Television نامیده می شود که به طور مخفف آن را با CCTV می شناسیم و به موجب آن به راحتی می توانید هر محیطی را تحت نظارت قرار داده و بستر مناسبی برای حفظ امنیت خود و اطرافیانتان فراهم کنید.

دید در شب دوربینهای مداربسته دام

بهتر از آن، آنها به خوبی زیر باران، دود، گرد و غبار یا در یک روز سرد مه آلود در زمستان عکس می گیرند. کیانام ارتباط مشاور، طراح و مجری در زمینه‌ی سیستم‌های نظارت تصویری است و به صورت حضوری و آنلاین فعالیت می کند. کیانام ارتباط آماده همکاری با تمامی اصناف و کاربری های مختلف در محیط‌های آموزشی، بیمارستانی، ادارات ، بانک‌ها، مراکز نظامی و دولتی و… است. مشتریان عزیز می توانند قبل از خرید با کارشناسان ما مشاوره انجام دهند . انتخابی با هر کیفیتی صدا دار می باشد یا خیر که همین موضوع در هنگام هارد سیستم می تواند موثر باشد.

دوربین مداربسته آنالوگ هایلوک مدل THC-T220-P

کار منبع تغذیه این است که ولتاژ 22ولت شهری را به ولتاژ 12 ولت تبدیل می کند و سبب می شود تا دوربین ها بتوانند تصاویر را ضبط کنند. همانطور که میدانید بسیاری از دوربین های مدار بسته در محیط های خارجی به کار گرفته می شوند. اگر بدنه مجله خبری دوربین مداربسته آریا این دوربین ها کیفیت مناسبی نداشته باشد آسیب می بیند و از بین می رود. به همین دلیل، هر چقدر متریالی که در ساخت این دوربین ها به کار می روند کیفیت بیشتری داشته باشند، به همان اندازه طول عمر این دوربین ها افزایش پیدا می کند.

دسته بندی دوربین مدار بسته بر اساس تکنولوژی ساخت به کار رفته

شکل ظاهری لنز این دوربین ها به چشم ماهی یا فیش آی شباهت دارد و به همین دلیل نیز نامگذاری شده است. این دوربین معمولا به صورت سقفی نصب می شود و به صورت فلت ساخته شده که جای کمی را نیز اشغال می کند از طرفی نصب دوربین چشم ماهی بسیار ساده است. یکی از مزایای استفاده از دوربین مدار بسته چشم ماهی این است که در یک محیط اداری، تجاری یا مسکونی اگر بخواهید از دوربین عادی استفاده نمایید نیاز به هزینه های متعدد دیگری همچون ترانس، دی وی آر، هارد، سیم کشی، نصب و غیره پیدا می کنید. در صورتی که با نصب یک دوربین 360 درجه چشم ماهی تمامی این امکانات در یک دوربین خلاصه می شود. در ابتدای امر برای اینکه با انواع دوربین مداربسته آشنا شوید باید خاطر نشان کنیم که دوربین های امنیتی و نظارتی از منظر های گوناگونی قابل دسته بندی می باشد که دانستن این موارد در هنگام انتخاب و خرید دوربین مدار بسته بسیار ضروری می باشد.

http://66toolkit.ir