دوربین مداربسته بهترین قیمت دوربین مداربسته فروشگاه اینترنتی دور دید تک

این دوربین مدار بسته مناسب افرادی است که قیمت دوربین مدار بسته و کیفیت تصویر برایشان مهم است. در آخر دوربین مدار بسته آنالوگ از لحاظ کیفیت تصاویر کیفیت پایین تری دارد؛ که ارزان ترین دوربین مداربسته است. خرید دوربین مدار بسته از لحاظ کیفیت در اولویت اول به میزان جزئیات لازمه شما دارد.

سعی کنید دوربینی تهیه کنید که حداقل دارای گارانتی چند ماهه باشد تا خیال تان از خراب شدن سریع دوربین راحت شود. فروشگاه اینترنتی تکنوسان علاوه بر داشتن انواع دوربین مداربسته، تمامی لوازم جانبی که برای نصب و راه اندازی دوربین نیاز دارید را، با بهترین و ارزان ترین قیمت در اختیارتان می گذارد. برای ضبط تصاویر فرستاده شده چاره ای جز استفاده از سیستم دیجیتال نداریم؛ در آنالوگ های خیلی قدیمی دوربین به طور مستقیم به دستگاه ضبط VCR و نمایشگر وصل می شود که نقص و کمبودهای زیادی داشت. از کیفیت پایین پخش گرفته تا نیاز به تعویض سریع نوار های ویدیو دستگاه از جمله ایراد های این نوع دوربین مداربسته محسوب می شدند. امروزه تنها بخش آنالوگ دوربین های دیجیتال، فقط بخش انتقال تصویر است که به صورت آنالوگ به DVR منتقل می شود.

دوربین شبکه پانورامیک داهوا IPC-PDBW8840-A180

افراد زیادی به بیمارستان ها و مراکز درمانی مراجعه می کنند یک سهل انگاری ساده ممکن است منجر به حوادث ناگوار و غیر قابل جبران شود. همچنین از هر دوربین باید یک کابل مجزا تا دوربین اجرا شود که این به معنی حجم بالای کابل مورد نیاز خصوصا در اماکن بزرگ است. دوربین های مداربسته ضد آب که محل نصبشان در بیرون ساختمان ها می باشد و احتمال ریزش باران و آب بر روی آن ها وجود دارد ، جهت نظارت و کنترل و پیشگیری از جُرم استفاده می شوند . پایه سه محوره ای این دوربین ها سبب می شود که بتوان آن را در جهت های مختلفی تنظیم کرد. به علت اینکه این دوربین ها در فضای باز کارایی دارند، مقاومت بیشتری نسبت به نوع اول دارند و عموما از استاندارد IP66 بهره می برند و از نوع دوربین مداربسته ضد آب هستند. نخستین سیستم دوربین مدار بسته در سال ۱۹۴۲ میلادی توسط مهندسی آلمانی برای مشاهده پرتاب موشک V2 نصب شد.

دوربین مداربسته Bullet

نام اصلی این دوربین ها Body Camera می باشد و به شکل مکعب مستطیل هستند. به طور معمول قابلیت تعویض لنز برای این دوربین ها در نظر گرفته شده است و از آن ها بیشتر در جاهایی استفاده می شود که زوم یا فکوس خاصی مدنظر باشد. هنگامی که در موقعیت مناسبی قرار arya-cctv.ir می‌گیرند، اجازه می‌دهند زوایای وسیع‌تری از طریق چرخش 360 درجه دوربین نظارت شود. به طور کلی این دوربین‌ها در رستوران‌ها، مغازه‌ها و هتل‌ها استفاده می‌شوند. دوربین مخفی را معمولاً برای نظارت و کنترل عملکرد افراد مورد استفاده قرار می دهند.

از محدوده فرکانس امواج آنالوگ، به صورت بی‌سیم ارسال فیلم‌ها انجام می‌شود. بنابراین این گزینه ایده آل برای کسانی است که در تاریکی کامل به ضبط فوق العاده قابل اعتماد نیاز دارند. آیا در حال تصمیم گیری هستید که کدام دوربین مدار بسته را برای محل کار خود بخرید؟ ما مزایای هر یک از انواع مختلف سیستم‌های مدار بسته را در زیر خلاصه کرده ایم. برای محافظت از دارایی و کارکنان خود‌، از این راهنما برای انتخاب راه حلی متناسب با اهداف و سطح امنیتی مورد نیاز خود استفاده کنید. ین دوربین ها فیلم های زنده ای را از طریق اینترنت به اشتراک می گذارند تا تصاویر به راحتی از هر جای گوگل قابل دسترسی باشند.

دوربین مدار بسته Varifocal

یعنی در همان ابتدا که تصویر در دوربین ثبت می شود، اطلاعات برای دستگاه گیرنده آن که NVR نام دارد (مانند DVR برای مداربسته های آنالوگ) ارسال شده و پس از رمزگشایی در دستگاه NVR به تصاویر واضح تبدیل می شوند. نکته ای که باید به آن پرداخت این است که به طور مثال اگر دوربین شما AHD است باید DVR شما HD-CVI باشد، در غیر این صورت قادر به پخش تصاویر نخواهد بود بنابراین نوع تکنولوژی DVR یکی از مهم ترین نکات برای خرید دوربین مدار بسته می باشد. در صورت وقوع سرقت در محل کار یا زندگی، شما به راحتی می توانید با قرار دادن فیلم ها در اختیار پلیس آگاهی به راحتی و در کمترین زمان ممکن آنها را دستگیر و اموال خود را بازیابی کنید. به گفته پلیس آگاهی حتی سرقت هایی که به صورت تشکیلاتی و سازمان یافته انجام شده نیز با الگویابی و کنار هم قرار دادن فیلم های ضبط شده قابل شناسایی هستند. همچنین دوربین مداربسته باکیفیت براحتی می تواند پلاک و نوع خودرو سارقین را در اختیار شما قرار داده تا بتوانید سارقین را ردیابی و دستگیر نمائید.

این دوربین ها با توجه به ابعاد کوچکشان جزء پرکاربردترین انواع دوربین ها به شمار می آیند. جنس مواد سازنده این محفظه های دوربین های مداربسته در برابر شلیک گلوله و ضربه های ناگهانی مقاوم هستند. Backlight compensation نوعی از تنظیمات برای جبران نور پس زمینه وقتی دوربین روشنایی پس زمینه را انتخاب نمی کند، به کاربر اجازه می دهد هر قسمتی از صحنه که مد نظر کاربر است به طور منظم در معرض دید قرار گیرد.

بطور مثال در متروها از دوربین مداربسته برای کنترل درهای ورود و خروج مسافران به منظور اطمینان از اینکه مسافر از در عبور کرده است و یا موارد مشابه آن در اتوبوس ها و قطارهای شهری. در کارخانجات صنعتی نیز از دوربین های مداربسته در محل ها یا مراحلی از کار که حضور فیزیکی انسان خطرناک،دشوار یا حتی غیر ممکن است نیز بهره گرفته می شود. در کارخانجاتی مثل کارخانجات شیمیایی یا نیروگاه های هسته ای.در مراکز صنعتی استفاده از دوربین های اسکن خط تولید و دوربین های حرارتی رواج زیادی دارد. کاربرد دوربین های مداربسته در جلوگیری از ارتکاب جرایم بسیار وسیع است. بطور مثال می توان به دوربین های دستگاه های خود پرداز اشاره کرد که برای شناسایی جرایمی چون وارد کردن تصادفی رمز کارت اعتباری کاربرد دارد.

  • همچنین برای خرید دوربین مداربسته می توانید به صورت پکیجی اقدام کنید.
  • در این مقاله به صورت دقیق انواع دوربین مداربسته توضیح داده شد و شما می توانید در زمان نصب دوربین مداربسته و یا خرید دوربینن مداربسته با داشتن همین اطلاعات به راحتی می توانید کیفیت کار و محصولات مورد نیاز خود را افزایش دهید.
  • این تکنولوژی راهکار جدیدی است برای رفع مشکل دوربین‌های آنالوگ همانطور که میدانید، رزولوشن تصویر یکی از بزرگترین نقاط ضعف دوربین‌های آنالوگ بوده و به همین دلیل این تکنولوژی جدید پا به عرصه دوربین‌های مداربسته گذاشت.
  • تا حد امکان سعی کنید گارانتی را نیز در نظر بگیرید و دوربین مداربسته را با اطمینان کامل خریداری فرمایید.
  • ویلا و باغ های شما نیز باید امنیت شان تامین شود و در مقابل تهدیدات باید ایمن گردند بسیاری از افراد برای تامین ایمنی باغ و ویلای خود از سرایدار و نگهبان استفاده می کنند .
۲- تنها شرکتی هستیم که دارای ۴۰۰۰ پروژه اجرایی موفق در ایران هستیم و روز به روز به این آمار افزوده می شود. این گروه از نظر مقدار مقاومت در برابر نفوذ آب با استاندارد IP ، عرضه و قابل شناسایی می باشند . تمام حقوق مادی و معنوی سایت متلق به فروشگاه مینی دی وی پرو میباشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. در لنزهای وریفوکال بر خلاف لنزهای ثابت، امکان بزرگنمایی و زوم وجود دارد.